Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Üdv nandg83!

    Minden nagyon szép a motorodon,csak nyereg nem a típushoz való,hanem a 353-mas típusé.Van valami oka annak ,hogy nem a hozzá valót kapta? Csak azért tűnt fel,mert egyébként minden az 559/4 -hez való.

    - - - Updated - - -

    Üdv lempi2!

    A 14 "táltos" nem tesz lehetővé villámgyors gyorsításokat,és a végsebesség is csupán 100-105 km/h ülő testhelyzetben.Amennyiben ezt eléri,akkor rendben is van.
    CZsolti és zahi kedvelte ezt.

    Komment


      St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Üdv nandg83!

      Minden nagyon szép a motorodon,csak nyereg nem a típushoz való,hanem a 353-mas típusé.Van valami oka annak ,hogy nem a hozzá valót kapta? Csak azért tűnt fel,mert egyébként minden az 559/4 -hez való.

      - - - Updated - - -

      Üdv lempi2!

      A 14 "táltos" nem tesz lehetővé villámgyors gyorsításokat,és a végsebesség is csupán 100-105 km/h ülő testhelyzetben.Amennyiben ezt eléri,akkor rendben is van.
      Az ülésre direkt esett a választásom, mert egyszerűen jobban tetszik de a régit is felújítom, csak annak az alapját nagyon megette a rozsda és nemtudom, hogy a karosszériás barátom tud-e vele kezdeni valamit.
      Nagyjából próbáltam törekedni, hogy korhű legyen, de azért a látvány kedvéért szolídan pár dolgot változtattam pl, tükör ülés.

      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
      CZsolti, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        Kedves S.Tz.350! Ülő pozícióban a "vége" valahol 80 alatt van, de érezni, hogy nem ez lenne a gyári séma, mert a váltó is nagyon kényelmetlen, a 4-est már enyhe lejtőn sem nagyon preferálja egy személlyel sem. Egyenlőre tanácstalan vagyok, ez a kipufogó fojtás jutott nagy hirtelen eszembe. Ebben az állapotában szerintem egy Simsonnal is nagyon meg lehetne alázni, pláne hegynek felfelé.

        Komment


          Kedves lempi2!

          A motor teljes felújítást kapott ? hengerfúrás+új dugattyú,új csapágyak ,új szimmeringek,gyári értékre állított gyújtás és porlasztó,primer áttétel 45/22, szekunder áttétel 46/18 ? A felújítás óta mennyit futott?

          Komment


            Nekem rosszul beállított gyujtásnál volt gyengus..

            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

            Komment


              Bár én frissen fúrt hengerrel nem merek 70-80 nál többel menni.

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
              St.Z.350 kedvelte ezt.

              Komment


                Üdv nandg83!

                Sok van még hátra a bejáratásból?

                Komment


                  hát kb 5km ert mentem kis utcákban a mocival, hogy betudjam állítani a gyújtást karbit. Szóval még szinte sehol sem tartok. Nameg rendszámom sincs, a papírozással várni akartam addig míg össze nem állt.

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                  Komment


                    Üdv St.Z.350!
                    A motor teljes felújítást kapott, bár a henger most ami rajta van az nem lett megfúrva, de jó állapotú. (A többi ahogy leírtad) A primer és szekunder áttételek viszonyát köszönöm, ennek utánanézek. A felújítás óta még nincs meg az első 1000 km. A karburátor szerintem rendben van (jó a gázreakció, jó az alapjárat, bár a fogyasztást kissé sokallom, igaz még nem tudtam normálisan megmérni, úgyhogy ez inkább sztornó) én a gyújtásra kezdek gyanakodni, bár az áttételek fogszámait még ellenőrzöm.

                    Komment


                      A Km órád jól mér ???

                      - - - Updated - - -

                      Találtam egy pár érdekes képet a múltból , beszkenneltem ... remélem , mint Jawa-fanoknak tetszeni fog . Kb 12-15 éve készültek egy magán gyüjteményben , vagy múzeumban .

                      Click image for larger version

Name:	006.jpg
Views:	1
Size:	112.7 KB
ID:	147573Click image for larger version

Name:	003.jpg
Views:	1
Size:	138.0 KB
ID:	147574Click image for larger version

Name:	005.jpg
Views:	1
Size:	107.5 KB
ID:	147575Click image for larger version

Name:	004.jpg
Views:	1
Size:	156.3 KB
ID:	147576
                      Titus, wsievers és 7 további látogató kedvelte ezt.

                      Komment


                        Kedves Nandg én jobban félteném azt a nyers motort még avval az 500 km-re , sokan azt hiszik hűvös van és lehet húzni neki. Légy óvatosabb és meghálálja a géped. Lempi valaki kimérte azt a hengert pontosan?- furat intóval és ez alapján lett hozzá a dugó?.
                        St.Z.350 kedvelte ezt.

                        Komment


                          Nem nyaggatom egyáltalán, énsem szeretném ha baja lenne! Be fogom tartani a gyári értékeket és nem hagyom szenvedni!

                          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                          St.Z.350 kedvelte ezt.

                          Komment


                            Azt az 500-ast elfogadnám mégha csöpög is belőle az olaj ))
                            Titus, heeegany és 4 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment




                              - - - Updated - - -

                              Nekem elég lenne ez a 350-es.

                              - - - Updated - - -

                              Amikor már nem elég a 350-es,akkor jöhetne ez az 500-as.
                              Titus, wsievers és sepy kedvelte ezt.

                              Komment


                                Kedves Sepy!
                                Mint mondtam a henger nem lett most felújítva, egy már összejáratott, de jó állapotú alkatrészről van szó, egyébként kompressziós problémák nincsenek a motorral, az alapjáratot is könnyen be lehet rajta állítani.

                                Zahi: szerintem nincs az a 250-es Jawa aminek jól mérne az órája, de GPS-el lett mérve a sebesség, az meg nem hazudik...
                                St.Z.350 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X