Ez volt a baj, köszönöm a segítséget, ma végre ki tudtam vinni egy körre.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia primerhajtás, kuplung, sebváltó
Collapse
X
-
dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésenekem 15w40 van benne.
Komment
-
demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseBeagle, mit értesz Trabant hajtóműolaj alatt?
Komment
-
Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése80W-t5- kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nagyon sokszor előjön ez a téma
Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseMOL Hixol T 80W
Na most mit is akarunk? Könnyen, recsegés mentesen sebességet váltani, valamint nem a szétesés határára hajtani a motorunkat! Ha kíméletesen bánunk Vele, tökéletes a 15W40-es motorolaj!
Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése10w40-es olajjalChe kedvelte ezt.A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/
- 1 like
Komment
-
Azt tapasztalom, hogy kicsit talán "híg" de nagyon összeragasztani sem akarom a lamellákat. Direkt a legolcsóbb Hunoil ásványi olajat vettem, mert olvastam hogy fél/full szintetikus olajtól csúszik. Elvagyunk most. Egyszer még kezdő koromban raktam az Sr2-be 80w-s váltóolajat.... na az nem volt szép. Betonra összeállt a kuplung.Utoljára szerkesztve a következő által: dott; 2013 jún. 27, 21:33.
Komment
-
Heló Szakik!
Pár hete rejtélyes hiba jelentkezett a T5-ön.
A kuplung már alapból csúszott, de mikor leértünk egy lejtő aljára úgy éreztem (sajnos jól), hogy nem húz a motor csak pörög.
Megvártuk míg lehűl, de a probléma maradt: beteszem sebességbe, kiengedem a kuplungot, a motor pedig zavartalanul pöfög. (ék megvan, bowden nem szakadt)
Szerintem a parafás lamellák szétmentek (már nagyon meg voltak kopva) Vagy más lehet a gond?
Gondolkozom,hogy a hétvégén ki kéne őket cserélni,de szükségem van egy kis bátorításra mert ilyet még nem csináltam.
A szerelési sorrendet tudom, átböngésztem a piros könyvet,de van esetleg valami trükk vagy speciális hely ahol nagyon kell figyelni?"Az élet megállhat,de a CSEPEL soha!"
Söjtöri Motoros Találkozók ; Söjtör Környéki Motorosok Baráti Köre
Komment
-
Bocsi hogy beleszólok, de már valahol írtam, esetleg nem próbálta még senki a direkt motorkerékpároknak való olajokat (4t), azok pont ezt a dilemmát orvosolják, hogy kenik a váltót, de nem csúszik tőle a kuplung(mivel majdnem a legtöbb mostani motornak is "olajos" a kuplungja) azt hiszem ezek a szabványjelöléseik: JASO MA2; API SG.
Komment
-
Sziasztok, remélem jó helyre írom ami ma történt. Cserélni kellett a Pannóniámon a berugó fogasív tengelyét a ricni kopása miatt. Vásároltam utángyártottat, a lakatos barátom profi módon meghegesztette. Beépítettem, első látásra jónak tűnt. A gyújtási problémák miatt gondoltam ha már bennevagyunk lecserélem a gyújtótekercset is. Összeraktam, kézzel forgattam, a gyújtótekercs beleért a lendkerékmágnesbe, nem fordult körbe, valamint az áramleszedőtől kb 2 cm-re volt a tekercs érintkezője. Használt, jónak kinéző tekercset fölszereltem, kézzel körbeforgatva is jó szikra látszott. Örömmel próbáltam indítani, kicsi szívatás, a motor visszarugott, és már oda is volt az új ricni. Megdőlt az eddigi nem túl nagy bizalmam az utángyártott doldokkal kapcsolatban. Holnap keresek a dolgaim között egy használt fogasívet is...
Komment
-
kicsi76 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésemotor visszarugott, és már oda is volt az új ricni. Megdőlt az eddigi nem túl nagy bizalmam az utángyártott doldokkal kapcsolatban
Az utángyártott fogasívet tengelyestől-se vegye meg senki, hacsak nem önsanyargató hajlamú!
Komment
Komment