Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Utángyártott távolkeleti karbi MZ-re

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Utángyártott távolkeleti karbi MZ-re

    Sziasztok.

    MZ TS 125-re fel szabad rakni taiwani gyártású karbit, amit a boltokban lehet kapni, vagy sz*r és felejtős?
    Akinek van erről tapasztalata, kérem ossza meg velem, mert ha, jó, akkor sürgősen vennem kell egyet.
    Vagy esetleg tud valaki kopásmentes gyárit?

    Kösz: Gabó

    #2
    Szia!
    Nekem is van egy MZ-m (TS125)és a kérdésedre a következőket tudom javasolni.
    A legjobb az karbi amit az MZ gyártott ill. fejlesztett ki a motrjaihoz. A TS-hez emlékezetem szerint BVF karbi való ( csak levegő állítás lehetséges külsőleg) de az enyémen már az újjabb ETZ-hez való( a tipusát nem tudom, de külön állíthatő az alapjára ill. a levegő)van. Ezt a tipusú karbit már jobban rá tudod hangolni a motorhot.A taivanit felejtsd el, mert így látatlanban :1. utánzat, 2. minősége nem biztos, hogy üti a német minőséget, 3. nem biztos hogy olcsóbb. 4. karburátor javitó készletet be tudsz szerezni a TS-.hez. Ami lényeges, hogy a karbid sibere ne lötyögjön a házába, mert enyhe gázhúzásnál csilingelő hangot ad ki.
    Remélem tudtam segíteni ! Motoros üdv!

    Komment


      #3
      Hali, én vettem a 125/150 es ETZ-mhez taiwani karbit, eddig nincs vele probléma, de persze lehet h én voltam ilyen mákos, de kitudja bármi jobb mint ami rajta volt Adok egy tanácsot vaterázz, hidd el sok karbi van ami jo 5-6 ezer forintértt, amikor én vettem karbit akkor nemvoltak :S amúgy meg a futármotorosbolt-on adnak elvileg gyári karbit, nézd meg ! ( nem linkelheltek mert eez a 2.ik hsz-em )
      elvileg gyárit adnak, de sztem kamu, ha lenne egy rakás gyári karbijuk nem lenne ilyen olcsó, de hátha, sajna erre is később bukkantam rá Na Szevasz!

      Komment


        #4
        Szép jo napot nekem az volna a kérdésem hogy sehogyan nem m tudom beálitani az alap járatott a motoron farsot nem tud szívni mert új csapágyak szimeringek vannak ujra van fúrva a henger új kipufogó van rajta de a régi karburátor amivel ki jött a gyárból hogy mire lenne érdemes ki cserélni valami más típusra pl delloroto vagy valami jo minőségű után gyártottra ???ha jo más tipus akkor az melyik lenne???

        Komment


          #5
          Farsot simán szívhat a karburátor illesztésénél. A Trophyval én is kínlódtam egy ideig, egyszerűen csak a gázkar folyamatos babrálásával lehetett "ébren tartani". Aztán a fórumon kaptam tanácsot a szívócsonk síkolásához. Gyakorlatilag elég egyszerű az egész. Leszeded a szívócsonkot, majd egy finom csiszolópapírt ráfeszítesz egy teljesen sima felületre (pl. vastagabb üveglap) majd ezen nagyon stabil kézzel simára, egyenesre csiszolod a végeket. Nézd meg, lehet hogy a karburátor szívócsonkra csatlakozó vége is ki van verődve. Ezt már nehezebb simázni, de nem lehetetlen.
          Így összerakva egyből szép alapjárata lett a gépnek...
          taluga, Titus és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            ...ja, és én személy szerint inkább a hoszon...harminc éves eredeti karburátorra szavazok, nem cserélném le távolkeletire. Láttam már yingxienhuonxali karburátort belülről.... hagyjuk...
            taluga, sepy és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              "Láttam már yingxienhuonxali karburátort belülről."

              A gazdaságosabb gyártás okán ezeket szerelik a pumpás desodorok flakonjára is!
              taluga, és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Sok esetben az" öli "meg a karbit, hogy nem raknak lapos alátétet és így tépik meg az anyákat. Csodálkoznak utána , hogy nincs semmi.Én csak súbert vettem Kínai csodát és a második lett jó miután azt is becsiszoltam előtte. Ennyit a minőségről.

                Komment


                  #9
                  Én sem adnám a gyári karbimat semmiért. Szépen föl lehet újítani, bár az utángyártott fúvókáktól és tűktől is intenélek... akkor inkább a kopott eredeti. Bontottakból még beszerezhetőek jók és össze lehet ollózni. Nekem szerencsém volt, mert kaptam még eredeti gyári tűt újat, elfekvő készletből, de el vannak rakva használt eredetiek tartaléknak.
                  Dongos megoldása jó, inkább rakd rendbe.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X