Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #76
    Üdv nandg83!

    A menet eredetileg 8x1-es.A beállításnál ügyelj arra,hogy a fékkar és működtető bowden teljesen behúzott állapotban 90 fokos szöget zárjanak be,mert akkor tudod a legnagyobb nyomatékkal a fékdobnak szorítani a fékpofákat.
    dongos78, sepy és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      #77

      A 90fok kb stimm

      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
      Che, St.Z.350 és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #78
        Üdv nandg83!


        A Jawa 559/04 fékútja 40km/h sebességnél vezető+utassal mérve.

        első kerékfék 18m

        hátsó kerékfék 15m

        mindkettővel 11m

        Száraz pormentes aszfalton mérve. Ha ezt eléri,akkor rendben van a fék.

        Komment


          #79
          A Jawa 559/04 fékútja 40km/h sebességnél vezető+utassal mérve.

          első kerékfék 18m

          hátsó kerékfék 15m

          mindkettővel 11m

          Száraz pormentes aszfalton mérve. Ha ezt eléri,akkor rendben van a fék.
          Valami könyvben vannak ezek az adatok? -már bocsi!

          Komment


            #80
            Üdv Fergusson!

            Jogos a kérdés,Itt van az információ forrása.Click image for larger version

Name:	Jawa alkatrészkatalógus 2..jpg
Views:	1
Size:	171.7 KB
ID:	147252Click image for larger version

Name:	Jawa alkatrészek katalógusa.jpg
Views:	1
Size:	194.7 KB
ID:	147253
            sepy kedvelte ezt.

            Komment


              #81
              nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Az 8x1 es nem megy rá, és az 1.5sem a régi megvan de a menetfésű egyik mérete sem megy rá olyan csunya a menet már..

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
              Menetreszelő. Vagy ha az nincs akkor háromszög tűreszelővel lehet(és érdemes is) javítani a menetet.

              Vagy egy másik megoldás:
              Létezik egy spray(a nevére sajnos nem emlékszem, de este megnézem ha még megvan) amivel a sérült menetet befújva és az új anyát rátekerve szépen vissza lehet állítani a menetet. Bár nem csodaszer, tehát nem lehet ez után végigpörgetni rajta az anyát, de működik.

              Komment


                #82
                Köszönöm, megpróbálkozok mindennel. Igazibol esztétikai okok miatt cserélnék anyát mert krómoztattam gondoltam széplesz, csak a króm az nem bírja a villáskulcsot....

                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                Komment


                  #83
                  Ezeket a könyveket honnan tudom letölteni? Vagy elküldenétek a nandg83@gmail.com ra? Köszönöm!

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                  Komment


                    #84
                    csak a króm az nem bírja a villáskulcsot...
                    És ugye megtanultad,hogy crova vagy csillagkulcs és nehezebben sérül a crom!!!
                    sepy kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #85
                      mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      És ugye megtanultad,hogy crova vagy csillagkulcs és nehezebben sérül a crom!!!
                      Meg... de azt jobban megtanultam hogy anyát nem krómozunk! Savállóra cseréltem mindent.

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                      sepy és mátéapu kedvelte ezt.

                      Komment


                        #86
                        Ezeket a könyveket honnan tudom letölteni?
                        Például innen: SzocimotoroSOKK -

                        Komment


                          #87
                          madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Például innen: SzocimotoroSOKK -
                          Innen leszedtem az alkatrészkatalógust stb, de magyart asszem 1 volt egyben.

                          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                          Komment


                            #88
                            A Jawa 559/04 fékútja 40km/h sebességnél vezető+utassal mérve.

                            első kerékfék 18m

                            hátsó kerékfék 15m

                            mindkettővel 11m

                            Elég fura, mikor fékezésnél az első kerék felé tolódik a súlypont, hogyan lehet a hátsóval hamarabb megállni?
                            zahi, St.Z.350 és emu kedvelte ezt.

                            Komment


                              #89
                              St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Üdv Fergusson!

                              Jogos a kérdés,Itt van az információ forrása.[ATTACH=CONFIG]30406[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]30407[/ATTACH]
                              Üdv St.Z.350!

                              Köszönöm az infót...
                              zahi és St.Z.350 kedvelte ezt.

                              Komment


                                #90
                                Szerelésnél használj 6 lapú crovát és horganyoztasd az acél anyát. Én is szeretem használni a savállót mert ha felrakás előtt polírozod sokáig szép marad de az nem 8.8 vagy jobb minőségű. Az eredeti kérdésedre oda a keskeny anya való mert a normál vastag oda.Érdekesek ezek a féktáv infók mikor anno nem illesztették a fékeket és nem tették az elkészült gépeket fékpadra sem ezért szenvedünk most.
                                mátéapu és zahi kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X