Üdv!Újabb számomra megoldatlan problémával találkoztam.Azzal tisztában vagyok hogy ha új gyertyát rakok a gépbe az nem biztos hogy sokáig jól fog működni, de az kicsit furcsa hogy 50-km megtétele után nem indul be a gép vele, vagy ha be is indul akkor csak alapjárat és onnantól kezdve egy darabig megy kb 10m és aztán elkezd hörögni és leáll. Viszont ha új gyertyát rakok bele akkor probléma nélkül megy.Az lehetséges hogy megöli a gép a gyertyákat? Mert ez már nem az első eset.Valakinek esetleg valami ötlete?Ez így nem túl gazdaságos 100km 6l benzin és kb 2 gyertya.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mz ts 125
Collapse
X
-
Milyen színű a gyertya amikor kiszeded? és milyen keverékkel jársz?
Szerintem túl sok benzint kap (erre utal a 6l-es fogyasztásod is) ezért nemes egyszerűséggel "beköpi" a gyertyát, és már nem ugrik át rajta a szikra, úgyhogy én átnézném a porlasztóbeállítást, és a levegőszűrő állapotát is.Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2012 júl. 10, 15:44.
- 3 likes
-
stop eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz így nem túl gazdaságos 100km 6l benzin és kb 2 gyertya
Célszerű ellenőrizni a gyertya hőértékét is, mert az alapvetően meghatározza hogy mennyi lerakódást képes magáról "leégetni". Túl alacsony hőértéknél nem tisztul eleget jellemzően.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 2 likes
Komment
-
Ha a fúvókáid és a benzinszint is és az üresjárati keverékszabályzócsavar állása az előirtaknak felel meg , akkor nézd meg hogy a szivatóbowdennek van-e holtjátéka (kifordított kormánnyal is!) , illetve van még egy tippem , nevesül az hogy a szivató dugyattyújában a kis gumidugó nem sérült-e esetleg nincs -e kiesve. Az szokott ilyen tréfákat csinálni.
A koromfekete gyertya egyértelműen túl dús benzin/levegő keverékre utal.
- 2 likes
Komment
Komment