Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Megfelelő tartókkal szerintem jól fognak kinézni. Bár, szerintem a motorhoz jobban mennének ha borostyán sárga búra lenne rajtuk.
    (anno én is sokat dilemmáztam hogy füst vagy sárga színű legyen. De aztán sárga lett, természetesen LED-esítve. Pedig nekem a motor festése is egyedi)

    Ami még fontos, ha nem gyárit teszel rá:
    Legyen benne E jel és megfelelő legyen az elhelyezése
    Meg van adva hogy a lámpák átvilágított részétől hány cm-re lehet, valamint a minimális magasság is. Persze ami motorokon gyárilag van azok nem felelnek meg ezeknek az előírásoknak, de egy utólagos építésnél meg kell...

    Ezeket az értékeket már nem tudom fejből, de az én motoromból kiindulva az első ilyen szempontból jó lesz(nekem is az alsó villahíd vonalában vannak) és a tartókonzollal szerintem a hátsó is jó lesz.
    Az indexhez adtak fehér és sárga búrát is, szal azt még variálhatom, de az "E" jel az necces mivel a mesés keletről jött a kicsike... de majd belenézek. Jó hogy mondod, utánnanézek az értékeknek, hogy hova rakhatom...

    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
    sepy és heeegany kedvelte ezt.

    Komment


      3) Az irányjelző lámpák átvilágított felületének külső széle a jármű legkülső pontjától 0,40 méternél távolabb nem lehet. A különböző oldali irányjelző lámpák átvilágított felületének a belső szélei egymáshoz*
      a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői esetében 0,30 méternél,*
      b) oldalkocsi nélküli motorkerékpár hátsó irányjelzői esetében 0,24 méternél,*
      (...)*
      közelebb nem lehetnek; az oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői a fényszóró átvilágított felületének széléhez nem lehetnek 0,10 méternél közelebb.*
      (4) Az első és hátsó irányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,35 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél — mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél — távolabb nem lehet. (...) Ha a jármű szerkezeti kialakítása a magassági méretek megtartását nem teszi lehetővé, az első és hátsó irányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,10 méter, az oldalirányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,30 méter távolságra lehet.

      Ennyi asszem.

      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
      sepy és heeegany kedvelte ezt.

      Komment


        nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        az "E" jel az necces mivel a mesés keletről jött a kicsike
        Ez bizony baj.
        Bár én is sokáig használtam olyat amiben nem volt E jel. Aztán vettem Kínából sokkal gagyibbakat amikben volt...
        (valahol mintha már írtam róla, vagy csak Tiszakeszin beszéltem róla? A lényeg hogy amit egy motoros boltban vettem, jelzés nélkülit abba az izzó foglalata szépen csavarokkal volt rögzítve. A Kínai, jelzéssel ellátottba meg, ragasztóval beleragasztva. Melyikbe hogy sikerült, volt aminél az izzót is úgy beleragasztották hogy csak darabokba tudtam kivenni... Meg persze úgy átlagban 3 búrát tartó csavarból 2 az első pár méteren kipergett)

        Na de a lényeg, ha így is használod akkor a vezetékekre tegyél csatlakozót, az irányjelzőket meg könnyen leszerelhetőre csináld, hogy minden 2. évben könnyű procedúra legyen.

        nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        3) Az irányjelző lámpák átvilágított felületének külső széle a jármű legkülső pontjától 0,40 méternél távolabb nem lehet. A különböző oldali irányjelző lámpák átvilágított felületének a belső szélei egymáshoz*
        a) oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői esetében 0,30 méternél,*
        b) oldalkocsi nélküli motorkerékpár hátsó irányjelzői esetében 0,24 méternél,*
        (...)*
        közelebb nem lehetnek; az oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői a fényszóró átvilágított felületének széléhez nem lehetnek 0,10 méternél közelebb.*
        (4) Az első és hátsó irányjelző lámpa átvilágított felületének alsó széle az úttesthez 0,35 méternél közelebb, átvilágított felületének felső széle az úttest szintjétől 1,50 méternél — mezőgazdasági vontató és lassú jármű esetében 1,90 méternél — távolabb nem lehet. (...) Ha a jármű szerkezeti kialakítása a magassági méretek megtartását nem teszi lehetővé, az első és hátsó irányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,10 méter, az oldalirányjelzők átvilágított felületének felső széle az úttesttől legfeljebb 2,30 méter távolságra lehet.

        Ennyi asszem.

        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
        Igen, ez lesz az. Nem hiszem hogy gondod lesz vele, de azért biztos ami biztos
        sepy kedvelte ezt.

        Komment


          A motorod színéhez a sárga lehet, hogy jobban menne és érdemes egy gravírozót keresni!
          nandg83 kedvelte ezt.

          Komment


            Én ilyen irányjelzőt vettem a Pannóniára.

            IS-016 index első FZ 50, m0moto.hu
            Sajnos E jelzés ebben sincs de valaki mutassa meg hogy a Pannónián egyáltalán hol van?
            Minden esetre mivel elég gyárias vele, nem firtatták a műszakin sem.


            Click image for larger version

Name:	P1070112.jpg
Views:	1
Size:	202.1 KB
ID:	147807

            Pedig mikor a Kawasakival mentem azt jól megnézték. Mivel minden ledes és átlátszó színtelen búrás az összes világító berendezést lefényképezték pont az E jelzés miatt....
            Utoljára szerkesztve a következő által: dkari; 2015 dec. 20, 09:36.
            nandg83, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              Illik a sárvédőkhöz és egyáltalán a gépedhez az idexekkel szép egységet alkotnak. Kérdésem mit szóltak a tárcsafékhez?, igaz műszakilag előre lépés de nem biztos, hogy a környékünkön értékelnék a haladás ilyen formáját. Nekem még a hátsó dobozt is le kellett vennem a tartó maradhatott fenn??. Jó látni egy Panonniát mely nem tiszta fekete.
              Fergusson és dkari kedvelte ezt.

              Komment


                A műszakira van dobfékes kerekem.
                De pl. a Jawa-mon is tárcsafék van és az simán átmegy a műszakin. Persze a Jawa-ról tudok gyárilag tárcsafékes képeket is mutatni.

                Rendőr már állított meg de volt hogy csak elhaladtam előttük és nagyon néztek de nem volt gond.
                Inkább csak megdicsérték.
                Amelyiknek nincs érzéke ezekhez a motorokhoz az nemigen fog szólni érte szerintem. Az idősebb rendőröknek meg inkább tetszik mint kötekedjenek.
                Persze a rizikófaktor megvan, ezért is gondolkodom egy duplex első dobféken....

                - - - Updated - - -


                Jó látni egy Panonniát mely nem tiszta fekete.
                Kapok is érte hideget-meleget. De a váz pl. azért maradt piros mert az öcsém porfestette annak idején és túl nagy munkának tartottam letakarítani. Na meg persze nem is akartam igazán.

                Ez volt az eredeti állapot:

                Click image for larger version

Name:	P1050413.jpg
Views:	1
Size:	197.7 KB
ID:	147808
                wsievers és Fergusson kedvelte ezt.

                Komment


                  a Pannóniára.
                  Ilyen összeállítással, és egy négyütemű blokkal a ma gyártott "retró" gépek közt is lenne létjogosultsága. Kb. ide fejlődött volna a Pannónia, ha hagyják.
                  sepy, dkari és 2 további látogató kedvelte ezt.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    .....ide fejlődött volna a Pannónia, ha hagyják.
                    Nem vagyok Pannónia fun, de ha hagyták volna (!) lehet, később (vagy egyáltalán nem) álltak volna le a gyártásával
                    sepy és dkari kedvelte ezt.

                    Komment


                      Ha a termelésből kivonják a "jólvan az" szópárost.... s kissé szabadabbra engedik a tervezést,nem spórolnak az anyagon..stb... akkor akármi is lehetett volna..
                      Titus, Fergusson és sepy kedvelte ezt.

                      Komment


                        Sőt talán semmivel sem lenne hátrább egyes nyugati retró gépekhez mely oly divatját éli manapság. Csak zsákba kötött kézzel és lábbal nehéz futni. PL. erre akár a sokszög eszterga is. Sajnos ezt kell , hogy mondjam de műszaki analfabéták döntésén múlt a műszaki zsenialitás értékelése.
                        heeegany, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment





                          Na, szerintem elég jól sikerült, bár a búra színét még nem döntöttem el.
                          Még igazgatni kell illetve viszem políroztatni.

                          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                          Che, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

                          Komment


                            Ha modern pancsi akkor ezt elfogadnám: http://m.galeria.totalbike.hu/hirek/...urrpic=4335764


                            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                            Komment


                              Üdv Olvtársak!

                              Keseregve ábrándoztok a Pannónia gyártás megszűnése miatt. Mártírnak tartjátok a gyári tervezőket,és mindenért a politikai rendszert hibáztatjátok.Valóban elég jelentős szerepe lehetett a politikai vezetésnek is,de a motor már a megjelenésekor(1954) is eléggé középszerű volt . Azt figyelmen kívül hagyjátok,hogy a Pannóniánál régebbi,sikeresebb motorgyárak is megszűntek ,mert azok sem bírták a piaci versenyt,pedig őket nem a magyar kommunisták akadályozták.A japán áradat könnyedén elmosta az európai motorkerékpárokat.Alig maradt belőlük mutatóba valami.Sorra szűntek meg a német,angol,olasz gyárak. A H-D -vel sem jártunk volna jobban,lásd az Aermacchi esetét.
                              sepy, Ba701 és 6 további látogató kedvelte ezt.

                              Komment


                                Keseregve ábrándoztok a Pannónia gyártás megszűnése miatt.
                                Nos, én, azzal kezdtem a mondandóm, hogy "...nem vagyok Pannónia fun...". Ez, így is van, azonban eljátszadozni a gondolattal, hogy: - mi lett volna, ha?! Az, nem kesergés, szerintem.
                                St.Z.350 és zahi kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X