Új témát nem akartam nyitni így kb itt lesz célszerű.
A motor p10. A helyzetem pedig a következő: A motor használom rendszeresen és nem pedig szoba dísz.
A hengerfej elején és végén megjelenik néha egy kis kávé "amit kifúj". Régebben mondták azt hogy a hengerfej a maga kiképzése hajlamos a repedésre és ezt produkálja. Egyszer Bodrogkeresztúron játszotta el ezt velem nem akart indulni könnyen és nagypapás közlekedést se kedvelte. Akkor levettem megnéztem megtakarítottam visszatettem és nem jelentkezett. Ma viszont megint. Ami a kifújást okozhatta az a gyertya lazulása. Mikor a gyertyát megfogtam érezhető volt hogy lazán van a helyén. Tehát nem a hengerfej a a repedt.
A kérdésem ami egy Ape kedvéért pedig: Mi okozhatja, hogy időnként a gyertya meglazul?
A motor p10. A helyzetem pedig a következő: A motor használom rendszeresen és nem pedig szoba dísz.
A hengerfej elején és végén megjelenik néha egy kis kávé "amit kifúj". Régebben mondták azt hogy a hengerfej a maga kiképzése hajlamos a repedésre és ezt produkálja. Egyszer Bodrogkeresztúron játszotta el ezt velem nem akart indulni könnyen és nagypapás közlekedést se kedvelte. Akkor levettem megnéztem megtakarítottam visszatettem és nem jelentkezett. Ma viszont megint. Ami a kifújást okozhatta az a gyertya lazulása. Mikor a gyertyát megfogtam érezhető volt hogy lazán van a helyén. Tehát nem a hengerfej a a repedt.
A kérdésem ami egy Ape kedvéért pedig: Mi okozhatja, hogy időnként a gyertya meglazul?
Komment