Üdv!
Lenne egy olyan gondom (de ahogy eddigi tapasztalataim mutatják inkább állapot) hogy furatás után pár száz kilométer megtétele után csörög a motor.
Tudom hogy az Mz főleg a ts-ek igencsak hajlamosak rá de azért jó pár ezer kilómétert meg kéne tudnia tenni csörgés nélkül.
Egyáltalán mi az a konkrét dolog ami okozza? Nálam biztos hogy a dugó-henger-gyűrű hármas okozza.
Cseréltem gyűrűket kb 100 kilométeren keresztül megszünt a csörgés, de aztán folytatta.
Hallottam már olyanról is hogy a silány dugattyú kihülés közben összezsugorodott és a dugó elkezdet kalimpálni.
Végül is már nem az a kérdés hogy mi okozza hanem hogy létezik e olyan műhely ahol a furást jó dugóval csinálják ami nem csörög pár km után.
Néztem őket: Dugattyúbolt.hu
Azt írták 10e ft a fúrás saját készítésű dugóval. Az ár jó de nem tudom milyen lehet a minőség.
Esetleg másnak tapasztalata kis Ts-el kapcsolatban?
Lenne egy olyan gondom (de ahogy eddigi tapasztalataim mutatják inkább állapot) hogy furatás után pár száz kilométer megtétele után csörög a motor.
Tudom hogy az Mz főleg a ts-ek igencsak hajlamosak rá de azért jó pár ezer kilómétert meg kéne tudnia tenni csörgés nélkül.
Egyáltalán mi az a konkrét dolog ami okozza? Nálam biztos hogy a dugó-henger-gyűrű hármas okozza.
Cseréltem gyűrűket kb 100 kilométeren keresztül megszünt a csörgés, de aztán folytatta.
Hallottam már olyanról is hogy a silány dugattyú kihülés közben összezsugorodott és a dugó elkezdet kalimpálni.
Végül is már nem az a kérdés hogy mi okozza hanem hogy létezik e olyan műhely ahol a furást jó dugóval csinálják ami nem csörög pár km után.
Néztem őket: Dugattyúbolt.hu
Azt írták 10e ft a fúrás saját készítésű dugóval. Az ár jó de nem tudom milyen lehet a minőség.
Esetleg másnak tapasztalata kis Ts-el kapcsolatban?
Komment