Ha nem hamis a gyertya, és el van találva a hőérték, akkor nincs olyan nagy gond a gyertyákkal. 2T-nél ugye sokkal szélesebb tartományban változik a hőmérséklet, mint 4T-nél. Ugyanaz a gyertya lehet túl meleg, és túl hideg is ugyanabban a motorban, beállítástól, és hajtási módtól függően. Amíg tavaly a 7-es marellivel bvf karbival egész szezonban elvoltam, kb. 2000-2500 km, addig idén a dellorto karbival 50 km alatt szétégett egy új 7-es marelli. (egyszerre lettek vásárolva, így az se lehet, hogy más gyártás) A 8-as ngk viszont ezzel a karbival szépen bevált. Vettem 1 új 8-as, és 1 új 9-es ngk-t is, hogy legyen nálam tartalék a túrán, de nem volt rájuk szükség.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ ES-TS mindenféle
Collapse
X
-
Most van teszt szinten nálam egy mai gyártású Pál gyertya, eddig jól üzemel vele a gépem. Szereti a fordulatot az eddigi 800 km-en nem néztem a gyertya képet sem. Most még van anyag adva a gépnek így felesleges lenne. A felirata is Pal és hasonló a csomagolása is mint régen. CZ- Jawa gyertyája lehet a jövőben.
- 2 likes
Komment
-
dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan még pali gyertya? Emlékszem, régen azzal ment legjobban a Romet is
- 2 likes
Komment
-
Made in China. De legalább biztosan nem utángyártott
Ami nem kínai , az nem is eredeti !!!RedBull477, dongos78 és 2 további látogató kedvelte ezt.
- 4 likes
Komment
-
Ha érdekel nekem lenne perselyem. A belső méret 17,9mm. Nem tudom a tiéddel mi a gond de a váltó tengelyt beillesztve egy igen minimális lógás van.Lemezjáték, zahi és 3 további látogató kedvelte ezt.
- 5 likes
Komment
-
Végre eljött a napja, hogy a blokk is összeszerelhető állapotba került, minden alkatrész megvan hozzá.
Ez a folyamat is jóval hosszabbra nyúlt mint terveztem . Az első nagyobb akadály a fentebb is említett bronzpersely volt, de sikerült találnom egy jó esztergályost, aki megcsinálta (kb. másfél hét múlva mehettem érte, de oda se neki).
Aztán a primer lánckerékkel bírkóztam jó ideig, de hiába húzattam többféle karmos lehúzóval, hiába készítettem hozzá külön lehúzót is, semmi. Végül úgy döntöttem, nem barmolom (már csak ezt tudtam volna tenni) és feladva az elveimet, motorszerelőhöz vittem. Azzal nyugtattam magamat, hogy a főtengelyt is meg kell nézetni, ill. hajtókar alsó csapot cserélni kell. Elég elfoglalt szerelő, de egyetlen a közelben (városon belül), aki bevállal ilyet is (a másik kettő akit felhívtam, majdhogynem rámcsapta a telefont amikor kiejtettem a márkanevet ). Örömmel nyugtáztam, amikor mondta, egy hét múlva mehetek érte. Eltelt az egy hét, amikor is újabb egy hetet kért. De úgy alakultak az egyéb dolgaim, hogy úgysem lett volna érkezésem szerelgetni, hát nem bántam. A plusz egyből végül plusz kettő lett, összeadva a két szerelőre várakozást, több mint egy hónap várakozással telt, de nem bánom, a lényeg hogy végre ez is megvan, kezdődhet az összeszerelés felújított főtengellyel, új csapágyakkal, persellyel, szimeringekkel, primer hajtással, berugó fogasívvel. Maga a blokk így felemésztett mintegy 45-50ezer forintot, de legalább megvan az esély hogy nem kell szétborítani rövidesen...Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 aug. 24, 12:41.Lemezjáték, gesszti és 3 további látogató kedvelte ezt.
- 5 likes
Komment
-
Hajrá, hajrá... én meg lehet, hogy most fogok nekiállni szétszedni. Egyik szimeringem gyanús. Vége lesz a szezonnak, aztán műtőasztalra kerül a kicsike.
Nem tudtok valami olyan céget, aki a főtengelyt ki tudja egyensúlyozni dinamikusan is, kuplungostól, dinamóstól? Ha már szétszedem, legyen tuti a gép.... Jövőre szükség lesz minden életkedvére. :-)dongos78 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Vége lesz a szezonnak, aztán műtőasztalra kerül a kicsike.
Mindenesetre biztos hogy ledokumentálom, mert ilyet még eddig nem láttam sehol a neten...Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 aug. 24, 14:43.
- 3 likes
Komment
-
1 egytárcsás száraz kuplung,
Pedig szétkalapáltam egyet még a lendkerék és a henger megvan,egy összerohadt massza volt az egész,viszont kuplung nem volt,az tuti!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
Komment
-
viszont kuplung nem volt,az tuti!
- 5 likes
Komment
Komment