Valkón van egy blokk bontva.
			
		
	Közlemény
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
MZ ES-TS mindenféle
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sajnos igen. Kb. 1mm-t lötyögött a tengelyBiztos, hogy ki kell cserélned azt a perselyt? Hisz,eddig is olajban futott, mi baja lehet? . A perselyen is már messziről látszik az erős kopás, tolómérővel rámértem, az is az 1mm-es lógást igazolta . A perselyen is már messziről látszik az erős kopás, tolómérővel rámértem, az is az 1mm-es lógást igazolta 
 Ami érdekes, mert a km órában 17.700 km van, amit igazolt az is, hogy még az eredeti ddr csapágyak és szimeringek voltak benne, némelyiken még el is gondolkodtam, hogy kell egyáltalán cserélni? De ha már egyszer szét van szedve... Akkor költsünk rá vastagon Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 júl. 16, 19:31.Fergusson kedvelte ezt. Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 júl. 16, 19:31.Fergusson kedvelte ezt.
 - 1 like
 Komment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Az ETZ ben 20.000 ,a Trophyban 54.000 van bontás nélkül. De ellenben ma kicseréltem a zsír új NGK gyertyát, ami nem kevesebb mint 30 km-tert bírt ki !km órában 17.700 km 
 
 - - - Updated - - -
 
 Ja ! és ma lemostam az ETZ-t ! Két év után akksi be, két rúgás gyújtás nélkül, harmadik gyújtással, és röffff ! Aztán le is állt, mert tele van dzsuvával a karbi. Aztán le is állt, mert tele van dzsuvával a karbi.  
 - 3 likes
 Komment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Akkor mostanában,amikor hazaérsz a munkából, nézegesd a bőröndöt...hova van rakvaAkkor költsünk rá vastagon   
 
 - - - Updated - - -
 
 Lehet, hogy régebben nem volt ennyi használhatatlan cucc? Csak egy kósza gondolat volt....ami nem kevesebb mint 30 km-tert bírt ki !dongos78 kedvelte ezt.
 - 1 like
 Komment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ha érdekel nekem lenne perselyem. A belső méret 17,9mm. Nem tudom a tiéddel mi a gond de a váltó tengelyt beillesztve egy igen minimális lógás van. De a korábban felújított blokkba se raktam újat és hibátlan.Érdekelne a dolog, úgyis keresek primer hajtás lánckerekeket is (de újonnan nagyon drága, már így is 20e. fölött költöttem a blokkra)... Hol találtad? Kisegítenél egy linkkel?
 Ha jól sejtem neked még nem duplasoros a primer lánckereked? Van az is jó ha érdekel ha kell kuplungkosárral talán még jó állapotú lánc is van. Korábbi felújítási projektből maradt. A perselyt adom a többi megegyezés tárgya 
 Ha érdekel valamelyik jelezd!
 - 2 likes
 Komment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 A csapágyak, szimeringek állapota ebben sem volt rossz. Egyedül a főtengely tengelyirányú mozgása miatt szedtem szét. Kiderült, hogy a csapágyak vándorolnak a fészekben... Valamelyik előző tulaj már szétszedhette valamiért, és gondolom nem túl szakszerűen rakhatta össze. Erre utal a két blokkfél szigetelésére használt közönséges fehér sziloplaszt isAz ETZ ben 20.000 ,a Trophyban 54.000 van bontás nélkül. 
 
 - - - Updated - - -
 
 
 Ebben az egész gyertya témában egyet nem értek:sír új NGK gyertyát, ami nem kevesebb mint 30 km-tert bírt ki !
 -Vettem az autómba 4db NGK gyertyát, kb. 20ezer km után cseréltem őket, ugyanerre a tipusra, és persze ezek is hibátlanul működnek.
 -Vettem a Babettába is NGK-t, ami kb. fél évet bírt (az Isolator 3 percig tartó működéséről nem is beszélve), és több helyről hallottam, olvastam hasonlókat.
 Mi a különbség? Rövidmenetesben ilyen nehéz minőséget gyártani   Vagy ilyen kegyetlen a 2t motor Vagy ilyen kegyetlen a 2t motor Komolyan nem értem. Komolyan nem értem. 
 
 - - - Updated - - -
 
 
 Köszönöm szépen, írtam privátban...Ha érdekel valamelyik jelezd!Fergusson kedvelte ezt.
 - 1 like
 Komment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Igen, hasonló következtetésre jutottam én is. Miért sz...nak be a 2T-s járművekben a jó minőségű és nevű gyertyák, a kocsijainkban meg bírják....nem hiszem, hogy a hosszú vagy rövid menet lenne a hiba oka...Mi a különbség? Rövidmenetesben ilyen nehéz minőséget gyártani Vagy ilyen kegyetlen a 2t motor Komolyan nem értem.
 Amiket, régen vettünk, gyertyákat a motorba, sokkal nagyobb utat tettünk meg velük, pedig nem voltak hiper-szuper gyártmányok...érthetetlen  
 - 2 likes
 Komment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 hiper-szuper gyártmányok...érthetetlen
 Lehet ez is csak összeesküvés elmélet. Gondolom mivel a mai termékeket úgy gyártják hogy ne legyenek túlméretezve (tartósság) a termékek minden részéből amit lehet csak lefaragnak leginkább súlycsökkentésre hivatkozva...
 A gyertyáknál talán az a probléma hogy az autók legtöbbje már számitógép vezérlésű ami azt eredményezi hogy a lehető legjobb keverékkel működnek a lehető leg ideálisabb körülményeket teremtve a gyertyának.
 Talán ezek az újhullámos gyertyák nem bírják a régi technikát.
 Részemről ezekbe a kétüteműekbe Brisk-et teszek, eddig ez bizonyult a legjobbnak. Jawaba, Pannóniába egyaránt.Lemezjáték és zahi kedvelte ezt.
 - 2 likes
 Komment

 
							
						
Komment