Sziasztok fórumozók ? "0" kilóméretes vagyok itt és máris szakmai segítségre lenne szükségem. Van egy 350-es 472-es Cz-m. Az első telóit szeretném kicserélni 250-es Etz-jére a tárcsafék miatt, ill. szerintem a csillapítása is jobb. Már megvannak a cuccaim hozzá, komplett telók, "kiflikkel", e. kerék tárcsával és a fékhez való cuccok is megvannak. Van egy üres Cz. vázam is, így könnyebb agyalni a dolgokon, méricskélni, stb. Először az volt a tervem, hogy a Cz. vázára simán ráhegesztetem azokat a csapágyházakat, amibe bele megy az ETZ kormánycsapágyazása, így kompletten a tengelyével át tudnám építeni. Aztán ezt az ötletet el is vetettem gyorsan, mert nem bíznék teljes mértékben a hegesztésben, ill. nehezebb lenne vissza alakítani két évente a műszaki vizsgára. A másik oka meg az volt, hogy a Cz. váznyakába az a cső sem megy bele, ami az ETZ golyóscsapágyait távol tartja egymástól. Most azon agyalok, hogy olyan csapágyat választok mint az ETZ-jé csak nem 55-ös külső átmérőjűt, hanem 48-asat és az már bele megy a Cz. csapágya helyére. Az ETZ kormágytengelyét meg kicserélem egy kisebb átmérőjű csőre, amire ugyancsak kisebb átmérőjű csapágytávtartócső megy rá mint az ETZ-jé, így hegesztés nélkül átalakítható lesz szerintem. Ha valaki már csinált ilyent és tudja a receptjét, vagy van egyszerűbb megoldása az segítsen legyen szíves. Itt a jó idő és szeretnék motorozni. Rajzokat, tanácsokat, ötleteket várnék. Előre is köszönöm a segítséget.
Klempusz
Klempusz
Komment