Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia lámpafej kapcsolási útmutató

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia lámpafej kapcsolási útmutató

    Kedves Fórumtársak!

    Ugyan lerágott csont a vezetékezés, a gyújtáskapcsoló bekötése, mégis előveszem ezt a témát egy aprócska rajz végett. Egy T5- öst szerelgetek, igyekszem a gyári állapothoz közelíteni, így kezdtem foglalkozni a lámpafejbe ragasztott kis kapcsolási rajzzal. Ebben a motorban már régen elveszhetett a kis kép, így a fotókat vettem én is elő. Illetve maga az ábra letölthető innen a fórumról is. Viszont fakó, megsárgult, koszos. Vettem a fáradtságot és nekiláttam restaurálgatni a képet. Szabadidőmben fotoshopoltam, beletellett pár napba mire megszületett. Feltöltöm, hátha másnak is hasznos ez a kis rajz és nem csak én vagyok ilyen tökölős az apróságokkal. Mivel elég nehéz volt néhol azonosítani a vezeték színeket, ha valami hibát találtok, nyugodtan jelezzétek és javítást eszközlök rajta.
    Én a Kamioldmotortól rendeltem új vezetékköteget, aminek persze más színűek a vezetékei, így ehhez is csináltam egy verziót. Az eredeti képen hiányzik a km. óra számlapvilágítás is.
    Nos mindenki eldöntheti melyik képet ragassza be a lámpafejbe. Az útmutatót öntapadós lapra nyomtattam. A valós méret meghatározására ezt a gyári motort használtam (Maróti: T5/1964). Tehát a méret: 8 X 5,8 cm. A strapabírás végett nyomtatás után átfújtam matt akril lakkal a képet.

    Click image for larger version

Name:	Az eredeti címke.jpg
Views:	1
Size:	104.4 KB
ID:	154983Click image for larger version

Name:	Lámpafej kapcsolási útmutató.jpg
Views:	1
Size:	107.2 KB
ID:	154984Click image for larger version

Name:	Kapcsolási útmutató az új vezeték köteggel.jpg
Views:	1
Size:	113.9 KB
ID:	154985Click image for larger version

Name:	Maróti T5-1964.jpg
Views:	1
Size:	34.1 KB
ID:	154986


    Jó munkát!

    #2
    Szia!

    Ez egy baromi jó munka, mármint, az, hogy ilyen apróságokra ennyit figyelsz és ilyen profin kivitelezed... ennek a motornak jobban lelke lesz, mint bármelyik másiknak:-) Sok sikert a felújítás további részeire. Eddig én sose fejlesztettem ilyen tökélyre a motorszerelés-javítást... majd igyekszem felzárkózni, ha megint lesz buhera kapacitásom a magaméra.

    Üdv
    Minsk/Voskhod 14V-os "generátort" keresnék egy "kIZSérlethez", ha van egy kedves fórumtagnak ilyen.

    Komment


      #3
      Kedves Franci! Köszönjük szépen, legalábbis én mindenképp

      Komment


        #4
        Köszi Stalker! Jól esett.

        Közben felteszem az elkészült darabról a fényképet...
        Click image for larger version

Name:	DSCF5394.jpg
Views:	1
Size:	192.9 KB
ID:	134126Click image for larger version

Name:	DSCF5395.jpg
Views:	1
Size:	194.1 KB
ID:	134127
        Utoljára szerkesztve a következő által: Madifranci; 2013 jan. 06, 16:16.

        Komment


          #5
          Köszönöm a képeket és az önzetlenségedet!

          Komment


            #6
            Én is köszönöm, különösen mert nekem is olyan új vezetékkötegem van és habár a csomagoláson van rajz a bekötéshez, de így el lehet helyezni a lámpafejben a korrekt színjelölésűt.

            Komment


              #7
              Köszönöm! Sokan fogjuk ezt még használni!

              Komment


                #8
                Üdv!
                Köszönjük! Én pontosan itt tartok, jól jön.

                Komment


                  #9
                  Köszi én is loptam,nagyitva szinesben kinyomtatva tetszik!
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #10
                    Üdv!

                    Köszönöm én is ezt a remek munkát. Utólagos engedélyeddel én is letöltöttem, nagy segítség ez.

                    Komment


                      #11
                      Madifranci eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Feltöltöm, hátha másnak is hasznos ez a kis rajz és nem csak én vagyok ilyen tökölős az apróságokkal.
                      Bevallom én max. a addig vagyok jó a kábelezésben amíg max van egy piros meg egy fekete (bár már ílyenkor is "tettem csodát " ) viszont az ilyen apróságok teszik igénnyessé a kész gépeket ! Hiába van "arannyal "lefényezve kivikszolva ..... de nincs matrica ,plakett, adattábla, ott ahol volt , az .......
                      mittom kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Madifranci, ez tényleg nagy segítség, épp a vezeték színeket kerestem. Köszi! Volt egy T1-esem korábban és abban is volt egy ilyen rajz. Nem tudom, hogy abban gyárilag benne lehetett-e ez az ábrácska a motor 63-as volt.

                        Komment


                          #13
                          Nagy köszönet ezért a szép munkáért!

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X