Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ES-TS mindenféle

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Valkón van egy blokk bontva.
    Érdekelne a dolog, úgyis keresek primer hajtás lánckerekeket is (de újonnan nagyon drága, már így is 20e. fölött költöttem a blokkra)... Hol találtad? Kisegítenél egy linkkel?

    Komment


      Nincs link, egy ismerősé. Én bontottam meg,abból épült az Ő motorja. A főtengely kellett. Privátban küldöm a számát ha szükséges,de előtte hívom hogy eladó-e.
      dongos78 kedvelte ezt.

      Komment


        Privátban küldöm a számát ha szükséges,de előtte hívom hogy eladó-e.
        Örülnék neki, tényleg kellenének a lánckerekek, mert eddig közel s távol nem találtam elfogadható állapotút. Na meg persze hátha jó benne a bronzpersely is...
        Előre is köszönöm!

        Komment


          Dongós az a BZ. persely pozicionál , megtámasztja a tengely végét és leveszi a csapágyról az oldal irányú terhelést/ természetesen csak akkor ha jól van hézagolva/. Ez az én eszme futtatásom!?.
          dongos78 kedvelte ezt.

          Komment


            Kedves, Dongos78!

            Biztos, hogy ki kell cserélned azt a perselyt? Hisz,eddig is olajban futott, mi baja lehet?

            üdvözlettel...
            dongos78 kedvelte ezt.

            Komment


              Biztos, hogy ki kell cserélned azt a perselyt? Hisz,eddig is olajban futott, mi baja lehet?
              Sajnos igen. Kb. 1mm-t lötyögött a tengely. A perselyen is már messziről látszik az erős kopás, tolómérővel rámértem, az is az 1mm-es lógást igazolta
              Ami érdekes, mert a km órában 17.700 km van, amit igazolt az is, hogy még az eredeti ddr csapágyak és szimeringek voltak benne, némelyiken még el is gondolkodtam, hogy kell egyáltalán cserélni? De ha már egyszer szét van szedve... Akkor költsünk rá vastagon
              Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 júl. 16, 19:31.
              Fergusson kedvelte ezt.

              Komment


                km órában 17.700 km
                Az ETZ ben 20.000 ,a Trophyban 54.000 van bontás nélkül. De ellenben ma kicseréltem a zsír új NGK gyertyát, ami nem kevesebb mint 30 km-tert bírt ki !

                - - - Updated - - -

                Ja ! és ma lemostam az ETZ-t ! Két év után akksi be, két rúgás gyújtás nélkül, harmadik gyújtással, és röffff ! Aztán le is állt, mert tele van dzsuvával a karbi.
                wsievers, dongos78 és OdinHEM kedvelte ezt.

                Komment


                  Akkor költsünk rá vastagon
                  Akkor mostanában,amikor hazaérsz a munkából, nézegesd a bőröndöt...hova van rakva

                  - - - Updated - - -

                  ami nem kevesebb mint 30 km-tert bírt ki !
                  Lehet, hogy régebben nem volt ennyi használhatatlan cucc? Csak egy kósza gondolat volt....
                  dongos78 kedvelte ezt.

                  Komment


                    Ha ngk gyertyát vesztek, csak a made in japan-t vegyétek. A francia gyártás egy kalap hulladék.

                    Komment


                      csak a made in japan-t vegyétek.
                      Én azt vettem a Kawasakiba Ausztriában Louis-ban. Második motorozás alkalmával egyet ki is dobhattam.
                      Fergusson kedvelte ezt.

                      Komment


                        Mz-vel kellett volna menni... ;-)
                        mir-mur kedvelte ezt.

                        Komment


                          Érdekelne a dolog, úgyis keresek primer hajtás lánckerekeket is (de újonnan nagyon drága, már így is 20e. fölött költöttem a blokkra)... Hol találtad? Kisegítenél egy linkkel?
                          Ha érdekel nekem lenne perselyem. A belső méret 17,9mm. Nem tudom a tiéddel mi a gond de a váltó tengelyt beillesztve egy igen minimális lógás van. De a korábban felújított blokkba se raktam újat és hibátlan.
                          Ha jól sejtem neked még nem duplasoros a primer lánckereked? Van az is jó ha érdekel ha kell kuplungkosárral talán még jó állapotú lánc is van. Korábbi felújítási projektből maradt. A perselyt adom a többi megegyezés tárgya
                          Ha érdekel valamelyik jelezd!
                          sepy és dongos78 kedvelte ezt.

                          Komment


                            Az ETZ ben 20.000 ,a Trophyban 54.000 van bontás nélkül.
                            A csapágyak, szimeringek állapota ebben sem volt rossz. Egyedül a főtengely tengelyirányú mozgása miatt szedtem szét. Kiderült, hogy a csapágyak vándorolnak a fészekben... Valamelyik előző tulaj már szétszedhette valamiért, és gondolom nem túl szakszerűen rakhatta össze. Erre utal a két blokkfél szigetelésére használt közönséges fehér sziloplaszt is

                            - - - Updated - - -


                            sír új NGK gyertyát, ami nem kevesebb mint 30 km-tert bírt ki !
                            Ebben az egész gyertya témában egyet nem értek:
                            -Vettem az autómba 4db NGK gyertyát, kb. 20ezer km után cseréltem őket, ugyanerre a tipusra, és persze ezek is hibátlanul működnek.
                            -Vettem a Babettába is NGK-t, ami kb. fél évet bírt (az Isolator 3 percig tartó működéséről nem is beszélve), és több helyről hallottam, olvastam hasonlókat.
                            Mi a különbség? Rövidmenetesben ilyen nehéz minőséget gyártani Vagy ilyen kegyetlen a 2t motor Komolyan nem értem.

                            - - - Updated - - -


                            Ha érdekel valamelyik jelezd!
                            Köszönöm szépen, írtam privátban...
                            Fergusson kedvelte ezt.

                            Komment


                              Mi a különbség? Rövidmenetesben ilyen nehéz minőséget gyártani Vagy ilyen kegyetlen a 2t motor Komolyan nem értem.
                              Igen, hasonló következtetésre jutottam én is. Miért sz...nak be a 2T-s járművekben a jó minőségű és nevű gyertyák, a kocsijainkban meg bírják....nem hiszem, hogy a hosszú vagy rövid menet lenne a hiba oka...
                              Amiket, régen vettünk, gyertyákat a motorba, sokkal nagyobb utat tettünk meg velük, pedig nem voltak hiper-szuper gyártmányok...érthetetlen
                              zahi és dongos78 kedvelte ezt.

                              Komment


                                hiper-szuper gyártmányok...érthetetlen

                                Lehet ez is csak összeesküvés elmélet. Gondolom mivel a mai termékeket úgy gyártják hogy ne legyenek túlméretezve (tartósság) a termékek minden részéből amit lehet csak lefaragnak leginkább súlycsökkentésre hivatkozva...
                                A gyertyáknál talán az a probléma hogy az autók legtöbbje már számitógép vezérlésű ami azt eredményezi hogy a lehető legjobb keverékkel működnek a lehető leg ideálisabb körülményeket teremtve a gyertyának.
                                Talán ezek az újhullámos gyertyák nem bírják a régi technikát.
                                Részemről ezekbe a kétüteműekbe Brisk-et teszek, eddig ez bizonyult a legjobbnak. Jawaba, Pannóniába egyaránt.
                                Lemezjáték és zahi kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X