Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia benzintankok

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia benzintankok

    Sziasztok!

    A kérdés adott,rakhatok-e TLT, még gumipad mentes tankot későbbi vázakra fércelés nélkül? Tudniillik nem vagyok oda a térdgumis Pancsa tankokért és érdekel h T1 re pl milyen tankokat lehetne rakni?

    Üdv
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    #2
    Helló!
    Elméletileg a felfogatása megezsezik a TLT, TLF, T1, T5 jelzésű mótoroknak. De minden esetben fel kell próbálni az üléssel együtt a vázra, mert én úgy vettem észre, hogy mégsem teljesen egyformák. Ezért előfordulhat, hogy vagy a felfogatások nem teljesen esnek egybe, vagy az ülés nem fér el a tanktól.

    Próbálkozni kell!

    Komment


      #3
      Köszi a választ. A TL tankkal mi van meg a Csepel tankokkal próba?
      Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

      Komment


        #4
        Üzemanyagtank: fekete TLT, vagy szerszámdobozos TLF? Egyik sem, TL!

        Ha már a színeknél tartunk..... Melyik a valószínűbb? Fekete TLT, vagy Szerszámdobozos tankú TLF? Ugyanis van egy fekete, szerintem gyári fényezésű szerszámdobozos, 2 benzincsapos tankom, amiről elsőre nehéz elhinni hogy volt ilyen. Festő barátom szerint is gyári a fényezése. A matrica az P betűs piros, mondjuk azt nem tudom gyári-e....

        Click image for larger version

Name:	P2020001.jpg
Views:	2
Size:	91.8 KB
ID:	128733
        Utoljára szerkesztve a következő által: TZ; 2011 febr. 04, 10:50. Oka: Utólag szúrtam be a képet, hogy a „tartalomjegyzékben” is látszódjon a téma címe előtt.

        Komment


          #5

          Komment


            #6
            Szia!

            Egy biztos, TLF-re sosem szereltek szerszámdobozos üzemanyag tartályt. TLT lesz az szerintem, csak már nem eredeti a matrica rajta.

            Komment


              #7
              Íme a képek a tankról:
              Attached Files

              Komment


                #8
                Szia! Szerény véleményem szerint TL!! A matrica és a festés megtéveszt!! A TL két benzincsapos!
                Az első felfogatók is kisebbek! Ez jól látható!
                Ez a két dolog különbözteti meg a TLT-től. A TLT-n 1 benzincsap van és az első felfogatók már nagyobbak,akkorák mint a későbbi TLF,T1,T5 tankokon. Nézz meg egy eredeti TL-t,hogy az első felfogatók mekkorák. Szerintem olyanok,mint a Te tankodon.
                Persze lehet,hogy később felszerelhették egy TLT -re ,ha épp ez a tank volt kéznél a gyárban ,mert volt fekete TLT és akkor eredeti a fényezése,de a felsorolt dolgok TL tankra jellemzőek.
                Iker József kedvelte ezt.

                Komment


                  #9

                  Komment


                    #10
                    Sziasztok!
                    A tank biztos TL a festés nem eredeti, hanem utólagos nagyonszép kivitel a csíkozással együtt. Ez látszik a csíozás kiviteléből és a logó elhejezéséből. Ne feledjétek, a címfestők régen símán le tudták húzni a csíkokat még jobban mint a gyári csíkozók közül a kezdők.

                    Komment


                      #11
                      Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2011 febr. 03, 20:27.

                      Komment


                        #12
                        Csak a tank került hozzám. Egy régi ismerősömmel cserélgettünk pár alkatrészt, azt mondta hogy ad még egy Pannonia tankot. Mondtam neki hogy nekem nem kell. Erre mondta hogy "azért nézd csak meg, mert egy érdekes tank" Megnéztem, és akkor már kellett. Sajnos a srác szívbeteg volt, és pár éve elhunyt. Én állítom hogy gyári festés, élőben nagyon meggyőző (képről persze más a helyzet). A matrica az valahogy nem illik a képbe. A jobb oldali csap csonkja le van vakolva (csavar van beletekerve), sok olajsár rajta, látszik hogy nem használták. Ha logikusan gondolkodunk, a TL korában nem volt ilyen csíkozás. Hihetőbbnek tűnik amit ApaE előttem leírt. TLF vagy T1 re tehették, vagy talán később boltban árulhatták??

                        uxa, igazad van, nem is figyeltem eddig a fülek méreteit. A T1-es tankom fülei sokkal nagyobbak.

                        Ha valakit érdekel, mármint megtekintené az érdekesség kedvéért, elviszem Szolnokra (a hétvégi börzére) megmutatni.
                        Utoljára szerkesztve a következő által: volomisi; 2011 febr. 03, 18:01.

                        Komment


                          #13

                          Komment


                            #14
                            stalker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Köszi a választ. A TL tankkal mi van meg a Csepel tankokkal próba?
                            Ezt a kérdést nem teljesen értem. a TL tank egy az egyben megegyezik a TLT tankjával mind felfogatás mind alak tekintetében. Egyedüli különbség a benzin csapban van de ennek a rögzítés szempontjából nincs jelentősége.
                            stalker kedvelte ezt.

                            Komment


                              #15
                              Mikor krómbetétes a Pannónia tank?

                              Üdv Mindenkinek!

                              Érdeklődnék, hogy mikortól, vagy mely típusoknál krómosbetétes a tank? Konkrétan engem a P10/H érdekelne. Azt már sejtem, hogy a "H"-s típusú motorok (T5, P10) fehérblokkosak (Persze ez csak az én észrevételem, nem biztos, hogy ez így van). De a P10/H típuson belül is láttam már krómbetéteset és simát is (nagyjából fele-fele arányban). Mitől függ, hogy milyen?

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X