Szerintem túlzott elővigyázatosság ez.
Ki fog jönni belőle, nem kell félni.
Volt olyan Simson itt nálam, aminél az ék rá volt hegesztve, gányolva a főtengelyre. (naná hogy nem sikerült nekik )
Gravírozóval kezdtem el lepucolni az ékpályát, s egy idő után magától kiesett belőle az ék maradék része. (Persze lefelé volt fordítva a főtengely.)
Arról nem is beszélve, hogy a tengely keményebb mint az ék, így ha kulturáltan van ütögetve, alányúlva, nem fog sérülni a tengely.
-Elnyíródás: Eddig nekem csak akkor nyírta el, amikor nem volt rendesen meghúzva az anya rajta, vagy felülve rá a lánckerék/lendkerék etc.
Ahogy többen is írták, az ék csak pozicionálja, nem attól marad fenn.
Ki fog jönni belőle, nem kell félni.
Volt olyan Simson itt nálam, aminél az ék rá volt hegesztve, gányolva a főtengelyre. (naná hogy nem sikerült nekik )
Gravírozóval kezdtem el lepucolni az ékpályát, s egy idő után magától kiesett belőle az ék maradék része. (Persze lefelé volt fordítva a főtengely.)
Arról nem is beszélve, hogy a tengely keményebb mint az ék, így ha kulturáltan van ütögetve, alányúlva, nem fog sérülni a tengely.
-Elnyíródás: Eddig nekem csak akkor nyírta el, amikor nem volt rendesen meghúzva az anya rajta, vagy felülve rá a lánckerék/lendkerék etc.
Ahogy többen is írták, az ék csak pozicionálja, nem attól marad fenn.
Komment