Mitől forogjon ha nincs a henger is faragva ? A Jawa tudtommal elég hosszú löketű paripa , esetleg más , nagyobb furatú hengerek (közel azonos lökettel ) átfaragásának gondolatával kacérkodtunk , de a 634-es sehogy nem adta ki a 638-as már inkább , de a pörgős, kis nyomatéktartalékkal bíró motor a "nagy fordszám különbségű" , kevés fokozattal rendelkező váltóművet hogyan tolerálja ?
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 350 főtengely
Collapse
X
-
Pár hete tettem fel leírást 634 versenyátalakításról. A váltó sajnos olyan, amilyen, túl sok mindent nem lehet vele kezdeni. Azért nem túl hosszú löketű motor: Furat x löket 58 x 65 mm. A főtengelyből nem sokat lehet levenni, de a ruszkik csináltak versenymotort az extrém hosszú löketü Izsből is.zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMitől forogjon ha nincs a henger is faragva ? A Jawa tudtommal elég hosszú löketű paripa , esetleg más , nagyobb furatú hengerek (közel azonos lökettel ) átfaragásának gondolatával kacérkodtunk , de a 634-es sehogy nem adta ki a 638-as már inkább , de a pörgős, kis nyomatéktartalékkal bíró motor a "nagy fordszám különbségű" , kevés fokozattal rendelkező váltóművet hogyan tolerálja ?Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 03, 22:50."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Köszi, leszedtem, mielőtt baj lenne belőle. Reméljük ezért csak nem kér senki jogdíjat. Az MZ főtengelyét viszonylag egyszerű volt megcsinálni és a motor jobb lett kicsivel, pedig ott is elég hosszú a váltó, de rá sem bagózott. A TS 250 kuplungjából is le van szedve, az sem szólt még, hogy nincs nyomaték...zahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ez igaz wsievers ! Egyébként a leírás tuti ,régen vadásztam már ilyesmire , úgyhogy lőttem én is !
Köszönöm !
( bár én úgy tanultam hogy azok a motorok amelyeknek a löket hossza nagyobb mint a furat átmérője hosszúlöketűnek , fordított helyzetben pedig rövid löketűnek nevezzük , ha egyenlő - mint sokszor - kvadrátosnak nevezzük , de lehet hogy tévedek
)
A főtengelyből valóban nem lehet sokat levenni az egyensúlyozó furatok miatt !(bár számításba vettük azok behegesztését , illetve áthelyezését is ...) Egyébként az egyik legnépszerűbb videómegosztó oldalon találtam egy jupitert is kawa cuccokkal megspékelve ! Ezek a hü..e oroszok mit ki nem találnak !
Egyébként Süpi , nem lehet hogy a motor azért nem bagózott rá , mert csak kicsivel lett jobb ! ????
Fergusson kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Én is! Tudtam hogy nincs olyan, hogy a 634-es blokkal nem versenyeztek, mert azzal mentek nálunk is ami volt.(gondolok itt a versenyzésre tökéletesen alkalmatlan Danajkára) Tehát a cseheknél is kellett legyen "MHSZ" klub, úttörősportverseny, ahol a "civil" gépek voltak átalakítva. Persze a sor 2 henger egy karbival alapvetően fejlesztési zsákutca, de akkor is kellett lennie olyanoknak, akik többet akartak kihozni belőle, mint amit a széria tud. De 63X blokkal gyári versenygép nem készült, Frantisek Pudil egy percig se foglakozott volna vele.régen vadásztam már ilyesmireUtoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 febr. 04, 22:43."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Nagy kár! Most az összes 63X-s tulajok teljes mélységű slamasztikában ülnek a gép előtt és sóhajtoznak... nem úgy a Pannóniások, előttük még mindig ott a tuning világ -összes- lehetősége és tárháza...De 63X blokkal gyári versenygép nem készült, Frantisek Pudil egy percig se foglakozott volna vele.
zahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment