Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 350 főtengely

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Mitől forogjon ha nincs a henger is faragva ? A Jawa tudtommal elég hosszú löketű paripa , esetleg más , nagyobb furatú hengerek (közel azonos lökettel ) átfaragásának gondolatával kacérkodtunk , de a 634-es sehogy nem adta ki a 638-as már inkább , de a pörgős, kis nyomatéktartalékkal bíró motor a "nagy fordszám különbségű" , kevés fokozattal rendelkező váltóművet hogyan tolerálja ?
    wsievers és Fergusson kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Köszi, pont ezt akartam megtudni.

      Komment


        #18
        zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Mitől forogjon ha nincs a henger is faragva ? A Jawa tudtommal elég hosszú löketű paripa , esetleg más , nagyobb furatú hengerek (közel azonos lökettel ) átfaragásának gondolatával kacérkodtunk , de a 634-es sehogy nem adta ki a 638-as már inkább , de a pörgős, kis nyomatéktartalékkal bíró motor a "nagy fordszám különbségű" , kevés fokozattal rendelkező váltóművet hogyan tolerálja ?
        Pár hete tettem fel leírást 634 versenyátalakításról. A váltó sajnos olyan, amilyen, túl sok mindent nem lehet vele kezdeni. Azért nem túl hosszú löketű motor: Furat x löket 58 x 65 mm. A főtengelyből nem sokat lehet levenni, de a ruszkik csináltak versenymotort az extrém hosszú löketü Izsből is.
        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 03, 23:50.
        zahi és mátéapu kedvelte ezt.
        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

        Komment


          #19
          Köszi, leszedtem, mielőtt baj lenne belőle. Reméljük ezért csak nem kér senki jogdíjat. Az MZ főtengelyét viszonylag egyszerű volt megcsinálni és a motor jobb lett kicsivel, pedig ott is elég hosszú a váltó, de rá sem bagózott. A TS 250 kuplungjából is le van szedve, az sem szólt még, hogy nincs nyomaték...
          zahi kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            Ez igaz wsievers ! Egyébként a leírás tuti ,régen vadásztam már ilyesmire , úgyhogy lőttem én is ! Köszönöm !
            ( bár én úgy tanultam hogy azok a motorok amelyeknek a löket hossza nagyobb mint a furat átmérője hosszúlöketűnek , fordított helyzetben pedig rövid löketűnek nevezzük , ha egyenlő - mint sokszor - kvadrátosnak nevezzük , de lehet hogy tévedek )
            A főtengelyből valóban nem lehet sokat levenni az egyensúlyozó furatok miatt !(bár számításba vettük azok behegesztését , illetve áthelyezését is ...) Egyébként az egyik legnépszerűbb videómegosztó oldalon találtam egy jupitert is kawa cuccokkal megspékelve ! Ezek a hü..e oroszok mit ki nem találnak !
            Egyébként Süpi , nem lehet hogy a motor azért nem bagózott rá , mert csak kicsivel lett jobb ! ????
            Fergusson kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              régen vadásztam már ilyesmire
              Én is! Tudtam hogy nincs olyan, hogy a 634-es blokkal nem versenyeztek, mert azzal mentek nálunk is ami volt.(gondolok itt a versenyzésre tökéletesen alkalmatlan Danajkára) Tehát a cseheknél is kellett legyen "MHSZ" klub, úttörősportverseny, ahol a "civil" gépek voltak átalakítva. Persze a sor 2 henger egy karbival alapvetően fejlesztési zsákutca, de akkor is kellett lennie olyanoknak, akik többet akartak kihozni belőle, mint amit a széria tud. De 63X blokkal gyári versenygép nem készült, Frantisek Pudil egy percig se foglakozott volna vele.
              Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 04, 23:43.
              zahi és Fergusson kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #22
                De 63X blokkal gyári versenygép nem készült, Frantisek Pudil egy percig se foglakozott volna vele.
                Nagy kár! Most az összes 63X-s tulajok teljes mélységű slamasztikában ülnek a gép előtt és sóhajtoznak... nem úgy a Pannóniások, előttük még mindig ott a tuning világ -összes- lehetősége és tárháza...
                zahi kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Jaja, P20M. Forgótárcsa, meg miegymás. Az MZ tényleg csak kicsivel lett jobb, de jobb lett. Nem úgy, mint egyik komám, aki évekig tuningolta a motorját, mire majdnem olyan lett, mint a gyári, csak sokkal többet evett.
                  wsievers, zahi és Fergusson kedvelte ezt.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X