Az akku az az alkatrész,amit minél gyakrabban használnak annál tovább bírja. A hosszú pihentetés a halála.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Jawa 250/559 restaurálás
Collapse
X
-
Belemegy. Mivel a kockatankos 175 vázba is belefér a 350 es blokk. A Jawánál/Cznél a csavartávolságok ugyanazok. Viszont a fék nem ugyanaz. Szerintem nem fog elférni a pedál a jobb oldali kipufogótól(minta a Jawán kintebb lenne+nem megoldott a jobb kipuff rögzítése). A 455/485 blokkját valószínűbb, hogy nagy alakítgatás nélkül be tudod tenni, de ott meg úgy rémlik, hogy a tank alja más(kevés a hely a 450 tankja alatt-lásd a 559 kialakítását).Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 ápr. 21, 11:05."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
A Cz 175-450 es vázba befér a Cz 250-455 ös motorblokk. Kb. 2 honapja cserélte ismerősöm is a plusssssszz lóerők végett.
A Jawa-s vázaknál voltak méretbeli különbségek ahol ugyanez nem kivitelezhető.
A benzintankkal kapcsolatban : a 250 és 350 ccm -s nél a hátso felfogató fülek lefele mig a 175 és kissebb köbcentinél hátrafele állnak.
A hátsó fék pedálja asszem csak a 350-es nél volt hosszabb oldal irányban a szélesebb motorblokk miatt.
A kipufogó felfogatásnál csak a dob elejének rögzitését kell megoldanod, de ha befér a blokk ez nem lehet kihívás !
- 3 likes
Komment
-
Miben nyilvánul meg a különbség a 455 és 559 blokk között? Ez a 455-ös elég ritka.....559-est szinte minden bokorban lelni, de ilyet nemigen. Az újabb kockatankos, de gömbölyű blokkos 485-ösök blokkja az esetleg jó? Az végülis CZ, és azok eléggé vasárban mennek, nem felkapottak és relatíve újabbak is.
Komment
-
https://vimeo.com/164317420
Nagy gondban vagyok uraim és már hónapok óta nyomozok a videó hallható csörgés miatt.
Tanácsra vagy varázsigére lenne szükségem! :/
A következők lettek leellenőrizve, megcsinálva:
Blokk, főtengely, teljesen felújítva, csapágyak szimeringek cserélve. A hengerem fúrva van. Rossz fúrásra gyanakodtam de 2 szakember is megmérte ami teljesen jó, passzos amenyire rell. Tügörgő csapszeg, gyűrük passzosak, tengely nem lötyög. Most le van húz a a henger. Kigumiztam a hajtókart, hogy ne csapkodjon és egy fúróval meghajtottam a főtengelyt hátha a váltó vagy kuplung esetleg lánc, de hangnélkül pörög nagy fordulaton is... Elfogyott az ötletem!
Remélem van ötlet, mert én kifogytam! A benzinkeveréken is cariáltam, de zsákutca
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Komment
-
A dugattyú gyári , vagy minőségi ? Nem tudom a jawa-nál hogy van , de a dezaxiálást mérted az eredeti "dugó" -hoz képest ??? Esetleg a kúposság , ovalitás ..... nekem az egész olyan "dugattyúverődikahengerfalához" -nak tűnik . De a jawa-s olv.társak bizonyára jobban tudják !kvaga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
de a dezaxiálást mérted
Tudom,hogy szégyen mivel:mérésről van szó!..És mégis,mit jelent?
Dugattyúról,csörgésről lévén szó,csapszegfurat-eltolásra gondolok?!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
Komment