jagdtigger eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Irányjelző Pannóniára
Collapse
X
-
jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn simán nekiállok. Egyszerűen megéri, tovább bírják mint az izzók és kevesebbet is fogyasztanak ugyanolyan fényerő mellett .
Komment
-
Egy veteránnál azért tudjuk, hogy kellemesebb helyeken nem fogják a fényerőt firtatni.
Igaz vissza élni se szabad vele.
Most kiírtuk kiírjuk a lehetőségeket. Majd a téma nyitója pedig eldönti melyik lesz az ő ízléséhez legközelebb
Jó az izzó is és a led technológia is csak halad. Nemhiába kezdenek már a jármű iparba is előjönni.
Komment
-
Nekem van index a TLF-en, 6V-os, működik az akkuról, a lámpa fejben van a relé, (nem elektronikus) eddig 1 év alatt az uj akksit egyszer kellett kivülről feltölteni...( iagz nem Pesten közlekedem, hanem Gyöngyös környékén, és nem kell percenként jeleznem...) Ja és sima izzó van betéve, nem LED.Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Én csináltam az enyémre. Még kezdetleges, majd megcsinálom rendesen elektronikus villogtatóval. De egyenlőre Simson villogtató, 6v 4W-os égők és egy poti hogy megfelelő legyen az ellenállás a villogtatónak (ezek az akkudobozban vannak)
És mivel normálisan kinéző kapcsolót nemigazán találtam így egy kis 3 állású billenőkapcsolót raktam a fényváltó kapcsoló alá egy kis burkolatban, így nem is feltűnő, de könnyen hozzáférhető.
Ez persze nem bírná a terhelést, úgyhogy reléket kapcsol.(na ezt szúrtam el egy kicsit, így ha kevés a töltés nemigazán akarnak működni a relék...)
Első tartók ezen a képen rajta vannak: (alsó sor jobb szélső 2)
Kép 4 /9 a(z) <span class="normal">Motorom</span> albumból
Az alsó kormánykifli 2 csavarjával lehet rögzíteni. A végébe pedig kis méretű irányjelző jön. A hátsó az leginkább erre hasonlít:
http://www.futarmotorosbolt.hu/images/2000000003696.jpg
Csak az is saját készítésű
Tervek szerint egyébként először LED-esre terveztem, ugyanezzel az irányjelzővel. Mindegyikbe 2 vagy 3 db nagy fényerejű fehér LED kerülne, 3.5V-os fesz szabályzó IC-vel.
Ahogy próbálgattam sokkal jobb fényereje lenne mint a 4w-os izzóval. Szóval azzal gond nem lenne
Ha valakit érdekel akkor csinálok normális kapcsolási rajzot és feltöltöm ide.OdinHEM kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Tudjátok srácok 2-3-hónapig volt fenn a simson irányjelző rendszer,és mindig akkor volt bizonytalan mikor elfoglalt voltam,nem győztem tölteni az akkut,és ő sem.
300-km-es turán 100-at birt?addig jól visszajelzett,és mikor kanyarodás előtt rámelőztek,dőntőttem elég volt!!!!!
Le vele,és nem ajánlom.
Balesetben,ilyen van a gépen,te vagy a hibás!!!
Nagyon szeretném,de fabatkát sem ér.!
Integetek azt észre veszik,van aki nevet,én örülök,hogy észrevett és nem radiroz le!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
mateapu
Tudjátok srácok 2-3-hónapig volt fenn a simson irányjelző rendszer,és mindig akkor volt bizonytalan mikor elfoglalt voltam,nem győztem tölteni az akkut,és ő sem.
Sőt, ha ez igaz, akkor a féklámpával is gond lehet, hiszen az is az akkumulátoros körről megy, így ha az lemerül, akkor a fékezést sem veszi észre a mögötted jövő, ami újabb balesetveszély...
...Hmm...pedig én most vettem két pofás Hella indexet a kormány végére, meg automatát meg 3 állású kapcsolót...
Nekem nagyon hiányzik az index (a biztonságos index) és jó volna valami megoldás...lehetőleg nem 300 eurós VAPE...
TLF 65-nek működik a dolog...Neked sem dinamós a motorod ugye?!
Hogyan látjátok ezt a kérdést?
- - - Updated - - -
Nekem van index a TLF-en, 6V-os, működik az akkuról, a lámpa fejben van a relé, (nem elektronikus) eddig 1 év alatt az uj akksit egyszer kellett kivülről feltölteni... (iagz nem Pesten közlekedem, hanem Gyöngyös környékén, és nem kell percenként jeleznem...) Ja és sima izzó van betéve, nem LED.
Még azon gondolkoztam, hogyan lehetne csökkenteni a teljesítmény igényt?
Ha csak a kormány végen van index, akkor csak 2 izzó kell 4 helyett... (A led-es dolgokhoz egyáltalán nem értek...)
A töltést is lehetne növelni (ahogy itt a Fórumon már kitárgyaltátok), ha nem sima szelén egyenirányítással menne a töltőtekercs, ami eleve levágja a szinusz hullám felét, hanem Graetz-kapcsolással. Bár ide meg talán nem jó a szelénből összerakott híd, hiszen az túl sok feszültségesést hozna...
Komment
-
(A led-es dolgokhoz egyáltalán nem értek... )Lemezjáték, Titus és 2 további látogató kedvelte ezt.
- 4 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTLF 65-nek működik a dolog...Neked sem dinamós a motorod ugye?!
Hogyan látjátok ezt a kérdést?
..
Gondolj bele, 4-5 óra egyhuzamban motorozni, nem kis teljesítmény, és nem kis táv!! ( az ember fizikailag is nehezen bírja már az 1-2 órás gurulást egyben...és nem villog folyamatosan...) Szerintem nyugodtan épitsd rá!!
Nekem is lendkerékmágnes van a motoron, úgyhogy nyugi!!Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Én nem pártolom a kormány vég indexet. Sokszor útban van stb., vannak már jó kinézetű indexek és ledesíteni kell. A biztonságod nem mérhető pár ezer forinton. A Sport Cz- men nekem is az van mert ott is takarékoskodni kell avval az 50 w -al.Most is láttam fenn ledes izzót/ 4000ft-a 4 db., kell egy ledes relé kb. 3600ft.Kormányvég indexbe nem való a led mert a fénykibocsálytása korlátozott / 60 fok kb. /máskülönben van olyan relé melybe tehetsz ledet és égőt is.
- 2 likes
Komment
Komment