Közlemény

Collapse
No announcement yet.

T5 Szívató helye?

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    T5 Szívató helye?

    Üdv mindeninek!

    Szeretnék segítséget kérni. A gondom, hogy nem tudom, hogy a T5-ön hol volt a szívató helye. Láttam már a tank és az ülés között, illetve a kormányra szerelt kivitelt is. Nem Ot-re csinálgatom a "Pancsim" hanem magamnak. Közel gyári állapotot szeretnék, és ezért érdekel, hogy hova is való.

    #2
    Szerintem a kormányon a gázkar mellett de ez évjárattól is függ.

    Komment


      #3
      Tudtommal, tehát ez semmit sem jelent.:-))))
      A kormányon talán inkább a T1-esé volt, de lehet hogy az 5-ösön is eleinte oda került.
      A ülés és a tank közt biztos hogy volt (nekem is ott van) és elég gyárinak néz ki.
      Aztán volt talán simán a karbin , mindenféle huzal nélkül.:-)))

      Amit biztosan tudok az a 69-es T5H-son az ülés előtt van.:-))) Nekem az a tapasztalatom , hogy a Pancsinál, nem lehet fíx. dátumhoz kötni egy váltást. Ami éppen volt a ragtáron azt tették fel..-))))

      Komment


        #4
        ha a kormányon van, akkor annak az az egy előnye van, - ahogy valamelyik piroskönyvben olvastam, - hogy menetközben pl.hegymenet esetén kicsit lehet dúsítani a keveréket, egy kis plussz erő érdekében... akkor hazsnosabb szerintem a kormányon történő elhelyezés, nem kell a "láb alatt kapirgálni"...




        a T1-en (mint az enyém is) valóban a kormányon volt jobb oldalt a gázmarkolat mellett.
        én áttettem a baloldalra, mert gáz-és fékbowden valamint az index-kapcsoló vezetéke mellett sok lett volna az is azon az oldalon, mig a másikon csak a kuplung, és a fényváltó vezetéke van...

        --

        Komment


          #5
          Nekem a karbin van a T1-en, de szeretném feltenni a kormányra, A kormányon hogy volt rögzítve? Bilincs, csavar?

          Komment


            #6
            Intrepid és OdinHEM kedvelte ezt.

            Komment


              #7
              Én pont ma kötöttem be (bár P10-em van) de 67es gyártmányú és az ülés alatt van, az ülés csavarjához rögzítve. Meg vagy 2-3 napja nézegettem valamelyik kézikönyvbe, hogy T5-ön is ott volt. Legalábbis azon a T5-ön ami a kézikönyvben benne volt

              Komment


                #8
                Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Én pont ma kötöttem be (bár P10-em van) de 67es gyártmányú és az ülés alatt van, az ülés csavarjához rögzítve.
                megspóroltál egy hosszabb bowddent, és egy tank leszerelést. Valamint nem kell krómozott héblit vásárolnod
                OdinHEM és Blackmumus kedvelte ezt.

                Komment


                  #9
                  Üdv Ismét!

                  Köszönöm szépen a válaszokat mindenkinek! Tisztelt ApaE!

                  ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  T5-nek nem volt kormányon a szivatókar.

                  Kb. '64...'69 között az ülés alá szerelték a szivatógombot, egy rövid bowdennel, utána ez elmaradt, és 'szimplán' a porlasztóra tették a gombot, mindenféle bowden nélkül.
                  Mivel az enyém 66' os így az ülés alá kerül.

                  Azt még szeretném megkérdezni, hogy valahonnan kideríthető-e az hogy a "pancsim" T5 avagy T5H volt gyárilag? Oldaldobozból sajnos nem, mert mind a két fajtával rendelkezem. Vagy melyiket érdemesebb felszerelni rá?
                  Utoljára szerkesztve a következő által: mittom; 2012 nov. 15, 08:47.

                  Komment


                    #10

                    Komment


                      #11
                      Na és az a 0,5-lóerő az se kutya!
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #12
                        Üdv!

                        ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Ha kicsivel több tárolóhelyre, akkor még egyet .
                        Ha rajtam múlna akkor nem is lenne akadálya, de a főnök (a párom) biztos, hogy kirakna a házból

                        Komment


                          #13
                          Kissé elkalandoztál,mi a levegőszürőről beszélünk,vagyis a szerszámosról.
                          OdinHEM kedvelte ezt.
                          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                          Komment


                            #14
                            Igaz! Szerintem marad levegőszűrös doboz nélkül, mert úgy nekem jobban tetszik. De lenne még egy kérdésem. A hátsó lámpa. Az ezen e típuson milyen volt? Mert láttam csőlámpával is. Nekem egy VT6 os lámpám van hozzá, ez lehet az eredeti?

                            Komment


                              #15
                              A VT6 már jóval később volt, kb. '73-tól és mivel onnantól pótalkatrészként az volt kapható boltban, sok motorra tették rá utólag.
                              Neked VT3-as kell a vasra.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X