Akkor egy utolsó gondolat. a töltésjelző lámpád a következőképp lehet bekötve : az egyok póluson a feszültségszabályzó 61-es pontja van , a másikon pedig test . Nos a test nem való oda , hanem a gyújtáskapcsoló 15/54 kapcsát kell oda kötni ami egy gyújtáskapcsoló által kapcsolt akku +. A leírásod alapján közel biztos vagyok benne , hogy ez a baj.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Mz Trophy elektronika
Collapse
X
-
az egyok póluson a feszültségszabályzó 61-es pontja van , a másikon pedig test .
Ez így van ahogy írtad. Igazából számomra egyik rajz alapján sem jött ez le egyértelműen. Csak próbáltam logikusan gondolkodni, ez alapján kötöttem be. Ezek szerint igen rosszul logikáztam. Azt tapasztaltam, hogy mindenhonnét hoztak külön test vezetéket, nem bízták sehol a véletlenre a dolgot. Gondoltam, így az órának is kell egy külön test szál... De ezek szerint, a töltésvisszajelző foglalatának két pólusa: 15/54 és 61. A többi foglalat egy csatlakozós, ezek a vázon, búrán keresztül "kapják" a testet?
...még annyit, ugye ha a motoron ülök, a bal oldali a töltésvisszajelző (rajzon "L" jelű), a jobb oldali (rajzon "M" jelű) az üresjárat jelző? És mind a kettő a 61-et kapja... Ajjaj megint kezdek belekavarodni
(Hozzáteszem, hogy biztos legyen a test az összes foglalaton, körbe forrasztottam egy vezetéket a töltésvisszajelző alsó sarujától )
Kedves Moderátorok, át tudnátok tenni valami MZ szerelés rovatba? Ne itt tereljem a témát... Viszont úgy néz ki szükségem lesz további segítségre is, így lesz még egy-két "kérdezz-felelek" ezügybenUtoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2016 febr. 16, 22:26.
- 6 likes
Komment
-
Az üresjárat visszajelző adója -negatívot kapcsol..ezért a foglalat pozítív és szigetelt a többitől.
Csak ne lennék ennyire analfabéta ehez a nyamvadt villamossághoz
Komment
-
A két vissza jelző lámpának szigeteltnek kell lennie a testtől. A testnek látszó ponton kapják meg együtt a pluszt és az üres visszajelző a blokkban lévő kapcsolóról kapja a testet a töltés visszajelző pedig a gyújtás kapcsoló 61-es kivezetésére van kötve.
Tehát az első lépés a testtől való elszigeteltségük ellenőrzése-biztosítása.
- 2 likes
Komment
-
Tehát az első lépés a testtől való elszigeteltségük ellenőrzése-biztosítása.
Tehát, kérlek erősítsetek meg, mert tényleg hülyegyerek vagyok ehhez: a töltésvisszajelző a testnek látszó csatlakozón megkapja a gyújtáskapcsoló által közvetített pozitívot a 15/54-ről. A másik csatlakozón a kék 61-et a fesz.szabályozóról. (Így már értem is hogy miért alszik ki amikor megjön a töltés:-) )
Ezen kívül, erről a testnek látszó 15/54-ről az óra belsejében van áthidalás az üresjárat visszajelző testnek látszó foglalatához. Jól gondolom?
- 1 like
Komment
-
Tehát...a jobb oldali alsó testnek látszó vezetékre kell a kapcsolt pozitív. Ez közös lesz a bal alsó visszajelző házával.
Aztán a pirosan világítóra a 61-est kell kötni a zölden világítóra pedig az üres visszajelzőről jövő kapcsolt test vezetéket.
Egy ohm mérő és egy próba lámpa azért kellene a vezetékek ellenőrzéséhez.
A töltés megindulásakor azért alszik ki a jelző lámpa mert mindkét kapcsa pozitív oldalra kerül.Utoljára szerkesztve a következő által: bsa10; 2016 febr. 17, 18:54.
- 4 likes
Komment
-
Nos, leoperáltam az óráról a remekbeszabott maszek testeléseket, bekötözgettem a leírtak szerint, és tökéletesen szuperál!
Megjött a világítás is, úgy néz ki minden szépen működik. Be is szereltem a gyújtáskapcsolót a helyére.
Köszönöm nektek a sok segítséget, megvilágosítást!
Jöhetnek a következő lépések, bowden méretre szabások, stb...
Üdv.:dongós
- 8 likes
Komment
Komment