Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia oldaldoboz

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia oldaldoboz

    Üdv Mindenkinek, remélem a napsütés gyakoribb esemény lesz ezek után!

    Ahogy korábban megigértem, ha elkészülnek az oldaldobozok, teszek fel pár képet ebben a témában.
    Markazon, Takács Gábor kárpitos mesterrel készíttettem el ezeket a hiányzó "alkatrészeket" a krónikus pakolhatatlanság - a Pannóniák egyetlen hátránya - kiküszöbölésére.

    Készítettem egy karton modelt (1:1 méretben) a saját ízlésemnek megfelelően, és mint utóbb kiderült Gábort is ezzel sikerült meggyőznöm, hogy vállalja el. Nem igazán akart belevágni, hiszen ő főleg nyergekben, és oldalkocsik borításában "utazik".

    De az elkészült "első széria" után, ő is úgy gondolta, nem vállt hátrányára, hogy kipróbálta ezt a "műfajt" is.

    Ítéljétek meg, - tudom, forma-bontó próbálkozás, és az "autentikustól" már nagyon messze van, ( nem a motor színében, hiszen volt ilyen gyári export szín, TLF-ben!! mint utóbb kiderült) és esetleg ha valakit még érdekelne, Gábor elérhetősége valahol itt a honlapon is megvan, vagy én privátban elküldöm.
    Attached Files

    #2
    Szia! Nagyon szép lett, egyszerű formavezetés, semmi sallang. Időjárást bírni fogja az anyag? Eső, napsütés? Mit mond a KRESZ, milyen szélességben lehet rápakolni ilyen kiegészítőket?
    TLF65 kedvelte ezt.

    Komment


      #3
      Köszönöm! Huhhh! KRESZ-re nem is gondoltam! az anyag birni fogja az esőt, bár nem célom annyira minden áron esőben turázni, vízálló műbőrből van, mint a motorok nagytöbbségének a nyereg borítása. Inkább a terhelhetőség miatt "aggódok", de a felfogatással remélem azt az 5-5, 6-6 kg-ot beletehem. Felül a furatokban gyorszárakat épített be Gábor, alul én furtam fel L-alakú horoggal ellátott tartókat, ( alátámasztás, ill. oldalra kifelé történő elmozdulás megakadályozására) és így másodpercekbe kerül a levétele. Ezek után "bőröndként" hordozható.
      Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2013 ápr. 11, 09:52.

      Komment


        #4
        Mintha az rémlene hogy a motor hivatalos gyári legszélesebb pontjánál nem lehet szélesebb, legalább is a kresz a motoron szállítható tárgyak tekintetében ezt írja elő, a hosszúságra pedig azt hiszem ha a forgalmat nem zavarja 1-1 m előre hátra.
        TLF65 kedvelte ezt.

        Komment


          #5
          Ez-ez nagyon jó lett! Gratulálok neked a tervezéshez, a mesternek pedig a kivitelezéshez! Jó pakolást!
          TLF65 kedvelte ezt.

          Komment


            #6
            Úgy érzem nem szélesebb mint a kormány fesztáv, de azért lemérem...

            Majd kidumálom valahogy....

            Komment


              #7
              TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Ítéljétek meg, - tudom, forma-bontó próbálkozás, és az „autentikustól” már nagyon messze van,
              Sziasztok!
              Nekem nagyon tetszik! Jó a formája, a színe.
              Látszik, hogy egyedi gyártmány és nem tucat árú.
              Nagyon jól mutat rajta a barna bőrszíj.
              Csak gratulálni tudok hozzá!
              Egyedül csak annyi a baja, hogy nem az én motoromon van.

              Komment


                #8
                Bocs, rosszul mondtam. Motoron semerre sem lóghat túl semmilyen rakomány. Érdekes smk-on lehet :-)

                Komment


                  #9
                  Nem lóg ki oldalra, nem szélesebb mint a gyári P-10-es kormány. (belmérete 18 cm széles, kivül kb.20 cm). Megnyugodtam.

                  Komment


                    #10
                    Nekem nagyon tetszik, mindössze egy dolog aggaszt. Valami védő anyaggal be kéne fújni az alját, hasonlóan bőr impregnálásához, mivel alatta pöfékel a kipufogó és kár lenne érte ha az első túra után lemoshatatlanul befeketedne.
                    taluga és TLF65 kedvelte ezt.

                    Komment


                      #11
                      gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      mivel alatta pöfékel a kipufogó és kár lenne érte ha az első túra után lemoshatatlanul befeketedne.
                      Háááát...erre sem gondoltam... de az első túra megmutatja...A benzin nem oldja a bőrt mert ezzel takaritottuk le a különféle - gyártáshoz szükséges - jeleket, méretvonalakat...Talán lemossa az esetleges olaj cseppeket is...
                      mátéapu kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Üdv Kedves Fórumtársak!

                        Hétvégén 600 km-t mentem a géppel, kipróbálva az oldal dobozokat ( Gyöngyös-Pécs oda-vissza, 3,8 l/100km 75 km/h átlag) olajosnak olajos nem lett (1:30 AROL 2T ásványit használtam) de a bogarakat rendesen összeszedte. Tartalék üzemanyagot is vittem benne, bekeverve, de nem volt rá szükség, elég volt a tankot indulások előtt feltölteni.

                        Könnyű volt pakolni, de hiányzik az 5. sebességi fokozat, a 3. és a jelenlegi 4. között nagy a lépcső.

                        Jól működött a P12 méretű dugó, beépítes után kb 600 km-et használva érezhetően megváltozott a motor gyorsulása, és az emelkedőn való felkapaszkodás. (fordulat-nyomaték) Hát röviden ennyi, most pihenem ki a 2 x 5-6 órás út fáradalmait!
                        soveny, taluga és 4 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #13
                          Üdv mindenkinek !

                          Nagyon jól néz ki az oldaltáska. 5.sebességi fokozat helyett tegyél fel a motorra 15-ös fogszámu lánckereket.

                          Komment


                            #14
                            Köszönöm, ATAKOBA, elől a szekunder láncnál 17, hátul 48 fogú a lánckerék, igaz 18"-as a felnim hátul.
                            Te a primer hajtásnál gondolod a 15-ös lánckereket? mert ott ha jól nézem 24 fogú a lánckerék elől.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: TLF65; 2013 ápr. 24, 13:47.

                            Komment


                              #15
                              Én a motor és a hátsókerék közötti lánchajtásra gondoltam. Nekem a motorblokkon 16 os lánckereket cseréltem 14-esre ,mert elég sokat motorozok hegyvidékes terepen. Az oldalkocsison ez a lánckerék 15-ös fogszámu. A végsebessége alacsonyabb lesz de ugyanolyan hátsókerék fogszámnál rugalmasabban veszi a emelkedőket.

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X