Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia elsőteleszkóp alucsavarhoz szerszám

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Igazán nincs mit! Örülök, hogy tudtam segíteni.

    Én is kicseréltem az alsó szárban az ütköző gumit. Nekem cserés volt a csúszószár is, és az alsó burkolat is, így szét kellett mindenképpen szednem.
    Én csináltam hozzá egy kis szerszámot, hogy ne a csúszószárat kelljen befognom a satu, remélem vigyáztál rá.

    Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Elvileg,némi motorolajat kellene bele rakni,de asszem én sem fogok,inkább vastagon bezsírzok mindent!
    A H-s verzióba nem kell már olaj. Nézd csak meg az általad feltöltött első képen is látszik a kis furat a burkolat alján, ott kifolyna, ha beletöltenéd. Ha jól tudom a T5-ös nincs furat, valamint azokon még a sárvédő tartókonzolja is végig volt hegesztve, nem csak 4 helyen megpöttyintve.
    Beagle kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Szevasztok!

      Szinte mindannyian találkoztunk már ezzel, hogy szét vannak a csavarok barmolva a régi Pannóniákon. Jobb esetben csak le van sarkalva, de sűrűn elővették a laposvágót is a régi gazdák.
      De mindig van remény... Szemléltetném mit lehet kihozni a régi alu zárócsavarokból.

      Click image for larger version

Name:	2012.09.17 (3).jpg
Views:	1
Size:	193.4 KB
ID:	134705 Ilyen volt: Szükséges egy alapos forgácsolós szaki, és sok türelem a csiszmiszeléshez, polírozáshoz.
      Ilyen lett: Click image for larger version

Name:	DSCF5146.jpg
Views:	1
Size:	195.3 KB
ID:	134706Click image for larger version

Name:	DSCF5145.jpg
Views:	1
Size:	204.9 KB
ID:	134707Click image for larger version

Name:	DSCF5158.jpg
Views:	1
Size:	185.4 KB
ID:	134708

      Az én mocimnál ezek az imbuszcsavarok voltak a záródugókban. Nem találtam infót gyáriak-e. Mit tudtok erről? Jött ki valamikor is belsőkulcsnyílású csavarral a gyárból? Mindenesetre 65-ben biztos nem, (ekkori a motorom). Ezért vadásztam nagynehezen 2 db. barnított 14-es hatlapfejű csavart. (Aranypók...Mi adunk a részletekre!)
      Click image for larger version

Name:	DSCF5162.jpg
Views:	1
Size:	188.8 KB
ID:	134709Click image for larger version

Name:	DSCF5390.jpg
Views:	1
Size:	191.9 KB
ID:	134710

      Lallynak:

      Első lépésként a sárvédőpálca csavarját kell eltávolítani a villaszárból. (Csúnyán megszántja a cső végét, ha benn marad.Szintén sok Pancsinál elbarmolták ezt az alkatrészt.) Ezután a csúszócső kihúzható, kihúzatható. Általában belegyógyul, elvégre szoros az illesztés. Ha krómozás előtt vagy, lehet melegíteni - visszahűteni. Ezután már könnyebben mozdul. Ajánlott az alu védőlemezek használata a satus befogáshoz!
      Ha áldozol a célszerszámra ApaE írásai közt találsz leírást a kinyomó szerszámhoz. Meghálálja a későbbi szereléseknél.
      Utoljára szerkesztve a következő által: Madifranci; 2013 febr. 26, 20:29.
      soveny, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Kedves Franci! Csodásan alakul a motorod, nagyon szép lesz! Jó döntés volt a két darab 14-es csavar, mert ez ami most van benne nagyon rontja az összképet Esetleg nikkelezni azt a csavar fejet még és akkor nagyon pazarul mutatna a polírozott hidaddal és a zárócsavarokkal...

        üdv, Odin
        Madifranci kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Helló Odin!

          Köszönöm az elismerést. Tavaszra szeretném a motort beugrasztani...
          OdinHEM kedvelte ezt.

          Komment

          Ugrás az oldal tetejére
          Working...
          X