heeegany eredeti hozzászólása
Hozzászólás megtekintése
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia primerhajtás, kuplung, sebváltó
Collapse
X
-
Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
-
Atti69 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa az agyból kihúzod a perselyt,valszinű leforgathatod a láncot a kiskerékről...egy bontással kevesebb.
Atti69 kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
És ha faragsz egy ilyet akkor addig rakosgatod, míg legközelebb nem fogod megtalálni, egy csapágy lehúzó pont így megteszi ha kifordítod a körmöket.
- 2 likes
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVan egy dobozom, tele Pannónia célszerszámokkal.
- 2 likes
Komment
-
emu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseVannak nekem is dobozaim, csak nem találom őketmátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Sziasztok,
T1 kuplungját próbálom minél jobban összerakni, összeválogatni próbálom 4 blokk alkatrészeiből a legjobbakat, de van ahol mind a 4 alkatrész rossz, gondolom általános emiatt a kopásuk, s mi a legjobb módja a javításnak :
a kiemelőtengelyen lévő orr, ami mozgatja a nekinyomódó pálcát, mindnél többé-kevésbé lekopott, ezt érdemes felhegeszteni valami keményebb bevonatot adó pálcával? vagy mind1, simán hegeszteni, újramunkálni, úgyis lekopik
a pálcák végén a golyók 1-2 mm átm. nyomot hagytak, itt milyen vastag a végén a edzett rész, le lehet köszörülni az ép felületig, vagy kellene edzeni őket újból? s ugyanez az állító csavar végén is, voltak ezek edzve ?
a golyókon is van nyom, ezeket csapágyboltból cserélem, itt 6,35mm a méret?
köszönöm
Komment
-
Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseT1 kuplungját próbálom minél jobban összerakni, összeválogatni próbálom 4 blokk alkatrészeiből a legjobbakat, de van ahol mind a 4 alkatrész rossz, gondolom általános emiatt a kopásuk, s mi a legjobb módja a javításnak :
a kiemelőtengelyen lévő orr, ami mozgatja a nekinyomódó pálcát, mindnél többé-kevésbé lekopott, ezt érdemes felhegeszteni valami keményebb bevonatot adó pálcával? vagy mind1, simán hegeszteni, újramunkálni, úgyis lekopik
a pálcák végén a golyók 1-2 mm átm. nyomot hagytak, itt milyen vastag a végén a edzett rész, le lehet köszörülni az ép felületig, vagy kellene edzeni őket újból? s ugyanez az állító csavar végén is, voltak ezek edzve ?
a golyókon is van nyom, ezeket csapágyboltból cserélem, itt 6,35mm a méret?
köszönöm
Ha van rá mód, kopásállóbb anyaggal hegeszteném fel, de akkor már célszerűbb volna keményebb kinyomó pálca is.
Én megpróbálnám, hogy jó-e hozzá az MZ-é, ami biztos, hogy jobb anyagból van.
Ha nem jó, és az eredeti kopott pálcáidat kell felhasználnod, köszörüld simára a végét, mert 2 mm benyomódáson már nyomatékot visz át akkor is, ha be van húzva a kuplungod, azaz nem működik rendesen a kuplungod.
Hogy milyen mély az edzése? Ha betétedzett, akkor valószínűleg néhány tized mm, ha nemesített, akkor ennél jóval több. Én konkrétan nem tudom milyen, de szerintem mindenképpen jobban jársz ha leköszörülöd, legfeljebb, ha lágyabb anyaghoz érsz vele, akkor ha megint benyomódik, utána köszörülsz, aztán szerzel egy keményebb pálcát.
A golyó 6,35-ös, filléres dolog...Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2017 nov. 21, 11:37.
- 2 likes
Komment
-
Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseezt érdemes felhegeszteni valami keményebb bevonatot adó pálcával?
"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 2 likes
Komment
-
köszönöm Métáapu, ez jó ötlet
de nem veszek, 1 kilót adnak, 4e Ftért, 20-30db pálca ez, viszont az nekem rengeteg elektróda, s csak tönkremegy a levegőn
viszont jár hozzánk egy ember, aki ekevasat, mélylazító kopócsúcsot stb. hegeszt fel, betétez keményfém lapkával, Ő meg fogja oldani 60Hrc keménységben hegeszt fel keményfémet, ez csapágyacél keménység, a pálcák végeit megköszörültem, kíváncsi vagyok mit szól ehhez a pálca, ha az kezd el kopni csúnyán, akkor kell csináltassak ismert anyagból ilyen rudacskákat, s edzeni a végüket erre a keménységreUtoljára szerkesztve a következő által: Noob; 2017 nov. 22, 08:14.
Komment
-
Noob eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseha az kezd el kopni csúnyán, akkor kell csináltassak ismert anyagból ilyen rudacskákat, s edzeni a végüket erre a keménységre"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 3 likes
Komment
-
Sziasztok!
Még új vagyok itt! Van egy Pannónia motoros kerti traktorom, örököltem, szét kellene szednem, mert a kuplung felőli szimering elszállt! viszont nem tudom leszedni a kuplungkosarat, probáltam én is a kalapácsos módszert, és nekem 2 belső fülecske elgörbült! (remélem ez később nem lesz hátrány) tudna nekem valaki segíteni?
Komment
-
szili00 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseprobáltam én is a kalapácsos módszert,
Komment
-
szili00 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea kuplung felőli szimering elszállt! viszont nem tudom leszedni a kuplungkosarat, probáltam én is a kalapácsos módszert, és nekem 2 belső fülecske elgörbült!
Mi van ?????????? Nem fejtenéd ki bővebben ?????? melyik az a simmering , amihez a kuplungot ls le kell venni ..... főleg kalapáccsal ????? Jézus ... Akkor a csapágyaknak is annyi , a kuplungkosárnak is .... Nem lett volna egyszerűbb a felső deklit levéve két sebességbe berakni egyszerre ( nem a leg- szakszerűbb megoldás pedig ez sem ...) , vagy a megfelelő sebességbe téve megfogni a lánckeréknél ? Vannak hozzá megfelelő szerszámaid , vagy csak ami a pecoból előkerült ???
Most akkor folyik az olaj a berúgótengelynél ??? (a megoldás a dekliben van...)Váltó tengelynél ??? , vagy falsol a bal főtengő simmeringnél ???? , akkor meg szét kell szedni az egészet apróra ... melyik két belső fülecske ???? a belső kuplung kosár ???? A kapcsoló villa ???? Maga a kapcsoló szerkezet ??? Nem volna jobb inkább egy hozzáértővel megcsináltatni , mert több kárt csinálsz mint hasznot !!!Ilyenkor szokott kiderülni , hogy milyen sz@r is a pannónia (???? ) .... Csak szakszerűen ...Ne kókányolj , mert sokba kerül ....
De kezdjük előről ! Akkor : - légy szives tégy fel egy fotót arról a szimeringről , ami a véleményed szerint tönkrement , így kaphatsz egy instrukciót, hogy mi a teendő , mit kell szétszedni ...
-Tégy fel egy másik képet arról , amit az eddigi "szakszerű " ténykedéseddel tönkre ba..tál ... talán van megoldás a javítására , ha nem , instrukciót kaphatsz a beszerzendő alkatrészről , illetve lelőhelyeről ...
- kaphatsz információt a megfelelő szerszámok alkalmazásáról , illetve azok használatáról ....
- Végül meg lessz az infód arról is hogyan fejezd be az adott szerelési folyamatot , hogy ne csinálj több kárt ...
Előre is bocsánatot kell kérjek , mert túlságosan nem preferálom a kerti átgányolásokat a különböző motorkerékpárokból ....De ha tudok , megpróbálok segíteni .... csak valami közelebbit ....Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2018 ápr. 10, 00:08.
- 4 likes
Komment
Komment