Köszi Gergőke!
Az az 1 mm tényleg nem vékonyítja el a CZ-kifliken a falvastagságot annyira, hogy kritikus legyen. Inkább a teleszkópok végkialakításával lesz probléma. Az enyémben is volt egy ideig Jawa első teleszkóp, és egy végdugót kellett belefaragtatnom, hogy szerelhető legyen.
Jól értem, hogy aZ ETZ-teleszkóp 80 mm-rel hosszabb? Mert ebben az esetben a sztender rövid lesz, és az oldaltámaszhoz is toldani kell, vagy egy 2"-os fadarabot magaddal hurcolni és parkoláskor alátenni. (Én anno az oldaldobozban hordtam egy ilyen békebeli - jó vastag - nyeles húsvágódeszkát, és tettem parkoláskor a motor alá. Praktikus volt, mert sehol sem süllyedt a földbe. )
A hosszabb eleszkóp rögtön felveti a chopperesítés gondolatát is. 16"-os Jawa-kerék hátra ballonos gumival, sárvédőkurtítás stb. Nem folytatom, mert még a végén megcsinálom.
Az az 1 mm tényleg nem vékonyítja el a CZ-kifliken a falvastagságot annyira, hogy kritikus legyen. Inkább a teleszkópok végkialakításával lesz probléma. Az enyémben is volt egy ideig Jawa első teleszkóp, és egy végdugót kellett belefaragtatnom, hogy szerelhető legyen.
Jól értem, hogy aZ ETZ-teleszkóp 80 mm-rel hosszabb? Mert ebben az esetben a sztender rövid lesz, és az oldaltámaszhoz is toldani kell, vagy egy 2"-os fadarabot magaddal hurcolni és parkoláskor alátenni. (Én anno az oldaldobozban hordtam egy ilyen békebeli - jó vastag - nyeles húsvágódeszkát, és tettem parkoláskor a motor alá. Praktikus volt, mert sehol sem süllyedt a földbe. )
A hosszabb eleszkóp rögtön felveti a chopperesítés gondolatát is. 16"-os Jawa-kerék hátra ballonos gumival, sárvédőkurtítás stb. Nem folytatom, mert még a végén megcsinálom.
Komment