Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia munkagép

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Értem,madjd megprobálom és köszönöm.
    Most van egy ujabb problémám sajnos..
    A berugo által a kuplungot meghajto kis fogaskerekem ment szét vagyis átugrik a kuplungjáén.
    Megszeretném kérdezni hogy tudom azt kivenni ?Gondolom lekell venni a kosarat is de azt se tudom hogy kell lebontani.Meg valami teknikája van a lánc levevésnek sérülés nélkül?

    Komment


      #17
      Van egy trükkje,kibelezett kuplungkosában kotorászol meglátod a réz perselyt,azt kell kicsalogatni akkor előrébb enged a kosár igy egy nyulott láncot le lehet emelni a kosárral együtt.ha nincs annyira elnyulva a lánc,lehuzóval kell a kislánckereket levenni igy egyben jön minden.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #18
        mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        ha nincs annyira elnyulva a lánc,lehuzóval kell a kislánckereket levenni igy egyben jön minden.
        Ha pedig nincs lehúzó akkor teszel a lánckerék alá 2 laposvasat, és 2 csavarral le tudod szedni(ügyelve arra hogy a 2 vasra támaszkodjon a 2 csavar) Aztán egyszerre húzod le a kuplungot és a kislánckereket.

        Komment


          #19
          Köszönöm szépen lehuzoval sikerült és kiderül a kuplung mögött volt elkopva de cseréltem mert volt pot kuplungom.
          Most az a bajom a kuplung közlö fogaskeréknél megvan repedve a blokk és erösen mozog az egész meg a hézagolo sincs rajta és mozog rajta az egész.Megkérdezném hogy lehet e erre teni alátétet vagy honét tudok hézagolokat?A blokkot meg mennyiért hegyesztenék ott meg?Vagy ott van csapágy és azért mozoghat?
          Ja és valaki tudna nekem linkelni 1 oldalt ahonan tudnék rendelni pipát +pipakábelt.Vagy esetleg Miskolcon valaki tud ilyen helyet?
          Utoljára szerkesztve a következő által: csi22222; 2013 szept. 08, 21:51.

          Komment


            #20
            csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            A blokkot meg mennyiért hegyesztenék ott meg?
            Ha már teljesen szét kell szedni emiatt, akkor talán érdemes a blokkfeleket kicserélni.



            csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ja és valaki tudna nekem linkelni 1 oldalt ahonan tudnék rendelni pipát +pipakábelt.
            motoralkatresz24.hu

            Komment


              #21
              csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              A blokkot meg mennyiért hegyesztenék ott meg?
              Az nem nagy felület. Szóval annyira nem lehet drága. Én Miskolcon egy alu hegesztőről tudok. Nekem jól megcsinált eddig mindent, és nem is dolgozik drágán. Zielinsky Szilárd úton van(abban az utcéban ahol az NKH központ is vagy mi az)


              csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Miskolcon valaki tud ilyen helyet?
              Van egymástól nem messze három is. Zsolcai kapunál ahogy kijössz az aluljáróból(abból ami a búzánál van) mész szépen végig és ott lesznek sorban.

              Komment


                #22
                Értem,köszönöm a válaszokat!
                Még azt szeretném megtudni mert csináltatok hézagolokat de nemtudom a méretet.
                A berugonál a kuplungot meghajto fogas iv ami lent van arra kénének a hézagolok belsö átmérü 15mm ha jol tudom de a külsö mennyi és az anyag vastagság?Mert ahoz megint lekéne ujra bontanom az egészet..

                Komment


                  #23
                  SZia Csi22222!

                  Hézagológyűrűt a legtöbb járatos csapágyméretben kapsz az SKF-nél, vagy más csapágykereskedőnél. Általában 0,1; 0,2; 0,5; 1; 2 mm vastagságban kaphatók. Ettől jobbat ne akarj. Ha szélesebb távtartógyűrű kell, az más. Az esztergályos munka.

                  Üdvözlettel: CZsolti

                  Komment


                    #24
                    Köszönöm a választ!Megprobálok majd szerezni.

                    Komment


                      #25
                      Egyébként valaki megtudná nekem mondani hogy felül a válto mutato panelt levéve kell e oda tölteni olajt?Mert nekem ott nincs.

                      Komment


                        #26
                        csi22222 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Egyébként valaki megtudná nekem mondani hogy felül a válto mutato panelt levéve kell e oda tölteni olajt?Mert nekem ott nincs.
                        Az a kuplunggal egy olajtér. A kuplung kis deknijénél jó betölteni az olajat, mivel az a szintező is egyben. Tehát rögtön látod hogy mennyi van benne.
                        Ha a váltószerkezet benne van akkor nemigazán látni onnan az olajat. De ott is beletöltheted ha neked úgy kényelmesebb.

                        Komment


                          #27
                          Értem,köszönöm szépen.

                          Komment


                            #28
                            Köszönöm a válaszokat!
                            Most vettem tömitéskészletet,de nemtudom az a két gyürü hova valo.Rézböl vannak.Valaki leirná aki már foglalkozott iennel?

                            Komment


                              #29
                              Nekem csak ETZ tömítéskészlettel kapcsolatos tapasztalataim vannak. Ott az olajleeresztő csavarhoz tartozott a rézgyűrű. Gondolom itt is.

                              Komment


                                #30
                                Értem,de az nekem sajnos jóval nagyobb.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X