Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtógyertya

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    oda ütődött a hengerfejhez
    ....esetleg ha 3 méter távolságról akartad beledobni a gyertyanyílásba és nem sikerült.....
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #62
      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Köszönöm az infót
      Nagyon szívesen! Örülök, hogy tényleg jókor!!!


      sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      oda ütődött a hengerfejhez
      Ahhoz szerintem is jó nagy ütés kell...
      Amúgy az NGK az én gépemben sem bírja sokáig. Amíg működik nagyon jó, de ez nem túl hosszú idő...

      Komment


        #63
        Nem hinném hogy hozzáütődött volna a hengerfejhez, elég könnyen hozzáférhető helyen van... De mindenesetre odafigyelek majd rá.

        Komment


          #64
          jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          majdnem összeért a 2 elektróda.
          Találkoztam hasonló jelenséggel: A belső elektróda szigetelése elszabadult, és felcsúszott a külsőhöz!
          Már meg nem mondom a gyertya márkáját. Jó nagy ívben repült, az biztos!

          Komment


            #65
            Lehet hülye kérdés, de nincs tapasztalatom ezzel kapcsolatban. Hozzám került (mert begyűjtöm, ha találok) megint négy bontatlan Magneti Marelli gyertya. Három CW7NP, amit ismerek, és használok, de van egy CW7NPR, ami abban különbözik csak, hogy zavarszűrős.
            Jó, nekem tök felesleges ez az extra, mert nem nagyon telefonálok, vagy hallgatok rádiót motorozás közben, de van valami más különbség is ezeknél a régi zavarszűrős gyertyáknál, ami miatt ne tegyem a motorba, mint az, hogy az elektromágneses tér gerjesztését gátolják, mert ugye az újabb gyertyák majd mind ilyenek. Ráadásul a gyertyapipára is tettek zavarszűrőt.
            Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2015 máj. 10, 17:30.

            Komment


              #66
              Vagy a gyertyában legyen zavarszűrő, vagy a pipában. A kettőben egyszerre ne, mert kisebb lesz a szikra, mint kéne. Használtam ennek a gyertyának a zavarszűrő nélküli változatát. kb. 2000 km-t kibírtak.

              Komment


                #67
                Köszi!


                kb. 2000 km-t kibírtak.
                Nekem ami benne van, már közelít a 4000-hez...

                Komment


                  #68


                  Ez a gyertya cak-pak 50 km-t futott. Pár hete raktam bele az mz-be. Szerintetek mi okoz ilyet?

                  Komment


                    #69
                    Szerintetek mi okoz ilyet?
                    Nem eléggé felmelegedő gyertya, túl sok alapjárat vagy túl "nyugis" közlekedés - legjobb tudomásom szerint.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #70
                      Ebben volt 5 mp alapjárat, és 40 km jó húzós 90-100-as tempó, dombra fel-le főúton, majd 10 km 50-60-al egyenletes tempóban.

                      - - - Updated - - -

                      Nem eléggé felmelegedő gyertya
                      A 7-es magnetti marelli milyen hőértéknek felel meg?

                      Komment


                        #71
                        Szerintetek mi okoz ilyet?
                        MI? Megolvadt az acél!!

                        Vajon?
                        Melegen járt a motor!
                        előgyújtás
                        kevés üzemanyag
                        nem elegendő hütés
                        kevés kenőanyag
                        túlzott levegőarány!.................És gondolj bele ugyanígy néz ki a főtengely tűgörgőkosara/aluból/ dugó,gyűrű

                        Tényleg egy csoda,ha még megy!!!!

                        Hiába irjuk ezerszer nem szabad takarékoskodni az olajjal üzemanyaggal:ez elavult technika és nem hozzávaló az olommentes sem !!!!!
                        "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                        Komment


                          #72
                          Takarékoskodni? 6 liter környékére jött ki a mai fogyasztás. /100 km.

                          Az előgyújtást ellenőrzöm. Amikor összeraktam, 22 fokra lett állítva.
                          Kevés kenőanyag? 40-esre kevertem, mert várható volt a mai kánikula. (tavasszal, ősszel 50-re szoktam keverni)

                          Betettem egy másik új gyertyát (8-as ngk) azzal végig tudtam menni a napot. Holnap megnézem, hogy az milyen állapotban van.

                          - - - Updated - - -

                          túlzott levegőarány!
                          Ezt kizárnám. Inkább többet kap, mint kevesebbet.

                          Komment


                            #73
                            Üdv gesszti!

                            Ha a CW7LP jelzésű a gyertyád,akkor a Bosch skála szerint 225-ös hőértékű. Miért hosszú menetű gyertyát használsz ?

                            Komment


                              #74
                              Miért hosszú menetű gyertyát használsz ?
                              Azért hosszú menet, mert perselyezve van a hengerfej menete, és így van síkban a gyertya belső vége a hf síkjával.

                              Komment


                                #75
                                És miért nem 20.0asra vagy 25-ösre nem lehettek ennyire értetlenek,

                                AZ OLAJ PÓTOLJA AZ ÓLMOT!

                                Tudjuk hogy füstöl és lerakódik ,de ha érdekelne négyütemű motorral mennénk!!!!
                                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X