Üdv Mindenkinek, remélem a napsütés gyakoribb esemény lesz ezek után!
Ahogy korábban megigértem, ha elkészülnek az oldaldobozok, teszek fel pár képet ebben a témában.
Markazon, Takács Gábor kárpitos mesterrel készíttettem el ezeket a hiányzó "alkatrészeket" a krónikus pakolhatatlanság - a Pannóniák egyetlen hátránya - kiküszöbölésére.
Készítettem egy karton modelt (1:1 méretben) a saját ízlésemnek megfelelően, és mint utóbb kiderült Gábort is ezzel sikerült meggyőznöm, hogy vállalja el. Nem igazán akart belevágni, hiszen ő főleg nyergekben, és oldalkocsik borításában "utazik".
De az elkészült "első széria" után, ő is úgy gondolta, nem vállt hátrányára, hogy kipróbálta ezt a "műfajt" is.
Ítéljétek meg, - tudom, forma-bontó próbálkozás, és az "autentikustól" már nagyon messze van, ( nem a motor színében, hiszen volt ilyen gyári export szín, TLF-ben!! mint utóbb kiderült) és esetleg ha valakit még érdekelne, Gábor elérhetősége valahol itt a honlapon is megvan, vagy én privátban elküldöm.
					Ahogy korábban megigértem, ha elkészülnek az oldaldobozok, teszek fel pár képet ebben a témában.
Markazon, Takács Gábor kárpitos mesterrel készíttettem el ezeket a hiányzó "alkatrészeket" a krónikus pakolhatatlanság - a Pannóniák egyetlen hátránya - kiküszöbölésére.
Készítettem egy karton modelt (1:1 méretben) a saját ízlésemnek megfelelően, és mint utóbb kiderült Gábort is ezzel sikerült meggyőznöm, hogy vállalja el. Nem igazán akart belevágni, hiszen ő főleg nyergekben, és oldalkocsik borításában "utazik".
De az elkészült "első széria" után, ő is úgy gondolta, nem vállt hátrányára, hogy kipróbálta ezt a "műfajt" is.
Ítéljétek meg, - tudom, forma-bontó próbálkozás, és az "autentikustól" már nagyon messze van, ( nem a motor színében, hiszen volt ilyen gyári export szín, TLF-ben!! mint utóbb kiderült) és esetleg ha valakit még érdekelne, Gábor elérhetősége valahol itt a honlapon is megvan, vagy én privátban elküldöm.
 az anyag birni fogja az esőt, bár nem célom annyira minden áron esőben turázni, vízálló műbőrből van, mint a motorok nagytöbbségének a nyereg borítása. Inkább a terhelhetőség miatt "aggódok", de a felfogatással remélem azt az 5-5, 6-6 kg-ot beletehem. Felül a furatokban gyorszárakat épített be Gábor, alul én furtam fel L-alakú horoggal ellátott tartókat, ( alátámasztás, ill. oldalra kifelé történő elmozdulás megakadályozására) és így másodpercekbe kerül a levétele. Ezek után "bőröndként" hordozható.
							
						
.
							
						
							
						
Komment