Üdv mindenki, olvastam még a fórum elején a "Lecso" féle modern kuplung lamella készletről, be lehet ezt még szerezni? Elképzelhető, hogy beruháznék... Mondjuk, ha valaki elmondja, hogy miért jobb mint a parafás lamella, azt sem bánom, nekem speciel semmi gondom nem volt vele. Általában amikor kettőbe kapcsolom a gépezetet (Pannonia T1) akkor szokott szinte mindig recsegni... A fórum elején azt írták, hogy a recsegés pannoniáéknál egyfajta típushiba, és ezt nem oldja meg az új lamella ( akkor miben jobb? ) .
U.i.: Esetleg valaki nem tudja, hogy a kuplung oldalon belül az a fém stift (ütköző), amibe a berugó fogasív megütközik, alul, és van egy amiben megütközik velül ( erre van a rugó egyik vége erősítve) hogyan szerelhető ki? vagy esetleg ezek sajtolva lennének? Csak azért érdekel, mert az alsó ütköző erősen lötyög és körbeforog, a felső viszont nagyon is stabil...
Előre is köszönöm!!
U.i.: Esetleg valaki nem tudja, hogy a kuplung oldalon belül az a fém stift (ütköző), amibe a berugó fogasív megütközik, alul, és van egy amiben megütközik velül ( erre van a rugó egyik vége erősítve) hogyan szerelhető ki? vagy esetleg ezek sajtolva lennének? Csak azért érdekel, mert az alsó ütköző erősen lötyög és körbeforog, a felső viszont nagyon is stabil...
Előre is köszönöm!!
Komment