Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Abba kérek tanácsot mert 1 hete szenvedek, hogy a benzincsappal mit csináljak hogy be eresszen??? Már próbáltam o csűrűt, kágyitott rézkarikát, alut, és még 1et aminek nemtudom a megnevezését, de hiába.... Könnyezik mindennel. Már arra gondoltam hogy egy nás motorét teszek oda ami oda illik mert ez katasztrófa.... Nameg a fényszóró is 6v 25w/25w volt benn de a 6v 35w/35w még kevésbé volt jó! A foncsor fel van újítva de nem igazán világol az izzó....

    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

    Komment


      keress egy régi aztbezt-betétes réz-tömítést és az tömíteni fog. Egyébként kísérletezz bőrlukasztóval és próbálgass külömböző mai anyagokat.főleg műanyagot hígítós flakonból lehet ténylegesen benzinálló tömítést készíteni...
      zahi kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        https://www.google.hu/search?q=jawa+...nof1dj-QNzM%3A
        A 350 rs csap jobbnak tűnik esetleg ha a menrt stimmel?

        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

        Komment


          Mateapu -nak igaza van . Vágj magadnak valami olajálló anyagból . Az eredeti vulcanfíber tömítést esetleg Fóti Gyulánál tudsz venni . Az is igen fontos , hogy a csap , és a tank tömítéssel összefekvő sík felületei hibátlanok , és merőlegesek legyenek a menetre ! (festék , és rozsda mentes , sik ,és sima )
          Szerintem az izzó gyér fényét nem olyan régen tárgyaltuk ki , olvass vissza hátha megtalálod amit szeretnél !
          Egyébként pannóniáról beszélünk nem ???
          Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 nov. 04, 21:50.
          madorka kedvelte ezt.

          Komment


            zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Mateapu -nak igaza van . Vágj magadnak valami olajálló anyagból . Az eredeti vulcanfíber tömítést esetleg Fóti Gyulánál tudsz venni . Az is igen fontos , hogy a csap , és a tank tömítéssel összefekvő sík felületei hibátlanok , és merőlegesek legyenek a menetre ! (festék , és rozsda mentes , sik ,és sima )
            Szerintem az izzó gyér fényét nem olyan régen tárgyaltuk ki , olvass vissza hátha megtalálod amit szeretnél !
            Egyébként pannóniáról beszélünk nem ???
            Az izzótéma melyik téma alatt futott?
            A tanknál szépen szintbecsiszoltam, de az sem használt... Hát marad a kísérletezés ezekszerint.....

            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

            Komment


              Azt hiszem a pannonia modernizálás alatt futott egy komoly elektronikai csevegés , egyébként ha jawa-hoz kell , mérted már a töltésed ??? , esetleg a feszültség esést az izzónál az akksihoz képest ? Testelésed OK ?

              Komment


                Ha nagyon alacson fordulaton ketyeg akkor a töltéslámpa ég, de gázadásnál eltünik. A töltés mérve lett és az ok. A testelés az passz. A világitás is természetesen erősebb nagyon fordulaton.

                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                Komment


                  A benzincsapban cseréltél gumi lapot?, nem ott szivárog esetleg?. Ha a benzincsap a tövénél enged ott ahol a tankba van csavarva oda a tömítés + a menetre teflon szalagot szoktam tekerni becsavarás előtt. A világításnál a központi testet szedd szét és csiszold meg , összerakás előtt a sarukat kend meg szilikon zsírral és úgy rakd össze. Az anya alá érdemes fogazott alátétet tenni!.
                  zahi és mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    Ha nagyon alacson fordulaton ketyeg akkor a töltéslámpa ég, de gázadásnál eltünik. A töltés mérve lett és az ok. A testelés az passz. A világitás is természetesen erősebb nagyon fordulaton.
                    És mit vársz?

                    A dinamós és a lendkerekes rendkívül fordulatfüggő,a dinamó legalább szabályozott,de az nem tölt míg:nincs gerjesztése azt viszont csak egy bizonyos fordulaton éri el,ha leesik a fordulat megszűnik a gerjesztés is.
                    A generátor képes kis fordulaton is tölteni viszont itt is kell egy indítás utáni fordulatnövelés(gázfröccs) a tekercsek gerjesztéséhez.
                    madorka és zahi kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      Csak, hogy menetközbe világítson rendesen, de világít is csak elég érdekesen szór a lámpa...

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                      Komment


                        de világít is csak elég érdekesen szór a lámpa...
                        És az izzó a helyén van? Esetleg másik izzóval nem változik a világítási kép? Ha a garázsajtó elé állsz 2 méterre a motorral és felkapcsolod a világítást, akkor milyen alakja van az ajtón a megvilágított résznek?

                        Komment


                          A benzincsapot nem nehéz szivárgóvá tenni, elég egy elhasználódott, tönkrement tömítést visszapakolni, vagy a "vezérlő", furatos (lyukas) lapkát helytelenül visszanyomorgatni, vagy felcserélni az alátéteket, vagy nem helyes erővel (túlzóan vagy kevésbé) lehúzni, vagy felsérteni a felületeket, vagy kifelejteni valamit. Fontos részlet, hogy a tartály és a csap között, valamint a csaptest és a működtető elem között épek legyenek a tömítések. (persze, magában az öntényben is)
                          A 559 gyári, pozitív testelésű rendszere (mindössze 45 wattos villamos összteljesítménye) nem nagy szám, azonban a nagyjából gyári fogyasztók alkalmazásával használható, fontos tényező azonban a kifogástalanul üzemelő segéd-berendezések (fesz.szab., akksi, jól szigetelt, megfelelő vezetők) karban tartása, helyes szerelése, beállítása. A főfényszóró gyári 25/25 wattos eleme valóban nem nagy fényt ad, ne is várj ott xenon-hatást. Ha jól beállítod a fényszóró állásszögét (azzal a kis alu csavarral a kereten) az esti órákban is használható. Ha össze-vissza hordja a fényt (mint jelenleg), bizonyára az izzó van rosszul beszerelve...

                          Komment



                            Lehet hogy az izzó, már a bele sem áll jól....

                            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                            Komment


                              ha a gyári villanycuccod van, ezt a 35/35-öst felejtsd el,
                              egyébként tényleg nagyon furcsán állnak a fődrabok
                              az izzót csak egyféle módon lehet beszerelni (alapvetően), vannak vezetők, amikbe az izzófoglalat belefekszik, amikor ráfordítod a foncsorra, akkor kell az izzó és foglalatrögzítőt (az a zöld, amin a vezetékek is vannak) határozott mozdulattal rácsavarni, ráfordítani, úgy, hogy teljesen felfeküdjön a foncsorra, és az érintkezők "kapcsolódjanak" az izzón lévő forrasztásokhoz, valamint az állóhelyzeti izzóhoz (a különálló érintkező)...
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Zénó; 2015 nov. 06, 06:45.

                              Komment


                                Mz dinamóját teszi fel a mester azt írtad. Ha az van benne akkor a nagyobb izzó sem lehet gond az már a 60w-ot tudja!?.
                                zahi kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X