Közlemény

Collapse
No announcement yet.

P21

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    P21

    Üdvözlet mindenkinek!Ezzel a masinával küszködtem a télen, most megy műszakira, bejáratós.Apró kétségeim vannak, főleg a "külcsín" tekintetében, na meg a légszűrő.Ha valakinek van szíváshang tompítója örömmel megvenném.Minden észrevételt szívesen fogadok.Üdv GabiapuClick image for larger version

Name:	P21Kmó.jpg
Views:	1
Size:	194.8 KB
ID:	154294Click image for larger version

Name:	P21.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	154295

    #2
    Szép

    gabiapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha valakinek van szíváshang tompítója örömmel megvenném.Minden észrevételt szívesen fogadok.
    Mire gondoltál ?? pl. ilyenre hogy a yamahás szárvédő nem ide való ?
    évjáratot és hónapot megírod

    Komment


      #3
      Helló Beni!

      A motorszám: 73081966 A vázszám, és ez van a géptáblán is: P2173081966
      Egyébként pont ilyenekre gondolok, mint a teleszkóp gumi, a légszűrő, visszajelzők. A tükröt már sikerült kicserélni egy 1974-es darabra. A felújítás során többször volt olyan érzésem "valami nem stimmel" de nem tudnám megfogalmazni, hogy pontosan mi. Mivel több alkatrész , elem stimmel a P20, vagy P12- hez, nem vagyok benne biztos, hogy minden rendbe van a motoron. A hátsó lábtartók merevek, nem tudom felhajtható kivitel ennél az évjáratnál volt-e. (könnyebb lenne indítani). A légszűrők a 70-es évekből valók, igaz Japán kivitel. Sokat nyüglődtem a mocival, nagyon oda volt. 2007-ben beállt az 1. henger az első teleszkópok nem működtek, fék semmi, kormány mintha fix rögzített lett volna, elektromosan darabokban. röviden ennyi.
      üdv: Gábor

      Komment


        #4
        Ha OT-ra szeretnéd akkor lehet kritizálni. Bár szerintem a kéthengeresnél az egyéni ízlést is bele lehet csempészni az alkotásba hiszen nagyon sok elődünk is felruházták a fapadost kéthengerest .
        Ha nagyon kötekedni kellene hm...
        Lengő villa "szerintem" a sima 21-en fekete volt.
        A lámpafej és tartó fekete nem króm.
        A blokk és a első teleszkóp alja festett volt. "utóbbi mintha króm lenne a képen de nem látni ki"
        a tanksapka pedig bakelit.
        visszajelző lámpák nem ilyenek voltak.


        A lábtartó igen merev egy barátom is aggódott, hogy jaj a motorom nem fogja tudni beindítani de végül csak nemvolt útban
        emu és Che kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Sziasztok!
          Most akarom újraindítani 21-esemet. Több mint 20 évet pihegett a garázs oldalában. Hiba, a dugattyúkat nem tudtam megmozgatni, mert a berúgó szerkezet hibásodott meg, a tologatásnál túl nagy erők léphettek volna fel...
          Mi a véleményetek? Ha minden mozog, egy alapos takarítás, érintkezőtisztítás, feltöltés után megpróbálhatom beindítani?
          Természetesen először a berúgó kart kell kijavítanom. Tudtok ebben segíteni? Ha jól emlékszem van egy acél ütköző talán a bal oldali deknire szegecselve. Talán az törött ki. Ismeri valaki a problémát?
          Várom válaszotok.
          Berci
          zahi kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Üdv !
            Bár egy kicsit későn olvastam az írásodat, remélem nem probléma hogy ilyen hosszú idő után írok...
            Én szintén nemrég fogtam bele egy 21 -es feltámasztásába. Ha egy tanácsot elfogadsz , csak príma , "muszklis" akksival próbálkozol , és átfésülöd a megszakítókat főleg a szigetelőtesteknél. Ha a berugó kar a hibás legtöbbször a váltóalaplapnál kell keresgélni , a berugó racsni szerkezet ,oldó ütközője szokta feladni a harcot , mégpedig úgy hogy kitörik a hordozó alu.alaplapból ! Ezt esetleg felhegesztéssel lehetne javítani , majd utánmunkálni és egy patkó formájú , a mindkét ütköző szegmenst magába foglaló alkatrésszel megerősíteni .
            Az adott hiba sokszor azért szokott bekövetkezni mert a berúgó kart nem "tapossák" hanem szinte ráugranak , a berugókar tengely végén levő fogasív szinte belenyomódik a blokk öntvényébe , a berugó racsnis fogasív pedig nekiütközik az oldóelembe, így kitöri azt a helyéről ... Ha a blokköntvényben látni a berugótengely fogasívének a nyomát benyomódva (ennél a tipusnál a fogasív heggesztve a tengelyre) , CO-hegesztővel , vagy ívvel egy pontot tegyél a fogasívre , majd munkáld vissza annyira hogy a berugóracsni fogasíve véletlenül se tudja ismét eltörni az alaplapot ! (természetesen ne melegítsd túl a hegesztéssel , mert ugrik a hőkezelés ) A berugókar tengely visszahúzó rugójának törése is tud érdekes dolgokat művelni , sajnos csak cserélni tudod ha igy van. Visszaépítésnél lehet hogy ellenőrizni kell a két excenter helyes beállítását , a berugókart ideiglenesen a tengelyre téve kicsit fordítasz a berugótengelyen az óramutató járásával megeggyező irányba , hogy ellensúlyozd a visszahúzó rugó előfeszítését , így könnyebb visszacsúsztatni a helyére . Vigyázz a szimeringekre , és a kuplungkosár anya lehuzásához használj célszerszámot !
            Kellemes szerelést jó időtöltést , és sok sikert a munkákoz !
            Titus kedvelte ezt.

            Komment

            Ugrás az oldal tetejére
            Working...
            X