Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Olajszivárgás az ETZ-n.

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    A kérdés jogos!

    Én sem vagyok mágus de a válaszod után a távolból nekem nem marad más /ha tényleg jó még a szimmering/
    csak a szerelési hiba .
    Valamitől csak meg nőt VAGY meg változott az olaj nyomás vagy az áramlás

    Komment


      #32
      Hát ja valamitől valami megváltozott odabent szinte egyik napról a másikra!Nincs sok kedvem újra szétkapni a blokkot,de ha minden kötél szakad nem tudok mást csinálni!A fene megeszi csak jó legyen!

      Komment


        #33
        Ugy tudom csak a kuplungot kell levenni hozzá,

        Probáld meg a gyertya felől meg fujni ......és figyelni .......

        Komment


          #34
          Hali, egy kérdés, felújításkor milyen szimeringekkel raktad össze? Lehet rájuk számítani hosszútávon? Blokkcsavarjaid nem lazultak ki esetleg?

          Komment


            #35
            Hát ja valamitől valami megváltozott odabent szinte egyik napról a másikra!
            Persze hogy megváltozott...beragasztottad a furatot, amelyen keresztül eddig elment a túlnyomás.
            Nincs véletlenül az ETZ-n karterszellőző furat? (Mert pl a 350 es Jawán van, a blokk legmagasabb pontján, a hátsó felfogató fülnél) Ha ez eldugult, lehet túlnyomás a túlmelegedő olaj és levegő miatt is. Mindenképp kell lennie valaminek, mert a kuplung surlódása jelentős hőt termel, ami okozhatja a problémát. Nem lehet hogy ez a szellőző eltömődött pl. a blokk összerakásakor használt pasztától?
            Pont e miatt:
            Tavaly nyáron raktam össze
            Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2014 febr. 19, 19:20.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #36
              Az mz-nél a szellőztetés a betöltőkupakon lévő nyíláson történik, és ahogy én értelmeztem itt is veri ki az olajat.

              Komment


                #37
                M Mondjuk valóban érdekes, hogy egy hiba megszünésével egy újabb lép fel. Bár ez a szeretett szoci gépeknél úgygondolom nem lehetetlen.;-)

                Komment


                  #38
                  Szerintem mégiscsak a szimering kezdhet sumákolni, kikeményedhetett esetleg és mivel ajakkal a kuplung felé néz valoszínű az elősűrítő nyomást kiereszti, de ellenoldalról (olaj felől) még tart. Hibakeresést megerősítené szerintem a benzinszagú olaj. Lehetséges, hogy jól gondolom?

                  Komment


                    #39
                    hiba megszünésével egy újabb lép fel.
                    Nem lép fel ! Már írtam egyszer. Nekem egy kuplungkosár cserén kívül SEMMI bajom nem volt az ETZ vel. Igaz én vagyok az első gazdája 86 Januártól, és vigyáztam rá. Egyébként olaj nekem is folyik , a km. óra spirálnál. Szimering csere lesz a megoldás.

                    Komment


                      #40
                      Eléggé jóféle szimeringet vettem,és reméltem,hogy nem kell egy jó darabig(évekig)hozzányúlnom"csak"motoroznom de ha nincs más lebontom az oldalát és belekukkantok mi is lehet a gond.Bár a kuplung leszerelése nem igazán tartozik a kedvenc műveleteim közé! Na meg az anyagiakkal sem nagyon vagyok most bőségben de a muszáj nagy úr,ha motorozni akarok!

                      Komment


                        #41
                        Valamiért nagyon ismerős a helyzeted. Hasonló van felénk is.:-/ A kuplung levételt én sem kedvelem annyira, bár eddig még nem pörgött le egysem ami a kezem alól szabadult. Kop,kop,kop. Remélem ez így is marad. Mihamarabbi sikeres javítás kívánok. Esetleg ha meg lett a hiba számolj be róla mi volt pontosan.

                        Komment


                          #42
                          Mint ahogy írták már előttem, szerintem is szimering a ludas. Milyen szimeringet raktál bele? Én lehet, hogy vitonos szimeringet raknék bele, az jobban bírja az olajat és 200°-ig hőálló. Napokban húztam szét a simsonom blokkját, abba "mezit lábasat" raktam és meg volt már égve az ajka. Pedig 3500 km-ert ment kb. Most vitonosat kap.

                          Komment


                            #43
                            Hát igen az ETZ achilles sarka a kuplung ha azt "leküzdi" az ember a többi már szinte gyerekjáték! Holnap állok neki az ügynek ma már nincs meg hozzá az ihletem,holnapra meg úgyis esőt jósolnak lesz időm elszórakozni az öreglánnyal. Amint megoldódik az ügy akkor megírom mi volt.

                            Komment


                              #44
                              Elvileg ami benne van az is vitonos azért is vagyok felháborodva a történteken,most kicserélem egy másikra ami ugyancsak vitonos.Remélem ez megoldja a gondokat mert már egyre kevesebb hajszálam van a helyén! Na majd meglátom a holnapi szerelés után,aztán megírom mi volt.

                              Komment


                                #45
                                Hát urak megoldottam a gondokat.Sajnos elkövettem azt a hibát,hogy nem néztem alaposan utána és csak sikerült egy nem megfelelő minőségű szimmeringet betenni a mociba! Nem tudom,hogyan sikerült így elsiklani egy ilyen fontos dolog minősége felett,de nekem sikerült! Hibáiból tanul az ember de azért így kib....ni magammal,na mindegy a lényeg,hogy azóta megszűnt a hiba és tekerhetem a gázt ezerrel!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X