Sziasztok,
lassan az őrületbe kerget az ES 150/1-es hátsó lánckerekem. Már a 3. darab érkezett és mind más, egyik sem olyan mint az "eredeti" (ami benne volt, fene tudja mikori). A probléma az elsővel az volt hogy a "cölöpök" és a fal között nagyon kicsi volt a hely, a gumi sehogy sem fért bele. Ezek a "csillag" formájú gumikhoz készültek? A másodiknak ami nem rég érkezett pedig vastag lánckereke van. Itt egy kép az eredetihez képest, a lánc így természetesen nem megy rá. Gondolom az nem a leg ideálisabb ha az első lánckerék vékony míg a hátsó pedig vastag, és a lánc széles.
Van esetleg valakinek valami ötlete/megoldása? Köszi!
Eredeti: kép
Első: kép
lassan az őrületbe kerget az ES 150/1-es hátsó lánckerekem. Már a 3. darab érkezett és mind más, egyik sem olyan mint az "eredeti" (ami benne volt, fene tudja mikori). A probléma az elsővel az volt hogy a "cölöpök" és a fal között nagyon kicsi volt a hely, a gumi sehogy sem fért bele. Ezek a "csillag" formájú gumikhoz készültek? A másodiknak ami nem rég érkezett pedig vastag lánckereke van. Itt egy kép az eredetihez képest, a lánc így természetesen nem megy rá. Gondolom az nem a leg ideálisabb ha az első lánckerék vékony míg a hátsó pedig vastag, és a lánc széles.
Van esetleg valakinek valami ötlete/megoldása? Köszi!
Eredeti: kép
Első: kép
Ezeket "HA MÁR OTT VAGYUNK" érdemes megtenni...

Úgy volt, ahogy írtad. Lehúztam a 30-as lábról érkező vezetéket a trafóról és egyből lett szikra. Betekertem a gyertyát és elég könnyen életre kelt a keletnémet gép. Aztán mire mértem volna egy töltést lefulladt. Szívatóval újra indult aztán egyre rosszabb lett a helyzet. Gondoltam dugulás, de a porlasztó eltekintve egy kis kosztól tiszta volt, a fúvókák is átjárhatók voltak. Viszont alacsony volt az üzemanyag szint, és büdös szagú. Akkor belenéztem a tankba és egyből kiderült hogy az újabb hiba forrása az egy-két éves üzemanyag lesz. Csap és tank takarítás után aztán jöhetett a próbakör. Szépen működött, az alapjárat lassan esik vissza, de az a kopott henger miatt lehet. Indulni egy rúgásra indul, úgyhogy beérett a munka gyümölcse. A relé lesz valószínűleg a hibás a VAPE rendszerben. A leállítás úgy működik jelenleg, hogy visszakötöm a kék-fehér vezetéket a trafóra. Keresnem kell egy rögzítőfüles leállító relét.
Komment