Ez jól esett! Köszönöm!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gyújtógyertya
Collapse
X
-
No Fiúk én a legfrissebb tapasztalatomat szeretném meg osztani Veletek: Meg indutam a géppel, új Briks gyertyával bírta 35 km-t,vettem bele ajánlás alapján NGK-t ez még rövidebb életű lett. Ma vissza tértem az általam Wartburgos időkben nagyon jó Denso-hoz, meglátom mi lesz. Erre azt mondták a Szoci motorok ezt szeretik . Azt hozzá kell tennem útközben nem maradtam mert az ősrégi Marellivel szépen megy, az életmentő tartalék!Persze a mai minőség lehet,hogy megcsúfolásra kerül- ma egy hete vizsgázott a motorom és ez 450 km-" siker története." Tette ezt új gyújtótrafó megszakítópár és kondenzátorral. Ugye szép?, bár én nem vagyok elájulva tőle csak kezd bosszantani.taluga kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseD-Csepelembe Brisk N14 yc!!! Tökéletes! Hidegebb időben mehet a 15 ös!
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseúj Briks gyertyával bírta 35 km-t,vettem bele ajánlás alapján NGK-t ez még rövidebb életű lett.
Szerintem azért függ ez a többi elektromos alkatrésztől és a beállításoktól is, hogy melyik mit bír... gondolom én
Komment
-
Srácok nem tudom ki hogy van vele de én NGK BP6HS-t használok az ETZ-be és eddig szeresse a dolgot pedig lassan a harmadik szezonját tölti a hengerfelybe csavarva.Persze ezt is motorja válogatja,meg hogy a gazdi mennyire tekeri a gázkart de nekem eddig ez bevált.Az Isolator nálam is csak két kört bírt ki(mármint az új)aztán kuka.A lényeg,hogy BRISK és NGK ezeket szereti igazán az NDK-s technika.
- 3 likes
Komment
-
supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseelég jól tudják utánozni a dobozokat is nehéz megkülönböztetni, így bárhol belefuthat az ember...
Matrica, csomagolás és embléma gyártásban a világ élvonalába tartoznak
- 4 likes
Komment
-
oldali eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzomszédom Jakabszálláson egy autósboltban vett Made in GDR Isolator gyertyákat 500Ft/db. Az ES 250-ese szereti, lehet, hogy eredeti.
Komment
-
Úgy néz ki, már nem foglalhatok állást egyik márka mellett sem
Múltkor a vadi új Isolator 5 perc járatás után megdöglött, erre tettem bele NGK-t.
Azzal motoroztam kb.5 km-t, majd erőtlen lett a gép, fulladt, elkezdett rángatni, majd megállt. gyors szikrateszt... csattogott a szikra, csak nem az elektródák között... Hiába minden tisztítás, piszkálás, nem változott (igaz, mikor kiszedtem sem volt benne korom, vagy egyéb cucc)
A garázs mélyéről kukáztam egy -korábban valamelyik gépből kidobott- isolatort, ezzel megint megy szépen.
Csak kérdés hogy meddig??? Pedig nem "köpi be", a szine sem rossz (már amennyit 5km alatt tud szineződni egy gyertya).
Mi a tapasztalatotok, van olyan, hogy a motor kinyírja a gyertyákat? Eddig még nem láttam ilyet és nem is nagyon tudom elképzelni.
Kivénhedt gyertyatömeggyilkos lenne a Trophy-m?Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2013 jún. 17, 09:54.
- 3 likes
Komment
-
N14c való bele. Minek kisérleteztek nem belevaló gyertyával? Először is az új gyertyán be kell állítani a hézagot, mert gyárilag az előírtnál nagyobb a hézag. Sokan eldobják a gyertyát, pedig csak a hézagot kellene beállítani. Én most isolátorral több mint 10000 km-t mentem. Előtte is az volt, az viszont nem bírt csak 9000 km-t. Ha megfelelő a hőérték azt látod a gyertyán. Mz-be 225-240-es hőérték való. A nyújtott elektróda, meg hasonló nyalánkságok/többelektródás gyertya/ csak parasztvakítás. Nem ezekhez a motorokhoz találták ki.
- 4 likes
Komment
-
Kicsit fel szeretném melegíteni a témát. Igaz negatívummal kell ,hogy kezdjem a Denso gyertyám is kukába végezte rövid idő után. Gyanakodtam már én is de órával le ellenőritem a gyújtást a megszakítópárt rendben találtam őket. Ha ezekkel lenne gond a gyakorlati teszt is mutatná én azt tartom fontosnak, mikor mint már írtam és azóta is az öreg Marellivel megy . Pedig a hőértéket is figyelembe szoktam venni a választáskor.Evvel bírja a forgatást is mert szegény gépem igen gyenge már és egyetlen módja a dinamikának ha forog rendesen!. Elég tanácstalan vagyok mert amit motoros boltban ajálta kipróbáltam őket pedig nem az ár szerint válogattunk és nem most találkoztunk mert vagy30 éve van boltja. Ami kicsit megnyugtat mivel nem most kezdtem csavarni a jobb oldali csutkát és szét néztem a régi dolgaim között még találtam egy tartalék gyertyát. Nem tudtok egy megbízható régi Densót /250-270-es hőértékűt/?? mely még eredeti Japán.?
- 1 like
Komment
-
sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseNem tudtok egy megbízható régi Densót /250-270-es hőértékűt/?? mely még eredeti Japán.?
Az apám egyik ismerősének mezőgazdasági gép alkatrész üzletének raktárában turkáltam (csődbe ment műhelyek, cégraktárak készleteiből is sokat vásárol, így régi, de használatlan dolgai is vannak szép számmal (sajnos a legtöbb más kategóriájú járművekhez, mint a ami engem érdekel)), és megakadt a szemem egy dobozni új Marelli gyertyán! Rögtön rá is vetettem magam izgalmamban, de sajnos 2 kivételével mind hosszú menetes volt, az a kettő pedig túl kicsi hőértékű
- 2 likes
Komment
-
Emlékszem, gyerekkoromban egy gépműhely mellett kidobva, félig a földbe taposva találtam egy Magneti Marelli gyertyát, A felső elektródája teljesen el volt már vékonyodva, égve. Azért hazavittem, kipucoltam, kipróbáltam. A Rometem olyan szépen egyenletesen járt vele még sokáig!....
A maiak közül már tényleg nem lehet bátran ajánlani semmit. Az isolatort ugyanúgy "megette" a motorom néhány perc alatt, mint a Brisk-et!
- 1 like
Komment
Komment