a p10 esen ingadozik az alapjárat.nem ejti kellően a fordulatot. a hiba nem állandó, néha szépen dolgozik. néha pedig felpörög. ha a levegő csavart teljesen becsavarom nem áll le. a gyujtás oldali szimeringet kicseréltem, semmi változás.segitségeteket szeretném kérni, hogy milyen modon lehet kiszürni a fars levegő szivásának a helyét. köszönettel vennék minden tippet.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
p10h fals levegő kiszürése
Collapse
X
-
Szia! Én nem vagyok egy nagy szaki, de hidegindító sprével érdemes körbe fújni a motort. Na persze mindig csak egy helyen, például hengertalp, utána szívócsonk és még ahol csak lehet. Amikor felpörög a motor jobban, illetve másképpen viselkedik, ott a hiba.
(mondjuk ez túl egyszerűen hangzik, lehet sokkal bonyolultabb a dolog, ez csak tipp a részemről)soveny kedvelte ezt.
- 1 like
-
Habár ha a bal oldal össze van rakva és feltöltve olajjal kicsit nehézkes, én úgy szoktam a forgattyúsház összerakása után ellenőrizni, hogy a dugattyút FHP közelébe állítom - lényeg, hogy a kipufogó- és az átömlőcsatornák zárva legyenek. Utána a szívócsonkon minimális nyomást adok a forgattyúsháznak. Elég minimális, hallani/érezni lehet a kifújást. Némi vízzel is lehet könnyíteni a feladatot, esetleg szappanosvízzel lehet "buborékfújó felnőtteknek" üzemmódban működtetni.
Kiegészítés: ecsettel szoktam felhordani a folyadékot, juttatva minden illeszkedő felületre.
Ez a módszer a csak működés közben jelentkező hibákat nem igazán tudja felderíteni, arra megoldás a hidegindító spray.soveny kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
Komment