Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtógyertya

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Ez jól esett! Köszönöm!

    Komment


      #32
      D-Csepelembe Brisk N14 yc!!! Tökéletes! Hidegebb időben mehet a 15 ös!
      taluga kedvelte ezt.

      Komment


        #33
        No Fiúk én a legfrissebb tapasztalatomat szeretném meg osztani Veletek: Meg indutam a géppel, új Briks gyertyával bírta 35 km-t,vettem bele ajánlás alapján NGK-t ez még rövidebb életű lett. Ma vissza tértem az általam Wartburgos időkben nagyon jó Denso-hoz, meglátom mi lesz. Erre azt mondták a Szoci motorok ezt szeretik . Azt hozzá kell tennem útközben nem maradtam mert az ősrégi Marellivel szépen megy, az életmentő tartalék!Persze a mai minőség lehet,hogy megcsúfolásra kerül- ma egy hete vizsgázott a motorom és ez 450 km-" siker története." Tette ezt új gyújtótrafó megszakítópár és kondenzátorral. Ugye szép?, bár én nem vagyok elájulva tőle csak kezd bosszantani.
        taluga kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          mucsom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          D-Csepelembe Brisk N14 yc!!! Tökéletes! Hidegebb időben mehet a 15 ös!
          Köszi a megerősítést Mucsom!




          sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          új Briks gyertyával bírta 35 km-t,vettem bele ajánlás alapján NGK-t ez még rövidebb életű lett.
          Nekem a Brisk és az NGK is jól bírják (bár a Brisk jobban), de motorja válogathatja. Pl. az MZ fórumon nagy többség is ezekre esküszik. Azért bosszantó a 35 km, bár írtam föntebb az én 0 km után kuka Isolator sztorimat. Még a sztenderről se volt időm leemelni, már ki kellett vennem

          Szerintem azért függ ez a többi elektromos alkatrésztől és a beállításoktól is, hogy melyik mit bír... gondolom én

          Komment


            #35
            Srácok nem tudom ki hogy van vele de én NGK BP6HS-t használok az ETZ-be és eddig szeresse a dolgot pedig lassan a harmadik szezonját tölti a hengerfelybe csavarva.Persze ezt is motorja válogatja,meg hogy a gazdi mennyire tekeri a gázkart de nekem eddig ez bevált.Az Isolator nálam is csak két kört bírt ki(mármint az új)aztán kuka.A lényeg,hogy BRISK és NGK ezeket szereti igazán az NDK-s technika.
            supermax, és kedvelte ezt.

            Komment


              #36
              Nem tisztem egyik gyújtógyertya-gyártót sem védeni, de nagyon sok a kínai hamisítvány és sajnos elég jól tudják utánozni a dobozokat is nehéz megkülönböztetni, így bárhol belefuthat az ember.......

              Komment


                #37
                supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                elég jól tudják utánozni a dobozokat is nehéz megkülönböztetni, így bárhol belefuthat az ember...
                Sajnos igazad van.
                Matrica, csomagolás és embléma gyártásban a világ élvonalába tartoznak

                Komment


                  #38
                  Szomszédom Jakabszálláson egy autósboltban vett Made in GDR Isolator gyertyákat 500Ft/db. Az ES 250-ese szereti, lehet, hogy eredeti.

                  Komment


                    #39
                    oldali eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Szomszédom Jakabszálláson egy autósboltban vett Made in GDR Isolator gyertyákat 500Ft/db. Az ES 250-ese szereti, lehet, hogy eredeti.
                    Szerencsés ember.........

                    Komment


                      #40
                      Úgy néz ki, már nem foglalhatok állást egyik márka mellett sem
                      Múltkor a vadi új Isolator 5 perc járatás után megdöglött, erre tettem bele NGK-t.
                      Azzal motoroztam kb.5 km-t, majd erőtlen lett a gép, fulladt, elkezdett rángatni, majd megállt. gyors szikrateszt... csattogott a szikra, csak nem az elektródák között... Hiába minden tisztítás, piszkálás, nem változott (igaz, mikor kiszedtem sem volt benne korom, vagy egyéb cucc)
                      A garázs mélyéről kukáztam egy -korábban valamelyik gépből kidobott- isolatort, ezzel megint megy szépen.
                      Csak kérdés hogy meddig??? Pedig nem "köpi be", a szine sem rossz (már amennyit 5km alatt tud szineződni egy gyertya).
                      Mi a tapasztalatotok, van olyan, hogy a motor kinyírja a gyertyákat? Eddig még nem láttam ilyet és nem is nagyon tudom elképzelni.
                      Kivénhedt gyertyatömeggyilkos lenne a Trophy-m?
                      Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2013 jún. 17, 09:54.

                      Komment


                        #41
                        N14c való bele. Minek kisérleteztek nem belevaló gyertyával? Először is az új gyertyán be kell állítani a hézagot, mert gyárilag az előírtnál nagyobb a hézag. Sokan eldobják a gyertyát, pedig csak a hézagot kellene beállítani. Én most isolátorral több mint 10000 km-t mentem. Előtte is az volt, az viszont nem bírt csak 9000 km-t. Ha megfelelő a hőérték azt látod a gyertyán. Mz-be 225-240-es hőérték való. A nyújtott elektróda, meg hasonló nyalánkságok/többelektródás gyertya/ csak parasztvakítás. Nem ezekhez a motorokhoz találták ki.

                        Komment


                          #42
                          MZ TS250/1-esben bevált az NGK BP6HS tipusu gyertya. Bár a hőegyenérték táblázat alapján a hőértéke csak 225-ös de nem mutat semilyen túlmelegedésre utaló jelet. ( A motor 6 órás megbízhatósági versenyen is hibátlanul működött ezzel a típussal )

                          Komment


                            #43
                            Kicsit fel szeretném melegíteni a témát. Igaz negatívummal kell ,hogy kezdjem a Denso gyertyám is kukába végezte rövid idő után. Gyanakodtam már én is de órával le ellenőritem a gyújtást a megszakítópárt rendben találtam őket. Ha ezekkel lenne gond a gyakorlati teszt is mutatná én azt tartom fontosnak, mikor mint már írtam és azóta is az öreg Marellivel megy . Pedig a hőértéket is figyelembe szoktam venni a választáskor.Evvel bírja a forgatást is mert szegény gépem igen gyenge már és egyetlen módja a dinamikának ha forog rendesen!. Elég tanácstalan vagyok mert amit motoros boltban ajálta kipróbáltam őket pedig nem az ár szerint válogattunk és nem most találkoztunk mert vagy30 éve van boltja. Ami kicsit megnyugtat mivel nem most kezdtem csavarni a jobb oldali csutkát és szét néztem a régi dolgaim között még találtam egy tartalék gyertyát. Nem tudtok egy megbízható régi Densót /250-270-es hőértékűt/?? mely még eredeti Japán.?

                            Komment


                              #44
                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Nem tudtok egy megbízható régi Densót /250-270-es hőértékűt/?? mely még eredeti Japán.?
                              Én sajnos nem, de a múltkor 10 másodperc alatt használtam el fél napra való hangulatot
                              Az apám egyik ismerősének mezőgazdasági gép alkatrész üzletének raktárában turkáltam (csődbe ment műhelyek, cégraktárak készleteiből is sokat vásárol, így régi, de használatlan dolgai is vannak szép számmal (sajnos a legtöbb más kategóriájú járművekhez, mint a ami engem érdekel)), és megakadt a szemem egy dobozni új Marelli gyertyán! Rögtön rá is vetettem magam izgalmamban, de sajnos 2 kivételével mind hosszú menetes volt, az a kettő pedig túl kicsi hőértékű

                              Komment


                                #45
                                Emlékszem, gyerekkoromban egy gépműhely mellett kidobva, félig a földbe taposva találtam egy Magneti Marelli gyertyát, A felső elektródája teljesen el volt már vékonyodva, égve. Azért hazavittem, kipucoltam, kipróbáltam. A Rometem olyan szépen egyenletesen járt vele még sokáig!....
                                A maiak közül már tényleg nem lehet bátran ajánlani semmit. Az isolatort ugyanúgy "megette" a motorom néhány perc alatt, mint a Brisk-et!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X