Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Üdv !

    Én a helyedben , ahogy azt Wsievers is írta , első lépésként a töltést mérném meg (a dinamó 1000-1200 /min fordulatig nem nagyon tölt !!!) , ha az OK (szerintem mindegy hogy milyen az akksi ) , akkor a hiba több mint valószínű a karbi beállítással lehet ! A jelenség , hogy lámpa kapcsolásakor leáll , vagy visszaesik az alapjárati fordulat , a szegény alapjárati keverékre is utalhat . Vagyis, ha a töltés , éa gyujtás OK , a karbit és alkatrészeit kipucol (Pl nitróhigítoval..) összereak , úszószint gyárira , és kezdőthet a behangolás ! Ráadásul most ez a jó idő, még segítségedre is van ! (nálunk árnyékban 19 °C van , gondolkodom hogy elő veszem a gépet ! )
    St.Z.350, Fergusson és sepy kedvelte ezt.

    Komment


      Az enyém se az. Sőt 4.5 Ah-ás csak.
      sepy és zahi kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        Én is avval jártam egy szezont de lámpánál állva világítással féklámpával és városi forgalomban elkezdett kihagyni a gyújtás.Elfogyott az energia- levettem a világítást és helyre állt a rend. Azóta Wsievers javaslatára 2 db. ilyen aksi van a gépben és oké. Az este világítással kellett jönöm Bcsbáról igaz csak a fénykéve! még jó indulattal is csak csutak nem kéve.
        St.Z.350 és Fergusson kedvelte ezt.

        Komment


          Az aksim kivett állapotban 5,5v ha jár a motor és ráhúzok a gázra 6,6 6,7 fölé nem megy, ha jár a motor és kiveszem az aksit úgy a D+ D- nál a fesszabin még 8 ra is felugrik, persze világítás nélkül aksi nélkül. 10 percig kb minden ok, aztán alapjáraton halvány a lámpa és motor leáll, de nagyobb fordulaton motor megy lámpa ég... A zselésaksit meg hétvégén apám 10 órát töltötte gyorstöltésen egy 25 éve eszkábált trafós töltővel, nem lett pupos de melegen vette le...

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

          Komment


            Az aksim kivett állapotban 5,5v ha jár a motor és ráhúzok a gázra 6,6 6,7 fölé nem megy
            Az elég kevés, kicsivel 6 Volt fölött kellene lennie nyugalmi állapotban. Az én Czetkámon ha felkapcsolt világítással gázt húzok 7 Volt körül tölt. Lehet, hogy ez már kicsit sok, de mindig felkapcsolom a lámpát beindításkor, így túléli az akku. Szerintem keress egy autóvillamossági szakit, aki segít jól beállítani a fesszabályzódat.
            Nekem amúgy az eredeti forgórészem zárlatos volt. Kopott főtengelycsapágy miatt az állórészhez hozzáért pár helyen. Azzal csak 3 Volt körüli töltést tudott produkálni a dinamó. Nálad ebből kiindulva nincs baj.
            szerintem mindegy hogy milyen az akksi
            Zahi jól mondja, én mentem szar akksival Czetkával. Ha volt töltés ment a motor, csak alapjáraton volt baj.

            Most olvasom, hogy elektronikus fesszabályzód van. Azzal sok mindent nem lehet csinálni sajnos ha rossz, de mivel új talán nem. A dinamó és vezetékek maradtak.
            Utoljára szerkesztve a következő által: Titus; 2015 nov. 12, 21:27. Oka: visszaolvastam kicsit

            Komment


              Elektronilus a fesszabim, az álló forgórészem meg ki lett mérve, főtengely, szimik újak, szal talán nem az. Megpróbálom még egy új aksival talán...

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

              Komment


                Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Az elég kevés, kicsivel 6 Volt fölött kellene lennie nyugalmi állapotban. Az én Czetkámon ha felkapcsolt világítással gázt húzok 7 Volt körül tölt. Lehet, hogy ez már kicsit sok, de mindig felkapcsolom a lámpát beindításkor, így túléli az akku. Szerintem keress egy autóvillamossági szakit, aki segít jól beállítani a fesszabályzódat.
                Nekem amúgy az eredeti forgórészem zárlatos volt. Kopott főtengelycsapágy miatt az állórészhez hozzáért pár helyen. Azzal csak 3 Volt körüli töltést tudott produkálni a dinamó. Nálad ebből kiindulva nincs baj.

                Zahi jól mondja, én mentem szar akksival Czetkával. Ha volt töltés ment a motor, csak alapjáraton volt baj.

                Most olvasom, hogy elektronikus fesszabályzód van. Azzal sok mindent nem lehet csinálni sajnos ha rossz, de mivel új talán nem. A dinamó és vezetékek maradtak.
                Nekem is az alapjárattal van bajom.

                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                Komment


                  Nem az aksi? Mivel ha az szar alapjáraton nincs töltésem, akkor motor megáll.

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                  Komment


                    Másfelesek a vezetékek és újra lett húzva minden.

                    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                    Komment


                      Nem az aksi? Mivel ha az szar alapjáraton nincs töltésem, akkor motor megáll.
                      Ha fel lett töltve az akku, alapjáraton mennie kell a motornak. Eltart egy ideig, amíg lámpa nélkül lemeríti. Új akkunak bírnia kell. Az én rossz akkum 5 éves volt.
                      Fergusson és zahi kedvelte ezt.

                      Komment


                        Az elég kevés, kicsivel 6 Volt fölött kellene lennie nyugalmi állapotban. Az én Czetkámon ha felkapcsolt világítással gázt húzok 7 Volt körül tölt.
                        Ezért írtam a 7,2V ot, annyinak meg kell lenni hogy lámpával biztonságosan közlekedj. Nincs mechanikus fesszabályzód egy próba erejéig? Mz, mivel a dinamód is az. Ezért szoktam mondani, hogy először a saját rendszerével menjen a motor, ráérsz utána szórakoztatni magadat típusidegen alkatrészekkel. Jah a 350 dinamója 75Watt.
                        sepy és zahi kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          Szerintem töltővezetéknek 6V -nál inkább 2,5 -ös kellene (vagy vastagabb , abból még nem volt baj ) , de szerintem az nem okozhatja az elégtelen töltő feszültséget, (ha minden O.K. 7-7,2 V -nak lennie kéne fordulaton , nyugalmi fesz az akksiban pedig minimum 6V !) de melegedhet a vezeték emiatt . Ahogy én tudom , a 6V-os rendszer a nagy áramok miatt mindíg vastagabb vezetékeket igényel , és hibátlan testelést ! (a te esetedben ez már negatív testelésű ugye ?)
                          Talán tegyél bele elsőre egy belevaló akksit , ( ami hibátlan ) és mérj újat .
                          Az igazsághoz az is hozzá tartozik , hogy ha a dinamónak többet kell dolgoznia , akkor az többlet energiafelvétellel is jár .... amit a főtengelyről vesz fel ! Így jobban "visszafogja a motort" .
                          Esetleg próbáltad a dinamót közvetlenül akksiról gerjesztve , megmérni a leadott feszt , így tájékozódhatsz a feszab hibákról is ...

                          - - - Updated - - -


                          Ezért írtam a 7,2V ot, annyinak meg kell lenni hogy lámpával biztonságosan közlekedj. Nincs mechanikus fesszabályzód egy próba erejéig? Mz, mivel a dinamód is az. Ezért szoktam mondani, hogy először a saját rendszerével menjen a motor, ráérsz utána szórakoztatni magadat típusidegen alkatrészekkel. Jah a 350 dinamója 75Watt.
                          Opsz ! Megelőztél !

                          Komment


                            Terhelés nélkül természetes, hogy magasabb feszültséget mérsz, a 6 voltos dinamó szabályzás és terhelés nélkül 25-30V ot tud!
                            zahi kedvelte ezt.
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Az aksit azt a motorral vettem, szóval kora eredete meg hogy menyit volt használva az ismetetlen.

                              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                              Komment


                                Ha módodban áll cseréld ki egy új savas-ra ... !
                                Titus és nandg83 kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X