Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    madorka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    25/25W-os izzó is elég
    Én jó esélyt látok arra is hogy a LED-esnél nagyobb lenne a fénye
    madorka kedvelte ezt.

    Komment


      Ha a villogókat és a hátsó lámpát a fékkel együtt ledesíted már nincs gondod vele. Nyugodtan tudsz közlekedni én a hátsó lámpát még nem alakítottam át és így is rendbe bár a féklámpa még nagy fogyasztó városi közlekedésben. Igaz én elöl nappali fénnyel közlekedek nappal.
      St.Z.350 és heeegany kedvelte ezt.

      Komment


        sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        a féklámpa még nagy fogyasztó városi közlekedésben. Igaz én elöl nappali fénnyel közlekedek nappal.
        LED-es hátsó helyzetjelző: 1W-os teljesítmény LED
        Féklámpa: 3W-os teljesítmény LED
        Irányjelzők: 1W-os teljesítmény LED

        Nem tudom hogy a Jawád gyárilag mekkora égőkkel volt szerelve, de a Pannónia ha jól emlékszem 5W-os helyzetjelzővel és 15W-os féklámpával volt szerelve. Ehhez képest azért sokkal kevesebb. (de a fényerejét tekintve jobb!)
        (lehet hogy hülyeséget írtam az izzók teljesítményével kapcsolatban, de nem is tudom már hogy mikor vettem utoljára bele izzót )

        Bár a Pannónia más rendszer, ott a gyújtás független a világítástól és a töltéstől(szerencsére). De járó motorra h rálépek a fékre és bekapcsolom az elakadásjelzőt az még akkor is csak 7W, és villog minden mint egy karácsonyfa
        De a lényeg, hogy ha te is csinálsz valami hasonlót akkor az csak 8W ha mindent be is kapcsolsz. Normál használat esetén meg ugye max 6W, ha indexelsz valamerre. Első helyzetjelző nem hiszem hogy mérvadó, bár Pannónián ha a fényszóró fel van kapcsolva akkor az nem is világít, de oda elég egy sima kis huzallábas nagy fény erejű LED, az fogyaszt vagy 20mA-t, az elhanyagolható.

        Aztán ha még előre esetleg teszel nappali menetfényt akkor meg akár még telefont is tölthetsz róla városban, azt is el kellene bírnia
        St.Z.350 és sepy kedvelte ezt.

        Komment


          Hát nekem most megint leette az aksit... Bár sajnos nagy motorozást nem tudtam csinálni csak egy másfél kmes szakason tudom próbálgatni ahol forgolásznom kell sokat és álogatnok ezt azt... Lehet hogy ha végre rendesen használom nem lesz gond.
          Viszont a karbin kicseréltem a fúvókákat és a tűt is, úszó tökéj, mégis hidegen 4. rúgás szivató nélkül és indul. Ázmelegedett karbinál is pöccre, de ha 2percet alapon pöfög kicsit leesik az alapjárat de nem áll meg, bár most az aksi merültsége miatt megáll ha villanyt kapcsolok. Valamint terhelés alatt (domb) gázt kihúzva kicsit visszahőköl míg nem kapja el a fordulatot.

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

          Komment


            Hidegen próbáld úgy indítani szivató vagy úsztatás 2 rugás és gyújtást rá így szereti az enyém is. A karburátort meg meleg motornál állítgatjuk mert melegedés után változik. Ezért tapasztalod azt , hogy hidegen gyorsabb az alapjárat pl." mikor melegen alapon pöfög" akkor állíts alapjáratot! Attól a nyers motortól még ne várj csodát- légy türelmes.
            heeegany, St.Z.350 és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              Mundíg melegen bazseválom kösz a tanácsot, de a türelem nem az erősségem de próbálkozok!

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
              heeegany, St.Z.350 és sepy kedvelte ezt.

              Komment


                Hát ha egy kis gyántát is ténnél rá és úgy rángatnád a lószőrrel a száráz fát!!. Bazseválni így lehet.
                CZsolti, madorka és St.Z.350 kedvelte ezt.

                Komment


                  Hát addig bazseváltam míg a sok próbálkozás után rájöttem, hogy a karbimnak semmi baja... mint amikor az egyszeri ember orvoshoz megy, és addig vizsgálják mig nem találnak valami. A lényeg, hogy megin kipucoltam a karbit ami persze tiszta volt. Fúvókákat cseréltem, tűt, úszóm az hibátlan volt és ugyan úgy hidegen is indult, de persze a motor fűtött garázsban áll így lehet ez normális is. Mindezek után dombon felfelé kihúzott gáznál kicsit visszatorpant a motor amit írtam is korábban. Így visszaraktam a kitudja mikori tűt, fúvókákat, némi állítás és volt torpamás nincs torpanás, jár-meg a motor ahogy kell. beimerem túlgondoltam "bazseváltam" .

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
                  Che, Fergusson és St.Z.350 kedvelte ezt.

                  Komment


                    Így visszaraktam a kitudja mikori tűt, fúvókákat, némi állítás és volt torpamás nincs torpanás,
                    Hasonlítsd csak össze a régi tűt az újjal! Az utángyártott súbertűk vastagabbak középen, és az okoz meglepetéseket. Nem mindegyik típus tolerálja ezt, a Cz például nem.
                    zahi és St.Z.350 kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Elnézést kérek a Jawa -fanoktól , de egy kis információra volna szükségem . A helyzet az , hogy adódott egy 250-es csepptankos aminek a teljes dinamója oda lett a fesszab meghibásodása miatt (teljesen gyári mindene a vasnak ) . Beszereztünk egy új forgó , és egy újszerű gyári állórészt . Viszont nincs meg a fesszab rajta, a régi pedig használhatatlan . Az egyik motoros webáruházban találtunk egy elektromos egységet , ami beépíthető lenne , de nem tuidom hogyan kell bekötni , esetleg ezzel valakinek van -e tapasztalata. Ha nem gond , egy kapcsolási rajzal ki tudnátok segíteni az új elektromos egység bekötéséről ???
                      Előre is köszönöm !

                      Komment


                        Valami univerzális termék, vagy eredeti gyári replika, amit vettetek? Fénykép esetleg róla?

                        Komment


                          Ez volna az :

                          Jawa 250 Feszültségszabályzó /+/

                          esetleg valakinek tapasztalat ?

                          Komment


                            Én még ezt nem használtam, de nem ugyanúgy kell bekötni, mint a gyári egyoszloposat?
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              Nekem vol ilyen. Kontakthibás volt/ vagy lett/ a meleget sem szerette a blokkban. Lecseréltem egy Vape külső szabályzóra . Azzal meg vagyok elégedve. Amúgy a képen lévő pont rápasszol az egyoszlopos gyári bakelitre . Ha nem tántorítottalak el tőle, este megkeresem a rajzot , de most el kell mennem.
                              Utoljára szerkesztve a következő által: Ba701; 2015 dec. 05, 16:00.
                              zahi kedvelte ezt.

                              Komment


                                A tankot tele benzinnel kell télire elrakni?

                                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X