Ha szerelési ingered van végy egy másikat 2 esetén mindíg van valami matatni való! Igazán egynél is van mindíg valami molyolni való!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
MZ 250/2 Trophy váltó recsegés
Collapse
X
-
Akkor ülj le egy csendes sarokba és várd meg míg elmúlik Működő motort nem babrálunk feleslegesen, mert megbosszulja
A doki azt mondja javulok. Nemsoká már gyógyszer sem kell...
- 8 likes
Komment
-
zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseIgen , a "hangok" nekem is megmondták , hogy teljesen normális vagyok ...
- 2 likes
Komment
-
Tegnap volt egy kis karbantartás. Kaburátor pucolás, olajtöltés, ( kb. a fele hiányzott ) bár a tulaj szerint benne volt a mennyiség. Mentem vele néhány kört. Magyon jól húz, csak a recsegés nem akar megszűnni. Bármennyire is hagyom visszaesni a fordulatot, akkor is megreccsen. Bár az olajpótlás után jobb lett a helyzet, de közel sem tökéletes. És még valami ! Visszafele nem találom a sebességet. Annyi üres van benne, hogy mindig oda kapcsolok. Lehet hogy keményebben kell taposni
- 1 like
Komment
-
"Annyi üres van benne, hogy mindig oda kapcsolok. Lehet hogy keményebben kell taposni "
Ezzel nem kell finomkodni. 1 határozott mozdulattal, de nem barbárul kell váltani. Ha finomkodsz vele, akkor ilyen. Egyetlen üres van csak benne, a többit azért "találtad meg", mert finomkodtál. Visszaváltásnál nem kell teljesen visszaengedni a gázt, (vagy + gázfröccs) hogy a kuplung behúzásakor pördítse szét a kuplungot. Sportosan, gyorsan kell váltani, azt szereti. Amikor elkezded húzni a kuplungot, akkor már nyomd a váltót is. Majd ráérszel.
1x-2x melegítsd meg a kuplungját, hogy igazodjanak a tárcsák. Ha visszaváltásnál üresbe találsz, akkor utána nehéz betenni sebességbe. Ilyenkor kuplung félig ki, és próbáld illeszteni a fordulatszámot. Akkor tudod reccsenés nélkül betenni sebességbe. Vagy nem.
Olaj mennyiség: Amikor öntöd fel, várni kell vele, mert lassan folyik át a az oldaldeknibe. Kb. az előírt mennyiséget, (7 dl, ha jól emlékszem) beleöntöd, és vársz 10 percet. Ha nem jelenik meg a csavarnál, akkor fél deci után szintén pihenő.
Ha valamikor szétszeded a blokkot, akkor alulra kell bele fúrni egy 10-12-es furatot, és akkor gyorsabban közlekedik majd az olaj.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 máj. 24, 09:05.
- 2 likes
Komment
-
Sportosan, gyorsan kell váltani, azt szereti.
- 3 likes
Komment
-
Mindegy, hogy ki hogyan gondolja... Ez úgy működik, mint egy rendes kapcsolókörmös váltó. Ha finomkodsz vele, akkor recseg. Gyorsan (de ésszel) át kell lökni egészen akadásig a váltót, és akkor működik jól. Persze ez feltételezi, hogy a gázzal kb. a következő fokozatnak megfelelően illeszted a motort. Pont azoknak szokott megkopni a kapcsolóköröm válla, aki finomkodik vele. Minden reccsenés koptatja a kapcsolókörmöt, és üti a léptetővillát.
- 1 like
Komment
-
. Ez úgy működik, mint egy rendes kapcsolókörmös váltó. Ha finomkodsz vele, akkor recseg.
- 4 likes
Komment
-
A 150-es is kapcsolókörmös, de nem a főtengelyen van a kuplung, hanem a váltó előtéttengelyén. Sokkal kisebb a forgó tömeg oldott kuplungnál. A nagyoknál ott az a böszme malomkerék, ami nem engedi, hogy gyorsan változtassa a fordulatszámot az előtéttengely. Ezért macerásabb a nagyok váltója. A /1-nél már módosítottak a léptetőhengeren, ezért a /1 és az etz már finomabb kicsivel.
- 5 likes
Komment
Komment