Eger , Füzesabony környéke
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia primerhajtás, kuplung, sebváltó
Collapse
X
-
Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSziasztok! Nem annyira szerelési kérdés, inkább elmélkedés:
az „1-0-2-3-4" váltókiosztásról a”0-1-2-3-4"-re áttéréssel mit szerettek volna elérni, miért történt, mi a gyakorlati haszna?
Piros lámpánál viszont hálásabb ha legalul van az egyes.
Én személy szerint sokszor nem vagyok benne biztos, hogy üresben, vagy egyesben van-e a motor. (Tudom ott van a fokozatkijelző mutató)
Komment
-
Udv mindenkinek !
A kovetkezo kis temaba szeretnek belekezdeni megpedig a Pannonia valto elso es negyedik fogaskerekenek bronz perselyet..
Kerdesem a kovetkezo mivel szet kellet szednem a blokkot ezer eszrevettem ,hogy a fogaskerek lecsuszott a perselyrol na most a perselynek fixnek kell lenni vagy szabadon futonak a fogaskerekben !Probaltam utana nezni a borzeken ,de ott sajna nem tudtam kideriteni .
Hat ez itt a kerdes fix vagy nem fix es persze miert is?
Komment
-
Kivéve azt az esetet, amikor az adott fokozat van kapcsolva, mindig fordulatszám-különbség van a tengely és a fogaskerék között, tehát egymáshoz képest elfordulnak. Nem lehet fixen a perselyen, mert akkor ezt nem tudná tolerálni. Ráadásul a persely a tengely és a csapágygyűrű közé van ékelve, az is valamilyen mértékben korlátozza az elfordulását a tengelyen. Ezért is sokkal kevésbé kopik belül a persely és annál inkább kívül, a fogaskerék alatt. Ahogy neked is kiesett belőle, bár a kép szerint majd ne így rakd vissza, hanem fordítva. A persely belső letört éle a tengelyperem felé nézzen, ne a csapágy felé.
De mondjatok véleményt többiek, mert én többször leírom ugyanazt és érthető módon LC kolléga többek véleményét akarja alapul venni.
- 3 likes
Komment
-
Nekem egy Pannonias baratom azt ajanlotta mindenkeppen fixnek kell lennie a perselynek es mutatott pot fogaskerekeket amik fixek voltak ezert is akarok utana nezni mert errol sehol nem taltam idaig feljegyzest,de a borzen is mindket fajtaval talakoztam a masik baj ami meg idegesit ebben dologban ,hogy amikor toltam uresben a motort akkor a 4-dik fogaskerek a szabadon futasa miatt a fogaskerek oldala az a pici tavtarto resze az hozza ert a tengely bordajahoz es folyamatosan adta azt a kerrego hangot mivel a persely mar nem tartotta tavol a bordatol a fogaskereket .Szoval ezert szeretnek megbizonyosodni mert ha osszerakom akkor ne keljen meg egyszer szetszedni a blokkot ha nem jo !!!!!De ahogy demeter kollega mondta lassuk a kovetkezo hozzaszolast!
Komment
-
ApaE
-
-
msicx620 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAz hogy a Kawaswki gyárnak van olyan lamellája amit fel tudunk használni a Pannóniánkba az nagyon jó hír, mert valószínüleg egy jóminőségű termékről beszélünk, ami bírja is a nagy igénybevételű terhelést. Ezt a tényt onnan gondolom, hogy a Ninják gyorsasági motorok amik nagyforgulatú pörgős gépek. Én felvetném azt a gonolatot hogy lehet nem a lamella fogait kellen keskenyíteni, hanem inkább a kosárból kellene kivenni azt az anyagtöbletet.
Most az én kérdésem az lenne hogy ezek a lammelák milyen vastagsággal rendelkeznek. Elég ezekből is 4 db vagy több esetleg keveebb kell belőlük.
Érdekelne hogy milyen ötvözetű anyagból lehet a fém lamellákat legyártatni és esetleg kell-e hőkezelni stb.
Az is érdekelne hogy a gagyi lánchajtás láncát nem lehetne egy jóminőségű láncra kicserélni ami nem nyúlik meg 10Ekm után. Természetesen ezt azért gondolom mert ez a lánc is valamilyen szabvány szerint lett legyártva.
És legutolsókénk kérdezném a nagyközönséget hogy ennek a hajtásláncnak a fogaskerekeit lehet valahol vásárolni vagy mindenki a régi kopotat használja.You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
Komment
-
Aries88 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseengem is érdekelnének a válaszok.
A lamellákkal nincs tapasztalatom, én a gyáriakat használom probléma nélkül.Aries88 kedvelte ezt.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 1 like
Komment
-
Ez jó drága cucc de használható is vajon?
1 hengeres pannonia műanyag kuplungYou can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close
Komment
Komment