Kedves Fórumtársak!
Ugyan lerágott csont a vezetékezés, a gyújtáskapcsoló bekötése, mégis előveszem ezt a témát egy aprócska rajz végett. Egy T5- öst szerelgetek, igyekszem a gyári állapothoz közelíteni, így kezdtem foglalkozni a lámpafejbe ragasztott kis kapcsolási rajzzal. Ebben a motorban már régen elveszhetett a kis kép, így a fotókat vettem én is elő. Illetve maga az ábra letölthető innen a fórumról is. Viszont fakó, megsárgult, koszos. Vettem a fáradtságot és nekiláttam restaurálgatni a képet. Szabadidőmben fotoshopoltam, beletellett pár napba mire megszületett. Feltöltöm, hátha másnak is hasznos ez a kis rajz és nem csak én vagyok ilyen tökölős az apróságokkal. Mivel elég nehéz volt néhol azonosítani a vezeték színeket, ha valami hibát találtok, nyugodtan jelezzétek és javítást eszközlök rajta.
Én a Kamioldmotortól rendeltem új vezetékköteget, aminek persze más színűek a vezetékei, így ehhez is csináltam egy verziót. Az eredeti képen hiányzik a km. óra számlapvilágítás is.
Nos mindenki eldöntheti melyik képet ragassza be a lámpafejbe. Az útmutatót öntapadós lapra nyomtattam. A valós méret meghatározására ezt a gyári motort használtam (Maróti: T5/1964). Tehát a méret: 8 X 5,8 cm. A strapabírás végett nyomtatás után átfújtam matt akril lakkal a képet.
Jó munkát!
Komment