Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia primerhajtás, kuplung, sebváltó

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A motorba milyen olajat öntötök?
    A kérdés már elég régi, de én találtam rá egy választ hátha még nem késő:
    http://veteran.forum.hu/csepel-d-cse...-876/#post6514
    és Intrepid kedvelte ezt.
    A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

    Komment


      #62
      • - motorkerékpár-olaj -

      Komment


        #63
        -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A kérdés már elég régi, de én találtam rá egy választ hátha még nem késő:
        Csepel 125/48 Motorolaj, hajtóműolaj
        Köszönöm, később, ezt megtaláltam én is, de sajnos az olajig még nem jutottam el, de asszem majd ilyet fogok használni...

        LC 9246 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ”¢ - motorkerékpár-olaj -
        Köszi!

        Komment


          #64
          Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 ápr. 30, 23:52.
          Intrepid és joshbono kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A legolcsóbb, 'legsz@rabb' motorolaj kell neki, pl. a - változó címkékkel ellátott - 'teskós' ötliteres ~1700 Ft-ért kiválóan megteszi.
            Lehet hogy hülyeséget kérdezek, de a teszkós dízel olaj is jó?
            Kicsit bevásároltam belőle, de a mostani kocsimba már nem tenném bele.

            Komment


              #66
              joshbono, soveny és TZ kedvelte ezt.

              Komment


                #67
                ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Először a 'szokásos' 'szőrszálhasogatás' : a „motorba” alatt nyilvánvalóan a sebességváltóra (+kuplung + primer hajtás) gondoltál (mivel a téma is erről szól), és nem az üzemanyagtankra (a benzin-olaj keverékhez).
                Igen, azért nem azt írtam, hogy a tankba, vagy hogy a benzinbe!

                De köszönöm a még pontosabb infót, akkor majd megnézem a tecsós olajat, mit árulnak akcijóba!

                Azért gondoltam a castrol-ra, amit linkeltem is, mert szerintem "meg kell adni a királynak, ami a királyé!", de ha a túl jó nem jó, akkor az olcsóbb is megteszi! Ráadásul azzal nem fájna annyira se nekem, se a bukszámnak egy újabb olajcsere pár km után, hogy azt a valamit, ami most benne van, annak a maradékát is kiöblítse a blokkból...

                Még 1x köszönöm a segítséget!

                Komment


                  #68
                  tegnap vettem a tecsóban hunoil spirit 15w40-es olajat 3790ft/5l, remélem pár hónapon belül élesben is tesztelhetem...

                  Komment


                    #69
                    ezt itthon készítik, vagy honnan ez a név?
                    soveny kedvelte ezt.

                    Komment


                      #70
                      Pannónia kuplung lamella.

                      Üdv mindenkinek!
                      Azt szeretném kérdezni,hogy mi a tapasztalatotok az után gyártott,vagy újra parafázott lamellákkal?
                      Gyorsan kopnak?Megéri az árát?stb.
                      Esetleg bakelitből készültet használ e valaki és ha igen az milyen és hol lehetne beszerezni?
                      Előre is köszönöm!

                      Komment


                        #71

                        Komment


                          #72
                          Szervusztok!

                          A héten vásároltam egy pannonia kuplung lamella készletet az interneten.Rendben megérkezett,szép precíz munka.Beépítettem.
                          A gondom a következő: Hány darab vaslemeznek kell lennie a kuplungszerkezetben?Nekem most így van sorrendben alulról kezdve: kuplung kosár,Vas,parafa,vas,parafa,vas,parafa,vas,parafa,vas,nyomólap.Kell alulra és fölülre is vas,vagy nem?
                          Köszönet a válaszokért!
                          István

                          Komment


                            #73
                            BarnaPili eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            kuplung kosár,Vas,parafa,vas,parafa,vas,parafa,vas,parafa,vas,nyomólap.
                            Szerintem eggyel több "vasat" építettél be!
                            Piros könyv, 85.oldal:
                            "A súrlódó tárcsák berakását a parafás lamellával kezdjük és a sima acéllamellával fejezzük be!"
                            4-4 db. lamellánál többet ne préselj bele!
                            Sok sikert!
                            Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2012 máj. 17, 15:10.
                            BarnaPili, Intrepid és 2 további látogató kedvelte ezt.
                            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                            Komment


                              #74
                              -t5- kedvelte ezt.

                              Komment


                                #75
                                Köszönöm a válaszokat ,sejtettem,hogy ez lehet a baj.Most ott tart a dolog,hogy szét kell a blokkot húzni.Nagyon nehezen indul el,bele akarok nézni,szerintem szimerringes a főtengely.Most a satupadon várja a további műtétet,meg hogy hasson a WD40 a rozsdás csavarokon.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X