Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mz ts 125

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mz ts 125

    Üdv!Újabb számomra megoldatlan problémával találkoztam.Azzal tisztában vagyok hogy ha új gyertyát rakok a gépbe az nem biztos hogy sokáig jól fog működni, de az kicsit furcsa hogy 50-km megtétele után nem indul be a gép vele, vagy ha be is indul akkor csak alapjárat és onnantól kezdve egy darabig megy kb 10m és aztán elkezd hörögni és leáll. Viszont ha új gyertyát rakok bele akkor probléma nélkül megy.Az lehetséges hogy megöli a gép a gyertyákat? Mert ez már nem az első eset.Valakinek esetleg valami ötlete?Ez így nem túl gazdaságos 100km 6l benzin és kb 2 gyertya.

    #2
    Milyen színű a gyertya amikor kiszeded? és milyen keverékkel jársz?
    Szerintem túl sok benzint kap (erre utal a 6l-es fogyasztásod is) ezért nemes egyszerűséggel "beköpi" a gyertyát, és már nem ugrik át rajta a szikra, úgyhogy én átnézném a porlasztóbeállítást, és a levegőszűrő állapotát is.
    Utoljára szerkesztve a következő által: supermax; 2012 júl. 10, 15:44.
    Kakas, stop és kollarg kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      stop eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ez így nem túl gazdaságos 100km 6l benzin és kb 2 gyertya
      Tényleg érdemes megnézni a gyertya képét, 6 liter sok egy 125-ösnek. Ha feketének, főleg ha jó olajosnak látod, akkor állítani kell a karbin ahogy supermax írja. Érdemes a "kályhától" indulni, azaz a kezelési/javítási utasítás alapján ellenőrizni a fúvókák méretét, mindent visszaállítani gyári értékekre aztán kipróbálni.

      Célszerű ellenőrizni a gyertya hőértékét is, mert az alapvetően meghatározza hogy mennyi lerakódást képes magáról "leégetni". Túl alacsony hőértéknél nem tisztul eleget jellemzően.
      stop és supermax kedvelte ezt.
      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

      Komment


        #4
        A helyzet az hogy a gyertya mindig fekete és elég rendesen kormos.De ugyan ezt műveli a 175-200°C-os és a 260°C-os gyetyával is.40-es keverékkel járok vele.De nem olajos a gyertyám csak kormos de rendesen.
        supermax kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Ha a fúvókáid és a benzinszint is és az üresjárati keverékszabályzócsavar állása az előirtaknak felel meg , akkor nézd meg hogy a szivatóbowdennek van-e holtjátéka (kifordított kormánnyal is!) , illetve van még egy tippem , nevesül az hogy a szivató dugyattyújában a kis gumidugó nem sérült-e esetleg nincs -e kiesve. Az szokott ilyen tréfákat csinálni.
          A koromfekete gyertya egyértelműen túl dús benzin/levegő keverékre utal.
          Kakas és stop kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Ja és 2 hónapja van benne a levegőszűrőm.




            Pontosan mi az előírt a keverék szabályzó csavarnál?A szivatóval minden rendben.Valamint a karbival is.
            supermax kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Ha jól emlékszem (ez nem biztos ) Hogyan tovább? c. könyvben benne van (Letöltések közt fent van).
              Nekem anno elég sok bosszúságot okozott a tűszelep, már nem mindig zárt tökéletesen, és hajlamos volt túlfolyni.
              kollarg és stop kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                Nekem a tűszelepem rendesen működik de majd kicserélem azt is én viszont a schuber tűre gyanakszom hogy nagyon megkopott, de nem sikerül még szereznem újat.Köszönöm a segítséget és ha valakinek valamilyen ötlete van szívesen hallgatom.

                Komment


                  #9
                  A keverékszabályzócsavart zárt állapotból 1,5 fordulattal kell nyitni.
                  Még egy dolog eszembe jutott , légszűrő nincs eltömődve ?
                  stop és kollarg kedvelte ezt.

                  Komment


                    #10
                    Köszönöm majd kipróbálom a levegő állítást, nem hinném hogy el lenne tömődve mert elég új még de majd megnézem.Köszönöm az ötleteket és egyben a segítséget is.

                    Komment

                    Ugrás az oldal tetejére
                    Working...
                    X