Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Olajszivárgás az ETZ-n.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    szinálnék
    fáj a fogad

    Komment


      #17
      A rögzítő hegesztést mikor még beállítás történik az nálunk is heftelés a kevésbé szakszerű az kókányolás. / ez az alföld/ Bocs de jót nevettem az előző hozzász.. -kommentjén.Nem fáj a fogam fiúk csak bizonyára előjöttek a nemesi felmenőim kiejtéseik hiszen egész vármegyénk volt Annó, most pedig virág cserépben a birtok.Nem én kártyáztam el!

      Komment


        #18
        bizonyára előjöttek a nemesi felmenőim kiejtéseik hiszen egész vármegyénk volt Annó
        Na ezen jót nevettem.

        A rögzítő hegesztést mikor még beállítás történik az nálunk is heftelés a kevésbé szakszerű az kókányolás.
        És ezt még Békésen is így mondják.

        Komment


          #19
          Igazatok van, a heftelés errefelé is heggesztést jelent, az én szótáramban volt a hiba.
          Akkor mi a helyes szó a "drótozzuk meg oszt jónapot" tipusú, nem túl szakszerű javításokra? Gányolás?

          Komment


            #20
            Azért ne feledd aki a drótot és a madzagot feltalálta okos ember volt! Persze mikor egy fél kiló drót fogott egy kipufogót és öröm volt lebontani az állatkert jutott az eszembe!!

            Komment


              #21
              Hát supermax bevallom gőzöm sincs honnan lehetne olyan dugót szerválni!A motorolajat meg leengedem nem vagyok nagy híve a döntögetésnek pont a leírtak(ilyen olyan folyadék szivárgások miatt).

              Komment


                #22
                sepy szerintem ezt fogom tenni én is fogom és bekenem epokittal az is jónak tűnik!Persze alapos tisztítás után csak!

                Komment


                  #23
                  Ha blokk széthúzás néálkül szeretnéd kivenne azt a dugót nem bizto,hogy nem nagyobb bajt csinálsz. Ha máskülönben minden rendbe ragaszt be és kész!

                  Komment


                    #24
                    hát bennhagyom a dugót és azzal együtt ragasztom le nem próbálom kipiszkálni jól van az a helyén.31 évig ott volt inkább ott hagyom még egy "pár" évig,remélem beválik.

                    Komment


                      #25
                      Akkor mi a helyes szó a „drótozzuk meg oszt jónapot” tipusú, nem túl szakszerű javításokra? Gányolás?
                      Felénk ezt kókányolásnak hívják.

                      Volt egy kollégám, aki afféle termelésirányító volt a cégünknél. Szeretett szervezkedni, és ami a legfontosabb, a selejtre sikeredett alkatrészeket előszeretettel "mentette meg", akár a csereszabatosság kockáztatásával is. Egyszer valami alkatrészvásárlás ügyben keresték. Bejött egy igazi gazdatermetű ember és így szólt: "Kókányi urat keresem!"

                      Nem tudom, hogy ismerte-e korábbról, de telibetrafált.

                      Komment


                        #26
                        Nem ismerem az ETZ-ket, de Pannónián is van ilyen lezáró. Én azt vasragasztóval kentem körbe egy benzines zsírtalanítás után. Azóta nem szivárog

                        Komment


                          #27
                          A váltó forgódobjának a tengelyvége van abban a furatban. valaki már utólag megütötte befelé. A forgódobtengely végében talán van központfurat, így a szivárgó lemezfedelet megfúrva mögé tudnál nyúlni és ki lehetne szedni a zárólemezt, majd egy megfelelő darabbal megjavíthatnád a hibás alkatrészt. Már elhangzott az vegyszeres javítás, én ist ezt javasolnám. Motor oldalra dönt ne legyen olaj utánpótlás, nitrohigítós zsírtalanítás és a fémfelület előmelegítése után Loctite 243-al körbekenném ( kék színű ) . 50 C fokon 1 óra kötési idő elég neki.
                          http://hifi.pcbonto.hu/portal/static...5312_orig0.jpghttp://hifi.pcbonto.hu/portal/static...5312_orig0.jpg

                          Komment


                            #28
                            Köszönöm az ötleteket sikerült megszüntetnem a szivárgást! Most viszont lenne egy olyan problémám,hogy az olajbetöltő nyílás záródugójánál nyomja ki az olajat olyan szinten,hogy összekente a hátsókereket és a kpuffogót is a menetszélnek köszönhetően! Amint megállok vele egyből megcsap az olajszag.Pedig nem volt túltöltve a blokk sem olajjal(7,5-8 dl-t töltök bele mindig,a gyári könyv meg 9 dl-t ír).Már engetem le belőle kb.1,5-2 dl-t és kipróbáltam akkor is nyomja ki az olajat.Miért csinálja?El tömődhetett olajfurat(-ok) miatt vagy mitől?

                            Komment


                              #29
                              Szia

                              Nem csak a varázs gömb szerint , de nincs szerencsés idény kezdeted!
                              A kuplung oldali szimmering megérett a cserére
                              Az olaj mennyiség csökkentése a tüneti kezelés,
                              A szimmering csere pedig az olcsóbb és tartósabb,

                              Komment


                                #30
                                De ha a szimmering adta meg magát nem kéne ennie az olajat?Jártam már így akkor érezni lehetett,hogy enni kezdte az olajat mert megváltozott a kipufogógáz szaga meg elkezdett gyengülni a motor,de most semmi ilyen nincs csak kinyomja a beöntő dugónál az olajat.Tavaly nyáron raktam össze új szimmeringek,csapágyak tömítések és megkapta az elő fúrását a henger.Azóta mentem kb. 6000 km-ert csak nem hányt be ilyen hamar az a nyavalya!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X