Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia P10 csapágyak

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Tudon,hogy lehet kapni,de nem itt.és a kényszer nagy úr!
    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

    Komment


      #32
      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      ...azt montad , van menetes szárad
      Igen emberek, a menetesszárat én követtem el, nem kellett volna a képet rontani vele.

      Joker, ne légy ideges, sikerült a művelet, köszönöm a segítséget!

      Komment


        #33
        Én is hozzáfogtam átalakítani a golyósat kúpgörgősre , mert a régi erősen akadozott , a rádiuszkéses ,esztergán való után munkálást nem mertem bevállalni , mert ha elrontom a rádiust a golyók csak egy- vagy két ponton fekszenek fel ami idő előtti tönkremenetelt eredményez...
        A kúpgörgős csapágyat, a megadott szám alapján elindultam felhajtani. Az összes csapágyboltot végigjártam , mindenhol csak rendelni tudták volna , kivéve az utolsóban (ez mindíg így van , mert ki menne tovább ha már van ...)) ) ahol az eladó csak annyit kérdezett : - Hánykellll ? De csak orosz van, 580 per darab !
        Na , mindjárt beújítottam 2-őt ,ami a szükséges méretek helyreállítása után beszerelhetővé vált !
        Ezúton szeretném megköszönni az információt , és az átalakításról az ötletet , a csapágy számát , meg az egész leírást hihetetlen sokat segített!!!!!
        Mint később megtudtam , van egy ismerősömnek is beépítve már ilyen , probléma mentesen működik, szerint jóval stabilabbá is vált a gép általa !
        A végére viszont szeretnék még egy kérdést feltenni , remélem tudtok benne segíteni !
        Az átalakított kúpgörgős csapágycsésze a méretre igazítást követően bepréselődik a villanyak csapágyházába , de ha esetleg később azt el kellene távolítani , már nehézségekbe ütközne ! Ezért arra gondoltam "gömbölyű" reszelővel egy-egy sliccet ejtek a támasztóvállon ! Ezzel a művelettel nem gyengítem-e el a csapágyházat , ne adj isten előidézve egy nem várt repedést , ami akár mit is vonhat maga után ! ( ezzel nem is viccelődünk!) .
        Előre is köszönöm a segítséget , és még egyszer az info-kat !

        Komment


          #34
          arra gondoltam „gömbölyű” reszelővel
          Miért, nincs mit csinálnod 4-5 napig?
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #35
            ezt most mire érted ?? Nem véletlen van idézőjelbe .... ))

            Komment


              #36
              Ha csapágy, és viszi a reszelő, az régen rossz. Az ilyet alátétnek hívják.
              Reszelővel hegedülhetnél rajta pár napot, hamarabb lepereg a reszelő foga.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #37
                Ki beszél a csapágyról ? A csapágyház belső támasztóválláról van szó ami a Steuerung -ban van kiképezve , és az átalakított kúpgörgős csapágy külső csészéjét fogadja magába, egész pontosan, axiális irányba ennek a felületnek fekszik neki a csapágy , viszont perem közel azonos szélességű a kúpgörg.csapágy külső csészéjének ráfekvő felületével ,így annak szerelhetősége nem egyszerű .... ))

                Komment


                  #38
                  Szervusztok!

                  Ezt a csapágyas témát találtam meg először, gondoltam megkérdezem itt:

                  Ti hogy építitek be a 2Z-s csapágyakat a kerékagyakba?

                  Mármint nem a bepréselésre, esetleg ragasztásra gondolok, az tiszta sor. Eddig én akkurátusan minden alkalommal kikaptam a fedelet, tiszta edényben, tiszta benzinnel kimostam a gyári kenőanyagot és újrakentem lítiumos zsírral.

                  De előtört belőlem a lustaság: nem lenne egyszerűbb csak bepréselni és nem bontogatni?

                  (FAG márkájú csapágyakat sikerült beszereznem ide is, a blokkban is azok lesznek ha egyszer eljutok odáig... Mármint a csapágyak megvannak már oda is, de még a gyári csomagolásaikban. Próbáltam kideríteni milyen anyag van bennük pontosan, de nem sokra jutottam még angol nyelven sem.)
                  Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2014 aug. 15, 09:12.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    #39
                    Nekem van egy olyan naiv elképzelésem, hogy a legyártott és szépen csomagolva a vevő/végfelhasználó elé rakott csapágyban éppen annyi és olyan kenőanyag van, ami megfelelő mennyiségű és kiszolgálja az élettartamát.
                    Ha jól telenyomjuk a csapágyat, a fölösleget úgyis kijárja maga alól, szerintem akkor már nem lesz több kenése mint eredetileg volt. És a fölösleg utat talál kifelé vagy csak feszíti szét a porvédőket. De ez az én elméletem, így alkalmaztam a kerékcsapágyaknál, nem nyúltam a porvédőkhöz.

                    Komment


                      #40
                      éppen annyi és olyan kenőanyag van
                      Az "éppen annyi"-ban nem is kételkedem, csak az "olyan"-ban.
                      There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                      Komment


                        #41
                        kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ti hogy építitek be a 2Z-s csapágyakat a kerékagyakba?
                        Én inkább 2RS-jelűt, azaz gumisat vennék. Jobban véd a portól. Mezőgazdasági gépbe sem teszünk soha lemezest.

                        Komment


                          #42
                          2RS-jelűt, azaz gumisat vennék
                          Én is olyat szoktam, de most ilyen volt készleten.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #43
                            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nekem van egy olyan naiv elképzelésem, hogy a legyártott és szépen csomagolva a vevő/végfelhasználó elé rakott csapágyban éppen annyi és olyan kenőanyag van, ami megfelelő mennyiségű és kiszolgálja az élettartamát.
                            Én ezzel teljesen egyetértek, és kedves Kollarg, én nem hiszem, hogy szándékosan, vagy véletlenül rossz minőségű zsírt csomagolnának egy z-s csapágyba a gyárban... hiszen ez épp azért zárt, hogy nagy mechanikai behatás hiányában ( amikor is megsérül a záróelem) ne kelljen a kenésével "bíbelődeni"...

                            (Lassan Kína is felveszi a minőséget az ár mellé, a FAG gyár meg már kitudja hányéve vezető a csapágypiacon....)

                            Komment


                              #44
                              Nekem a Hondámban gyárilag a kerékcsapágyak ("mezei" golyós csapágy nem spéci) is zárt csapágyak (igaz gumigyűrűsek), úgyhogy én se piszkálnám, a Nusiba is ilyet raktam... gondolom a Pannóniánál is van előtte szimmering, úgyhogy olyan nagy dzsuva nem érheti .....legalábbis szerintem.

                              Komment


                                #45
                                Rendben, köszönöm a biztatást - akkor megyek és összedobálom az egészet a gyári zsírral. Szerintem a Frankenstein-gép (lévén TL-től a T5-og lesz rajta minden ami itthon volt elfekvőben) a jövő héten mehet is műszakira és akkor idén még motorozhatok is...
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X