madorka eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250/559 restaurálás
Collapse
X
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea féklámpa még nagy fogyasztó városi közlekedésben. Igaz én elöl nappali fénnyel közlekedek nappal.
Féklámpa: 3W-os teljesítmény LED
Irányjelzők: 1W-os teljesítmény LED
Nem tudom hogy a Jawád gyárilag mekkora égőkkel volt szerelve, de a Pannónia ha jól emlékszem 5W-os helyzetjelzővel és 15W-os féklámpával volt szerelve. Ehhez képest azért sokkal kevesebb. (de a fényerejét tekintve jobb!)
(lehet hogy hülyeséget írtam az izzók teljesítményével kapcsolatban, de nem is tudom már hogy mikor vettem utoljára bele izzót )
Bár a Pannónia más rendszer, ott a gyújtás független a világítástól és a töltéstől(szerencsére). De járó motorra h rálépek a fékre és bekapcsolom az elakadásjelzőt az még akkor is csak 7W, és villog minden mint egy karácsonyfa
De a lényeg, hogy ha te is csinálsz valami hasonlót akkor az csak 8W ha mindent be is kapcsolsz. Normál használat esetén meg ugye max 6W, ha indexelsz valamerre. Első helyzetjelző nem hiszem hogy mérvadó, bár Pannónián ha a fényszóró fel van kapcsolva akkor az nem is világít, de oda elég egy sima kis huzallábas nagy fény erejű LED, az fogyaszt vagy 20mA-t, az elhanyagolható.
Aztán ha még előre esetleg teszel nappali menetfényt akkor meg akár még telefont is tölthetsz róla városban, azt is el kellene bírnia
- 2 likes
Komment
-
Hát nekem most megint leette az aksit... Bár sajnos nagy motorozást nem tudtam csinálni csak egy másfél kmes szakason tudom próbálgatni ahol forgolásznom kell sokat és álogatnok ezt azt... Lehet hogy ha végre rendesen használom nem lesz gond.
Viszont a karbin kicseréltem a fúvókákat és a tűt is, úszó tökéj, mégis hidegen 4. rúgás szivató nélkül és indul. Ázmelegedett karbinál is pöccre, de ha 2percet alapon pöfög kicsit leesik az alapjárat de nem áll meg, bár most az aksi merültsége miatt megáll ha villanyt kapcsolok. Valamint terhelés alatt (domb) gázt kihúzva kicsit visszahőköl míg nem kapja el a fordulatot.
Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
Komment
-
Hidegen próbáld úgy indítani szivató vagy úsztatás 2 rugás és gyújtást rá így szereti az enyém is. A karburátort meg meleg motornál állítgatjuk mert melegedés után változik. Ezért tapasztalod azt , hogy hidegen gyorsabb az alapjárat pl." mikor melegen alapon pöfög" akkor állíts alapjáratot! Attól a nyers motortól még ne várj csodát- légy türelmes.
- 4 likes
Komment
-
Hát addig bazseváltam míg a sok próbálkozás után rájöttem, hogy a karbimnak semmi baja... mint amikor az egyszeri ember orvoshoz megy, és addig vizsgálják mig nem találnak valami. A lényeg, hogy megin kipucoltam a karbit ami persze tiszta volt. Fúvókákat cseréltem, tűt, úszóm az hibátlan volt és ugyan úgy hidegen is indult, de persze a motor fűtött garázsban áll így lehet ez normális is. Mindezek után dombon felfelé kihúzott gáznál kicsit visszatorpant a motor amit írtam is korábban. Így visszaraktam a kitudja mikori tűt, fúvókákat, némi állítás és volt torpamás nincs torpanás, jár-meg a motor ahogy kell. beimerem túlgondoltam "bazseváltam" .
Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
- 3 likes
Komment
-
Így visszaraktam a kitudja mikori tűt, fúvókákat, némi állítás és volt torpamás nincs torpanás,"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 2 likes
Komment
-
Elnézést kérek a Jawa -fanoktól , de egy kis információra volna szükségem . A helyzet az , hogy adódott egy 250-es csepptankos aminek a teljes dinamója oda lett a fesszab meghibásodása miatt (teljesen gyári mindene a vasnak ) . Beszereztünk egy új forgó , és egy újszerű gyári állórészt . Viszont nincs meg a fesszab rajta, a régi pedig használhatatlan . Az egyik motoros webáruházban találtunk egy elektromos egységet , ami beépíthető lenne , de nem tuidom hogyan kell bekötni , esetleg ezzel valakinek van -e tapasztalata. Ha nem gond , egy kapcsolási rajzal ki tudnátok segíteni az új elektromos egység bekötéséről ???
Előre is köszönöm !
Komment
-
Nekem vol ilyen. Kontakthibás volt/ vagy lett/ a meleget sem szerette a blokkban. Lecseréltem egy Vape külső szabályzóra . Azzal meg vagyok elégedve. Amúgy a képen lévő pont rápasszol az egyoszlopos gyári bakelitre . Ha nem tántorítottalak el tőle, este megkeresem a rajzot , de most el kell mennem.Utoljára szerkesztve a következő által: Ba701; 2015 dec. 05, 16:00.zahi kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
Komment