Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Üdv nandg83!

    A gyár javaslata bejáratáshoz: az első 1000km-ig 1.seb. 0-18km/h

    2. seb. 18-30km/h

    3.seb.25-40km/h

    4. seb.35-60km/h
    1000-2500-ig max. 85km/h

    A porlasztót is a bejáratáshoz kell állítani,de erről korábban már volt szó.
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      Teljes mértékben ezeket az értékeket használom mint sebesség mint a porlasztó beállítása kapcsán, de nem is ezzel van baj, hanem hogy nem kell szivató ami persze nem feltétlenül gond, csak feltettem.a kérdést hátha valaki járt hasonló cipőben.

      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
      sepy és St.Z.350 kedvelte ezt.

      Komment



        Egykis tanács kéne, hogy szerintetek melyik az esztétikusabb felrakási mód!?

        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

        Komment


          Nem hiszem, hogy arra a szép motorra egy típusidegen gagyi index illene.
          Click image for larger version

Name:	Jawa-350-Weitere-teile-Jawablinker3-680-680-1313050282.jpg
Views:	1
Size:	158.6 KB
ID:	147787Click image for larger version

Name:	10663_1.jpg
Views:	1
Size:	63.5 KB
ID:	147788Click image for larger version

Name:	90.JPG
Views:	1
Size:	94.5 KB
ID:	147789http://www.jawashop.com/Detail/10663
          Itt a tartója is:
          http://www.jawashop.com/Detail/10665
          Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 dec. 18, 18:32.
          St.Z.350 kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            A Jawa oldalon találsz hozzá illőt. A sárvédőt sose fúrd ki miatta!- később megbánod. Elsőket a lámpa befogató csavarjaihoz tudod rögzíteni a hátsókat pedig kicsit alakítasz a kapaszkodón és ahhoz rögzítheted. Ez egy ötlet más megoldás is létezik csak kár lenne fúrni- faragni.
            St.Z.350 kedvelte ezt.

            Komment


              Pont hogy sikerült szereznem ezt a kicsit, ami szerintem szolíd és nem üt el a karakterisztikájától.





              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

              Komment


                Ha már esztétikáról van szó, inkább a "gagyi" mint a gyári förmedvény. De talán a legjobb alternatíva egy későbbi gyári index:
                Cz 175-350 Jawa 634 irányjelző garnitúra - Vatera.hu


                Szerintem viszont a sárvédőt kár lenne átfúrni. Az első képen ahogy mutatod az elég baráti.
                sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  Vagy gondolkodj el a kormányvég indexen.
                  "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                  "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                  Komment


                    Ez egy krómozott fémházas index, leddel beépítve és anyira nem gagyi, bár gondoltam hogy kedélyt borzolok ezzel
                    Fúrni nem fogok marad a kapaskodó alatti verzió.

                    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                    Komment


                      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Vagy gondolkodj el a kormányvég indexen.
                      Elöl megvan a helye

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                      St.Z.350 és Che kedvelte ezt.

                      Komment


                        Ha már esztétikáról van szó, inkább a „gagyi” mint a gyári förmedvény.
                        Hát, az a gyárinak mondott index valóban úgy néz ki, mint egy busz oldalsó indexe, kiegészítve egy pálcikával.
                        heeegany, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          Én a kormányvég indexet nem javaslom mert nagyon sérülékeny leviszi az első kiskapun való kitolás alkalmából. Ehhez egy kérdés nem fog a tankhoz érni abban a helyzetben. Talán az elejére kellene tenni kis tartót a kiflit összefogó csavar alá és nem az anya alá téve. Én az eredetiség miatt javasoltam a régi gyárit bár nekem sem az tetszik ha ezek ledesek akkor pedig ezt kell feltenni mert anélkül az 50 w kevés a napi használatkor.

                          Komment


                            Hát, az a gyárinak mondott index valóban úgy néz ki, mint egy busz oldalsó indexe, kiegészítve egy pálcikával.
                            Abból dolgozunk ami van(Skoda busz vagy teherautó index lehetett a kiindulási alap)...Pannóniára még Ikaruszindex se futotta...
                            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 dec. 19, 12:39.
                            sepy és Fergusson kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Nem, ér a tankhoz. Nem akartam hatalmas tepsi indexeket, szóval ezek a csepp alakúakat találtam a leg szebbnek és szerintem nagyon illik a géphez, és csak ad hozzá!

                              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                              sepy és heeegany kedvelte ezt.

                              Komment


                                Megfelelő tartókkal szerintem jól fognak kinézni. Bár, szerintem a motorhoz jobban mennének ha borostyán sárga búra lenne rajtuk.
                                (anno én is sokat dilemmáztam hogy füst vagy sárga színű legyen. De aztán sárga lett, természetesen LED-esítve. Pedig nekem a motor festése is egyedi)

                                Ami még fontos, ha nem gyárit teszel rá:
                                Legyen benne E jel és megfelelő legyen az elhelyezése
                                Meg van adva hogy a lámpák átvilágított részétől hány cm-re lehet, valamint a minimális magasság is. Persze ami motorokon gyárilag van azok nem felelnek meg ezeknek az előírásoknak, de egy utólagos építésnél meg kell...

                                Ezeket az értékeket már nem tudom fejből, de az én motoromból kiindulva az első ilyen szempontból jó lesz(nekem is az alsó villahíd vonalában vannak) és a tartókonzollal szerintem a hátsó is jó lesz.
                                sepy kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X