Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Hajtórúd szakszerű derékszögelése

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Hali!

    Ezért írtam, hogy nem ajtóstul kell nekiesni... Csak finoman ahogy a ló szexualizál. Félretéve a vulgaritást: Óvatos görbítéstől nem lesz baja az alsó görgőknek. Dugó természetesen maradhat, alatta rágyúrhatsz a hajtókarra...

    Visszatérve az "önbeállóságra": nyilvánvaló, hogy kismérvű görbeséget képes az alsó illesztési hézag ellensúlyozni. De az öreg szaki szerintem kissé felvágott.
    Viszont azt a kardáncsiklós hajtókart én is díjaznám...!




    Helló!
    Szerintem működik jól a siklásnyomos művelet...

    Komment


      #17
      mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Ennyi szakember,igazán kitalálhatná a kardáncsuklós hajtókart,és nem kellene ennyit vacakolni.
      Esztergáljunk a pancsiba wankel motort, azt nem kell derékszögelni.

      Komment


        #18
        Jelentem,kész a blokk! Derékszögeltem (segítséggel),összeraktam és ma be is indítottam! Igaz kipufogó nélkül és csak egy úszóháznyi benzinnel,de jár szépen! Olyan kompresszió van benne,hogy alig tudom letaposni a berugó kart.
        Ilyen volt:Click image for larger version

Name:	DSC00891...jpg
Views:	3
Size:	188.9 KB
ID:	134754 És fúrás után,ilyen lett:Click image for larger version

Name:	DSC00889.jpg
Views:	1
Size:	188.2 KB
ID:	134755
        És a mai állapot:Click image for larger version

Name:	20130227119.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	134752Click image for larger version

Name:	20130228121.jpg
Views:	1
Size:	194.9 KB
ID:	134753

        Meg kell hagyni,igencsak nehéz 'görbíteni' a hajtórúdon! Mondjuk sokat szórakoztunk vele,nagyon kicsit a bal oldalra dőlt a dugattyú,de végül is jó lett!(szerintem)
        Köszönöm a segítségeket!

        Komment


          #19
          A Cz 250-350 ben és a Jawa 350 ben vannak felül kosár nélküli görgők, a 250-esben bronzpersely van. Nekem hamar elkezdett ciripelni a kosaras görgővel, mert ott nagyobb erő hat 1 görgőre, mivel kevesebb van belőle mint a kosár nélküli verzióban. Nekem 5250 nél adja le a maximális teljesítményt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #20
            Oda most tettem kosár nélküli görgőket, az eredményről nem tudok beszámolni még, de eddig jónak tűnik.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #21
              Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Jelen pillanatban ez foglalkoztat a legjobban! Hogyan csináljam?? Nem sok konkrét leírást találni a neten (gyakorlatilag nem találtam),mindenhol csak érintik a témát,illetve hivatkoznak rá,hogy "nem jó a derékszögelés"!
              Szóval,raknám össze a T5.et és gyűrűk nélkül felraktam a dugót a hajtórúdra,rá a hengert és az egyik oldalhoz mindíg hozzáér a dugattyú,a másikhoz nem! Derékszögelni kell! De hogyan csináljam szakszerűen?? Erre várok választ,tapasztalt márkatársaimtól!

              Üdvözlettel;Beagle
              Én egyszerűen bedugok egy erős csavarhúzót,rudat valamit a csapszegbe és a kívánt irányba hajlítok rajta,utána henger föl, lehúz 2 csavarral, ellenőrzés hézagmérővel,ha nem jó le a henger.......és így tovább ...lehet vele játszani,de olyan is volt már hogy 2. hajlításra jó lett!Persze ez nem a legprecízebb megoldás,és barbárnak tűnhet a módszer de nem olyan gány módszer mint amilyennek elsőre hangzik,én egy öreg motorszerelő szakitól tanultam a módszert,és eddig mindíg jó lett. (Hozzáteszem a minap szedtem szét a blokkomat,és a derékszögelés hibátlanra sikerült a legutóbb ugyanezzel a módszerrel)Egyébként azóta régi motorszerelős könyvekben is olvastam ezt a technikát!

              Komment


                #22
                Balumester eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Én egyszerűen bedugok egy erős csavarhúzót,rudat valamit a csapszegbe és a kívánt irányba hajlítok rajta,
                Köszönöm,ez jól hangzik! Én csőfogóval bénáztam,a végére jónak tűnt,de 500 km megtétele után mindenképpen lehúzom a hengert,ellenőrzés céljából és ha nem jó a derékszögelés,íly módon korrigálom!

                Komment


                  #23
                  Beagle megszeretném kérdezni szét szedted a gépet 500 km-után?, ugye nem mert ha szépen jár a motor csak kíváncsiságból én sem szedném szét a jót.

                  Komment


                    #24
                    De bizony lehúztam a hengert!! Egyrészt nem bírtam ki,másrészt kifújt a hengerfej és akkor már.......
                    Minden szép! Jól sikerült életem első Pannoniája!

                    Komment


                      #25
                      Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      ,másrészt kifújt a hengerfej

                      Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Jól sikerült életem első Pannoniája!
                      Ez az igazi jó szemlélet , de a lényeg az öröm.Gratula !

                      Komment


                        #26
                        ÜDv az első lámpa burát hol krómoztattad ? Amúgy szép kis motor

                        Komment


                          #27
                          Hengerfej nélkül rögzített (lehúzatott) henger, bőségesen olajozott hengerfallal, a dugattyú megjáratása után, felső holtponti helyzetben, hézagolólemez készlettel ellenőrizhetjük a dugó és a henger fala közti hézagot. Vagyis mindkét oldalon egyforma értéket kellene mérnünk. Persze mondanom se kell, hogy a dugócsapszeg vonalában.
                          Kerdes a kovetkezo!Miert kell annyira vagyis miert kell beolajozni ,gyuru az maradjon?

                          - - - Updated - - -

                          Én csőfogóval bénáztam,a végére jónak tűnt,
                          De ,hol fogtal ra pontosan,meg is tamasztottad ?

                          - - - Updated - - -

                          http://veteran.forum.hu/attachments/...-n-vtelen3.jpg ez a fajta hajlitas nem nyomja meg a persely ?

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X