Tisztelt Szleppi !
Az előttem hozzászólóval egyetértve és hozzátéve tudom javasolni a dúsabb keverék alkalmazását , ugyanis alacsonyabb az égés hőmérséklete . A grafitos bejáratást nem javasolom . A grafit az a szén egyik módosulata , de lerakódásokat okoz . A Fimol=molibdénszufit , nagyon jó a kenési tulajdonsága és hőálló ! Saját tapasztalatból tudom , hogy tisztitja az égésteret a dugattyú tetejét és a kipufogó csövet. Rendszeresen használtam a P20-as Pannoniához pedig 1970-ben még nem voltak korszerü szintétikus olajok , csak Arol2T és 12000 km futásteljesitmény után is fémtiszta volt a dugattyú és az égéstér. Bejáratáskor a sebességhatárokat betartva játszani kell a gázzal !
Sikeres bejáratást kivánva Tisztelettel Józsi-bá
Az előttem hozzászólóval egyetértve és hozzátéve tudom javasolni a dúsabb keverék alkalmazását , ugyanis alacsonyabb az égés hőmérséklete . A grafitos bejáratást nem javasolom . A grafit az a szén egyik módosulata , de lerakódásokat okoz . A Fimol=molibdénszufit , nagyon jó a kenési tulajdonsága és hőálló ! Saját tapasztalatból tudom , hogy tisztitja az égésteret a dugattyú tetejét és a kipufogó csövet. Rendszeresen használtam a P20-as Pannoniához pedig 1970-ben még nem voltak korszerü szintétikus olajok , csak Arol2T és 12000 km futásteljesitmény után is fémtiszta volt a dugattyú és az égéstér. Bejáratáskor a sebességhatárokat betartva játszani kell a gázzal !
Sikeres bejáratást kivánva Tisztelettel Józsi-bá
Komment