Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 gázkar/gyújtás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Jawa 250/559 gázkar/gyújtás

    Sziasztok

    Abba kéne a segítségetek, hogy a gázkart nem húzza vissza a karbirugó és már mindent megpróbáltam, cseréltem, be valami mégsem.... Van-e ötletetek!?
    Illetve a forgórészt hogy húzom le, mert a 8as csavar nagy a 6 os kicsi amit be kell tekerni!
    Köszi előre is!

    SOS

    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

    #2
    Szia!

    Ha csúszkás gázkar van a gépen(azt hiszem az), nem is fogja teljesen visszahúzni. Még ha zsírban úszik is a csúszka.
    Czetkánál a forgórészt egy sima M8-as csavarral tudtam lehúzni. Az emelőbütyköt le kell előtte venni. Szerintem a Jawanál is így van. A csavar végét kicsit köszörüld le, mert ha nagyon rajta van a kúpon a forgórész, a menet megnyomódhat.
    Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 júl. 28, 23:11.
    Atti69 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Az a gázkar tudtom szerint nem csúszkás.Ha a gázbowdened bele való/ a hossza miatt /és azt is cserélted , beolajoztad akkor a karburátor tetején lévő csavarral be tudod állítani.A dinamó forgó részét egy 90- 10 mm hosszú legalább 8.8-as csavarral tudod levenni. A Cz oldalon megtalálod annak a kialakítását vagy kérdezd ha nem ismert. Csúszkás kialakítású pl. a Simson Stár.

      Komment


        #4
        Nem akarok állást foglalni, de szerintem csúszkás ez is. Ebben az esetben beékelődés is lehet. A tuskó vezetékrésze félrekopott pl., vagy szakállas a bowden.
        Atti69 és sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Üdv Olvtársak!

          Szerintem is csúszkás.Click image for larger version

Name:	jawa  gázfogantyú.jpg
Views:	1
Size:	170.0 KB
ID:	145899
          Titus, Atti69 és sepy kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Tévedni emberi dolog mondta a süni és lemászott a drótkeféről Az viszont igaz ez a kevésbé jó megoldás. Nekem jobban tetszik a 638-as megoldása mert egyszerűbb!. A Stáron elkopott és vékony trombita réz lemezt hajlítottam a csúszkára és így használható lett újból.
            Utoljára szerkesztve a következő által: sepy; 2015 júl. 29, 17:58.
            Titus, St.Z.350 és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Illetve a forgórészt hogy húzom le, mert a 8as csavar nagy a 6 os kicsi amit be kell tekerni!
              Köszi előre is!
              Azért - a biztonság kedvéért- nézd meg 7-es csavarral is...a csehek előszeretettel alkalmazták- egy időben
              mátéapu kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                M8 van benne. A Babettáéban van M6. M7 pedig a berúgókar rögzítőcsavarja.
                sepy és Atti69 kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Nagyon szépen köszi minden tanácsot!!! Én voltam szerencsétlen mint kiderült mert a megszakítóbütyköt nem szedtem le azétr nem ment be a csavar, de már minden ok!

                  A gáz az igen csúszkás, ami el is van kopva, és mivel jawahoz nem találtam sehol a simson csúszkáját kellett megreszelnem hogy jól csússzon a horonyban a kar. Sajnos hiába.. Vadi új a bovden amit jól meg is olajoztam, picit a karbirugón is nyújtottam, zsírral olajjal is próbálkoztam a karnál, simára fsiszoltam mindent, de ennyi van benne, sajna. Max ha találok valahol csúszkát ami belevaló akkor még van remény. Az a baj hogy túl tökéletesre akarom a mocit, de minden nem lehet rajt új.... köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat!

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                  Komment


                    #10
                    nem akarom kedvedet venni a javítástól , de akármit csinálsz a csúszkás gáz soha nem fog úgy visszamenni mint a "tekerős"

                    Komment


                      #11
                      Ba701 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      nem akarom kedvedet venni a javítástól , de akármit csinálsz a csúszkás gáz soha nem fog úgy visszamenni mint a "tekerős"
                      Már beletörődtem sajna

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                      Komment

                      Ugrás az oldal tetejére
                      Working...
                      X