Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia főtengely lógás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Nem kell azért a "múzeumba" menni egy valamit is a munkájára adó szaki tudni fogja a megoldást. Természetesen nem mai mesterre gondoltam. Rimi az a lötyögés semmi képen nem jó.Bocs de nem véletlen írtam így mert az ha melegszik sem lesz jó. A főtengelyben pedig tudnak csapot cserélni vagy a meglévőt fel tudják újítani. Egy tanács talán a főtengely egy " fő" elem mint a nevében is benne van fontos elem melyen nem érdemes és nem szabad spórolni! Lehet egy gép ütött kopott és rozsdás is de a főtengely henger dugó gyújtás ha rendbe van már motor. A többi sallang már díszítés kérdése.!
    zahi, Atti69 és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Múltkori csereblokkal én is így jártam. Kistraktorból jött, ott lehúzott számtalan évet.
      Gyorsan bedobtam, mentem is vele. Hangja jó volt, teljesítménye is. Kuplungja kuka.
      Szétszedéskor láttam, hogy az oldalirányú játékot érdemes már milliméterben mérni.
      Nem lepődnék meg, ha a hézagolás hiánya miatt mozogna.
      De valahogy mennek így is. Érdekes, hogy gyújtás és porlasztó terén kényes és hisztérikus, ezt észre se veszi az ember.
      A Lada egy ilyen elmozdulástól nekünk beállt menet közben annak idején.
      demeter kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Ezt 2 és a4 ütemből adódó különbség adja. Ha a 4 ütemű lóg elszökik az olajnyomás és kuka. A üteműben meg ha keresztben van a dugó szinte akkor is megy, pedig a Lada sem egy kényes technika.
        demeter kedvelte ezt.

        Komment

        Ugrás az oldal tetejére
        Working...
        X