Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Kíváncsian várom a fejleményeket. Az én tippem: a kapcsolókörmök sarkai már kopottak, így nem ugrik be azonnal, hanem még megugrik néhányszor, mire összekapcsol.
Ez után már tényleg az következik, hogy elkezdi kidobálni.
Kérdés, hogy kapsz-e normális minőségű alkatrészeket hozzá. Annak idején az ETZ-m sebváltóját kompletten felújítottam, a helyi motorboltos szerezte be nekem a fogaskerekeket. Nem voltam teljesen nyugodt és elégedett, az illeszkedések itt-ott elég érdekesek voltak . Igaz, jól, finoman kapcsolt, csendes volt, de ki tudja meddig. Egy évre rá eladtam (persze azóta is sóhajtozok ha eszembe jut...)
tasli,körmös,tenyeres,fenekes...etc!Aki tudja,tudja,aki nem az ne is tudja meg!
Azért egy kicsit mégis...
Nem volt mersz visszapofázni a szülőnek, meg az öregeknek, meg tanárnak. Nem úgy, mint manapság. Aztán mi bajunk lett tőle? Semmi a világon. Pedig rászolgáltunk párszor. (felgyújtottuk a füstölőt, patkányt öntöttünk a tömésház falánál kénsavval, 15 kiló százas szeget elkalapáltunk az udvarban... stb) Volt egy bokor, aminek frankó suhintós ágai voltak. Nekünk kellett kimenni, és vesszőt vágni, amivel utána kaptunk párat... (persze csak míg rá nem jöttünk, hogy a gázolajat nem bírják a növények, és ki nem száradt valamiért az a szerencsétlen bokor...)
Jó ! Akkor viszem az egész flottát, és 4 fős csapatokban versenyezhettek egymással ! Aki nyer, ihat egy kupicát taluga papájának pálinkájából ! ( de addig nem megy senki haza, ameddig nem pöfög az összes ! )
Azért a célt is érdemes lenne pontosan meghatározni. Mert ki tudja, lehet hogy mikor szétszedem, még Jawa, mire összerakom, Skoda sikeredik.
Pláne, ha azért közben is csurran-cseppen abból a pálinkából
Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2015 máj. 26, 13:20.
Komment